Ana içeriğe atla

Hayırlı bayramlar


Yorumlar

  1. Mübarek Kurban Bayramınızı kutlar, hakkınızda hayırlara vesile olmasını dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, Hayırlı bayramlar,tüm güzellikler gönlünüze göre olsun,selam ve dualarımla.

      Sil
  2. HAYIRLI BAYRAMLAR CANIM,ÖPÜYORUM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı bayramlar canım.
      kocaman öptüm.

      Sil
  3. iyi bayramlar canım...

    çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. iyi bayramlar siyahkuğu...Mutluluklar.

    YanıtlaSil
  5. Sanada Hayırlı bayramlar Siyahkuğu'm:)

    YanıtlaSil
  6. Güzel kızım ben cumhuriyet bayramını kutlayacağım hayvanların boğazlanması ve cumhuriyetin kutlanmasının yasak olduğu bir ülkede ötekini kutlamıyorum yanlış anlamayacağını ve kusura bakmayacağını biliyorum...cumhuriyet bayramına daha 5 gün var..Ankara valiliği yasakladı, yürüyüşe katılan olursa engelleyeceklermiş ben orada olacağım Atatürk tişörtüm ve bayrağımla dua et kızım belki işe yarar (emin değilim ya) hani biber gazıydı, jopdu bu yaştan sonra umarım kendimi koruyabilirim...kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendine dikkaet et annem,
      yok sana kızamam biliyorsun bunu,biz bu konuda bir birimize saygı ve özverili davranıyoruz inançlarımıza saygı duyuyoruz belki de en çok bu yüzden seviyorum seni,benim için çok özel bir gün dini bayramlarımı çok seviyorum.Resmi bayramlarımda özeldir.
      kocamannnn öptüm

      Sil
  7. Sevdiklerinizle beraber geçireceğiniz mutlu bayramlar dilerim,

    YanıtlaSil
  8. canım hayırlı bayramlar sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
  9. Bayramın kutlu olsun.
    Öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hyırlı bayramlar ablam öptüm en kocamanından.

      Sil
  10. Guzel Kugum, Guzel Bayramlarin olsun,saglik, mutluluk huzur sevgi yasamindan hic eksik olmasin, sarildim vede optum canim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm güzel bayramlar,ellerinden öpeyim mi:))) harçlık istiyorum da:))) sağlık ve huzurla her günün bayram tadında olsun canım. sarıldım.

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Hayırlı bayramlar kuzucumm,şeker ve harçlığın bekliyor gelmezsen ben harcarım:)))

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim örgümün yanaklarından öptüm sevgilerimle iyi bayramlar.

      Sil
  13. Kuğum,, sağlıklı, mutlu, nice nice bayramlara eriş sevdiceklerinle inşallahh
    Öperim çokkk
    Kucaklarım çookkk
    Severim çokk
    Bayram şekerimi de aldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bezelyemin içisi iyi bayramlar dilerim ,
      canım şeker ,harçlık ,kucaklama hepsi mevcut bende ver bir kucak bakalım:))
      kocaman öptümmmmm

      Sil
  14. hayırlı mutlu bayramlar :)

    YanıtlaSil
  15. sevgili siyah kuğu duymuşsundur bumerang en iyi blogları seçiyor
    ben seni en iyi tarz kategorisinde görmek istiyorum
    ilk oyun benden :)
    ii bayramlar
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim layık görmen bile yeter benim için.
      Hiç düşünmedim sevildiğimi her an hissettiriyorsunuz
      bana bu yeter...
      sevgilerimle iyi bayramlar
      öptüm minik kibelemide kocaman öptüm.

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler , iyi bayramlar,kocaman öptüm o güzel yanaklarından.

      Sil
  17. I LOVE your blog...Great photos!Really enjoying:) Please check mines If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    YanıtlaSil
  18. Canım Kuğum mutlu çok mutlu bir bayram diliyorum canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hoşgeldin, iyi bayramlar
      özlenensin bitanem.

      Sil
  19. Canım sanada hayırlı bayramlar.Çekilişime katılırsan çok mutlu olurum sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geliyorum ayrıntılara bakmaya, hayırlı bayramlar canım.

      Sil
  20. Sevdiklerinin hep yanında olacağı nice bayramlar geçirmen dileğiyle..Bayramın mübarek olsun Siyah Kuğu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Ayşegül,sanada güzel bir bayram diliyorum,sevgilerimle.

      Sil
  21. Canım kuğun ben de hayırlı sağlıklı bayramlarndilerim,öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klabimi kurabiyeleriyle çalan arkadaşım:)
      sanada güzel bir bayram diliyorum,öptüm.

      Sil
  22. Sana da iyi bayramlar canim,tesekkur ederim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende sağol canım,iyi bayramlar sevgilerimle.

      Sil
  23. saglikli, mutlu, ve huzurlu bayramlar diliyorum Kugum ,bu arada tesekur ediyorum imdadimi duydugun için canim :)
    isin garip tarafi, galiba sizler, izleyicilerimi gorebiliyorsunuz,cunki uye rakamida yukselmis demekki birileri gorebiliyor ki, uye olabiliyorlar, ama ben bu isi hala anlamis deyilim ben niye goremiyorum kimseyi acab ?...
    nNeyse seni opuyorum canim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha sonra da aklıma bir şeyler geldi yazdım sana,
      kocaman öptüm nice bayramlara.

      Sil
  24. Hayırlı bayramlar Kuğum:)

    YanıtlaSil
  25. Sana da nice güzelliklerle dolu bayramlar Siyah Kuğum :)
    Dilerim cam sildiğinde yağmur yağmasın, sevmediğin otlar burnunun dibinde bitmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Yağmur yağınca otlar yeşeriyor işte:))
      Nice güzel bayramlara ablam.

      Sil
  26. Size de hayırlı bayramlar,sevgiler

    YanıtlaSil
  27. Sevgili siyah kuğu hep beraber nice mutlu, huzurlu ve sağlıklı bayramlara...Bayramın mübarek olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar canım,nice bayramlara hep birlikte inşALLAH.

      Sil
  28. iyi ve mutlu bayramlar canım.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar canım arkadaşım,
      sevgilerimle...

      Sil
  29. İyi bayramlar kuğum.İlk gün uğramıştım ama yine geldim.Çünkü bayram dileklerimi burada göremedim olabilir canım benim tekrarına erişiriz hepbirlikte inşallah.. Ss hemde çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar canım, alemsin sen :))
      tabiki burada olmaz bayram tebriğin çünkü alt yazıya bırakmışsın:))) seni seviyorum yağmur yüreklim...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .