Ana içeriğe atla

Taşıyıcı


 Bazıları  sever, bazıları aşkı sadece taşır  işte insanın en büyük  yalnızlığı o anda başlar...

 Birine bağlandığında, ona verdiği değeri göstermeye başladığında bu onun  yalnızlığının başlangıcıdır.
 Bir taraf aşkı yaşarken diğer taraf sadece aşkı taşır, tıpkı yük taşır gibi,yorulduğu yere kadar...

 Bazıları sadece taşıyıcıdır, bağlanmayı sevmez ama birinin ona bağlanmasını severler, yalnızlığı seviyormuş gibi görünürler, daima yalnızdırlar bunun sebebini bir türlü  bulamazlar, devamlı kaçtığının farkına bile varmazlar. Suskundurlar konuşsalar söyleyeceklerinden korkarlar...

 Artık bir taraf kaçacak diğer tarafta kovalayacaktır bu çoğu zaman büyük üzüntüler yaşanmasına sebep olup, bazen bir kelimeyle su yüzüne çıkar bazende sert  tartışmalara sebep olur.

 Bir türlü anlatamaz kendini taşıyıcı ''seviyorum ama ben  söyleyemem'' der duymaktan hoşlanır da bir türlü  söylemeye yada sevgisini göstermeye çaba sarf etmez, onunda kolayına gelir nasılsa kaçtığı sürece kovalanacaktır iyi bilir...

 Bir gerçek vardır ki insanlar söyledikleri güzel sözleri kendileri de duymak isterler, hatta bazıları sırf duymak istedikleri için söylerler,duyamadıklarında kırılırlar.

Karşı taraf  bir türlü anlam veremez yaşadıklarına, Söylemeyip te  duyarken  mutlu olan tarafa,gıpta ile bakar ,neden ben  diye hayıflanır.

  
Dedim  ya bazıları aşkı sadece taşır,ne taşıdığını bile bilmez ne yükünden haberi vardır,ne de sorumluluk umrundadır sadece taşırlar...  

Bilmezler taşıdıkları sadece  birinin ona verdiği değer değil ondan öte birinin kırdığı hayalleri, ümitleri de vardır...


Yorumlar

  1. Kimin ne zaman öleceği belli olmadığından insan aşıksa, birini seviyorsa tez vakit söylemeli bence...çünkü belki bir daha söylemek için çok geç olabilir, vakit bulmayabilir, bin pişman olur...ama sevmekten korkmayı da anlayabiliyorum kırılmaktan, incinmekten korktuğumuz için bağlanmaktan, sevmekten korkabiliriz..ama o zaman da ömür boyu sevgisiz yaşama tehlikesi var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bnede böyle düşünüyorum annem,seviyorsa,yada değer veriyorsa bunu karşısındaki insana yansıtacak,yansıtmıyorsa zaten değer vermiyor ama değer görmekten hoşlandığı için vazgeçemiyor demektir...

      Anlamadığım acı çektiği halde neden halen o olsun o beni sevsin diye ısrar edilir,çiz yolunu,o sadece senin ona verdiğin değerin keyfini çıkarıyor,aşk yada sevgi yok çıkar var yani, belli etmekten, sevmekten korkuyorsan da bunu belirteceksin sevme beni diyeceksin o kendi yoluna gidecek sende yalnızlığınla başbaşa takılacaksın acı da olsa en basitinden bu benim düşüncem,almadığın bir şeyi geri iade etmen mümkün mü:)
      sabah öpücüklerimi sundum annem)

      Sil
  2. Kuğucuğum, aşkı taşıyan taraf sanki acı çeken ve kırılanmış gibi geldi bana.Diğeri ise olsa olsa kendini taşıtandır...Ne dersin:)
    Bayramının güzel geçmesini diliyorum.
    Görüşmek dileği ile hoşçakal.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım,
      yok bir taraf aşkını diğer tarafa verir ya o taraf sadece bu aşkı taşır büyütmez, yeşertmez hiç bir şey yapmaz karşı tarafın dürtmesiyle ilerletir ,taşır işte :))
      Hayırlı bayramlar, sevgilerimle.

      Sil
  3. çok güzel bir paylaşım canım.yüreğine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. yükünün ağırlığını ve anlamını bilene yük yük gelmezde bir demet çiçek gibidir ellerinde her daim canlı kalan.kimide bilmez bunu altında eziliverir baktı olmuyor silkeler omuzlarından atıverir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında böyle olması gerek
      nedense kendine acı çektirmek ister gibi devam eder böyle ilişkiler.
      illa değer veren biri çıkar karşına fakat
      illa bu olsun illa o sevsin diye düşünen insanlarda var bu ısrarı bende anlamış değilim aşk herhalde :)

      Sil
  5. Bırak boş kalsın boş!!!! En güzeli ..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur!
      birde güzel çamaşır suyunla
      dezenfekte ederiz olur mu:)))

      Sil
  6. O kadar güzel di ki tekrar tekrar okudum. Evet biz veririz aşkımızı bürünsün diye, ama karşıdaki sadece taşır ve en olmadık zamanda yoruldum diyerek bırakır..
    Dilerim öyleleri ile karşılaşmayız diyeceğim ama artık bürünen aşıklar tedavülden kalktı..ss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balık baştan kokar ,
      bazen inatla anlamak istemeyiz ...
      Sevgilerimle yağmur yüreklim.

      Sil
  7. Sevildiğimiz kadar seviyoruz işte başka açıklaması yok. Sevmek için illaki karşılığını almak mı zorundayız. O yüzden sevgiyi bilmem ama aşk geçici bir heves. Yazın çok güzel ama bazen aşkı taşıyan kişinin daha acı çektiğini düşünürüm. Bu Dünya’da birinin kalbini elinde tutmaktan daha zor ve zehirli bir görev yoktur. En küçük hareket bile o organizmaya zarar verebilir. Sizi o kişiye karşı sevgi borcunuz varmış gibi hissettirebilir. Belki o anlık egonuzu tatmin edecektir, ama camdan olan o kalbi kırmadan taşımak için daha ağır bir yükün altına girmek zorunda kalacaksınız. Bunu yaşadığım için söylüyorum ben. Belki çoğu kişi acımdan o kalbi yere atmıştır ama ben yapamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöylede olabilir sevilmek istediğimiz kadar seviyoruz.
      Sevmek için karşılığını almak zorunda değiliz fakat biz karşımızdakine değer verirken o başkasına değer veriyorsa bu karmaşık bir durum olur. Bence birinin bize aşırı değer verdiğini hissettiğimizde iyice düşünüp doğru karar vermeliyiz eğer ona karşı bir şey hissediyorsak zaten düşünmeyiz bile biz farkında olmadan duygularımızı ele veririz ama ilgi ve sevgi duymadığımız birine sırf o kırılmasın diye ümit vermemeliyiz bu onun daha çok çaba sarfetmesine umutlar içine girmesine kendinde hatalar aramasına kısacası mutsuz olmasına sebep olur...
      sevgilerimle...

      Sil
  8. eline emeğine sağlık.paylaşımınızı çok beğendim .hayranlıkla okudum. iyi pazarlar sevgili siyahkuğu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım, iyi pazarlar sevgiler.

      Sil
  9. Canım yazın çok güzel.Aşk taşımayı bilene yük değil aslında ama bilene dediğim gibi.Ne yazık ki eski aşklar aşıklar yok artık..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,
      Hemen zaman makinası icat ediyorum:))
      sevgilerimle.

      Sil
  10. Önce merhaba;

    Bu aşk işi derin mevzu.Beni aşar..!
    "Taşıyıcı" kavramı çok geniş bir kavram..
    Ama şunu diyebilirim ki;herkes taşıdığı değerin farkında olsa,insanlık katına çıkmış olur zaten..!
    Bir de "al bunu sen taşı" değil de "gel hayatı birlikte taşıyalım" anlayışı olmalı..O zaman emanet edenin,emanet edilenden bir endişesi kalmaz..
    Ve "aşk"; insana bahşedilen en değerli duygu diye biliyorum..Yük taşır gibi taşımak değil,yaşamak gerekir..!

    Saygı ile..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin
      Evet çok derin mevzu
      dalıpta vurgun yemekte var:)
      saygılar benden...

      Sil
  11. Ahh siyah kuğu tam beni anlatmışsın, taşımak yük değildide keşke anlayabilseydi karşımdaki:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Anlamıyorsa anlamıyordur:))
      Yapacak bir şey yok,üzüntü işte bol bol üzülmek düşüyor beklenti içine giren tarafın payına:(

      Sil
  12. Sevenler,sevdiklerini her zaman söylemeli,yarın geç olabilir.Sevgimiz tedavülden kalkarsa hiçbir işe yaramaz.Hemen sevgiler gönderiyorum:))yazıyı beğendim.Düşündürücü:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazılarıda şöyle düşünür bu tedavülden kalkarsa yeniler çıkar:)) insanların düşünceleri tuhaftır:)
      sevgilerimle.

      Sil
  13. Son zamanlarda okuduğum güzel ve duygulu yazılardan biri...Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Sevdiğini direk belli etmelidir insan.Bu anlamda taşıyıcı olmamalıdır.Sevgisiyle birlikte karşı tarafı da gönlüyle birlikte taşımalı ama belli ederek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etmiyorsa zaten, sevmiyordur.
      Acı ama gerçek bu!

      Sil
  15. Sevgide pazarlık olmaz. Çünkü sevgi ticari bir alış veriş değildir.Ben sevdim sen de sev. Ya da o beni sevmiyorsa ben de sevmiyorum diyemezsin. Sevgide hisler konuşur, ruhlar anlaşır.Kimi seveceğine, nasıl birini sevdiğine sen karar veremiyorsun yüreğin karar veriyor. Bazen bir gülüş, bir mimik, bir bakış insanı etkileyebilir. Çünkü sevgi gönül işi. Emek ister, fedakarlık ister, özveri ister, her şeyden önemlisi mangal gibi dayanıklı bir yürek ister.Ve özetle siyahkuğum bir taşır biri yaşar..Emeğine o güzel yüreğine sağlık güzelim. Öptüm sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan bu ne düşüneceği belli olmuyor ki Bu gün beni çok sev der yarın bu kadar üstüme düşme der:))
      öptüm sevgilerimle.

      Sil
  16. “Her sabah iki melek iner. Biri; «Yâ Rab! İnfâk edene,infâkına karşılık yenisini ihsân eyle!» der.Diğeri de; «Yâ Rab! Cimrilik edenin malını telef et!» diye duâ eder.”Hayırlı sabahlar diliyorum Rabbimin tüm rahmet ve muhabbetinin üzerin(m)ize olması duasıyla...Allah'a emanet muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin.
      Ne kadar güzel bir Dua bizimle paylaştığın için teşekkür ederim ,
      sevgilerimle

      Sil
  17. Aşk'ı bir yük gibi taşıyosan eğer o Aşk değildir Kuğum. Aşk birazda hem cesur hem özgür olmaktır, hatta bağırarak söylemektir sevdiğini. Korkmamaktır, Ah Aşk olmasa ne yapardık biz.

    Dönüp dönüp okudum bu yazını çok sevdim Kuğum yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok karışık işler değil mi Aslı'm
      en iyisi hiç karışmamak galiba:)))
      sevgilerimle canım benim.

      Sil
  18. Bende sevginin gösterilmesini isterim bu sadece sözcüklerle olmayabilir bir dokunuş bir bakış bunu anlatmaya yetebilir.Yine çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık siyahkuğum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani ablam illa seni seviyorum değil bazen bir dokunuş bazende elmanın çürük kısmını vermektir :))
      sevdiğimize değerimizi geç olmadan göstermek en güzeli.
      sevgilerimle.
      Bu arada iki mehtap arasında hemen dilek diliyorum :))

      Sil
  19. bu güzel yazını hayranlık duyarak okudum sevgili kuğu ,yüreğine sağlık.Cumhuriyet Bayramını kutluyorum ,nice bayramlarımıza...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol sevgili Mehtap seninde okuyan gözlerine sağlık,
      sevgilerimle.

      Sil
  20. Sizin de Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun.. Bugün ülke olarak sevgimiz sanıyorum ki Ata'mız ve Cumhuriyetimizle bütünleşti. Tülay GÜRDAL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,
      Evet bu gün hiç değilse bloglarda çok güzel bütünleşme vardı hayran kaldım.
      sevgilerimle.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .