Ana içeriğe atla

Ritme ayak uydur



Hayat bir dans, dans edeceğimiz insanı bazen özenle seçeriz bazen de tesadüfler devreye girer, kalp bu, seçtiğine bazen kendi bile anlam veremez...



Dans ettiğimiz insanı ,doğru yada yanlış seçmek bizim elimizde mi? bu uzun mevzudur da, dansları biz seçemeyiz artık doğanın ritmine ayak uydururuz.



 Bazen salsa yaparız hızlı ve düşüncelerin kalbimizin ritmine ayak uydurduğu...



En olmadık anda efeleniriz ya zeybek misali, karşımızdakini diz üstü çöktürürüz.



Zorda kaldığımız  anları kıvrak zekamız sayesinde, oryantal bir şekilde atlatırız...



 Balerin oluruz en suskun olmamız gerektiği anlarda,  kuğu misali parmak uçlarında döneriz sevdiklerimiz etrafında...


En sevdiğimiz tangodur, siyahın gizemi, kırmızının cazibesi, iki beden sanki bir ruhta tek duyulan kalp sesine karışan ayak sesleri...


Dedim ya hayat bir dans, dans seçimimiz ne olursa olsun  ritme ayak uydurduğumuz sürece  yaşadağımızı hissederiz...





Yorumlar

  1. Çok beğendim,güzel benzetmeler.Ben Tangocuyum:))Kutluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, tango güzeldir :)
      her daim tango yapmanızı dilerim:))

      Sil
  2. İyi geceler kuğum.. Ruhumu doyurdum seni öpüp gidiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geceler bezelyemin içisi
      doyan ruhunu öpüyorum,
      yine gel.

      Sil
  3. Dikkat ettin mi hayat bir dans ise,
    dansa kaldıranlar hep erkekler!!!
    Biz kadınlar dans teklifini kabul ya da reddediyoruz.
    Dansın başlaması erkeğin teklifine ve alacağı cevaba endeksli.
    Yani bildiğim kadarıyla, erkeği dansa kaldıran bir kadın çok estetik durmuyor değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen kadınlarda kaldırır,aslında kadınlar daha sık yaparlar bunu.
      Erkekler yönlendirilmeyi sever gibime geliyor:)
      Hayatın kendisi dans cinsiyet olmamalı bazen kadın bazen erkek önemli olan ortada buluşmak)
      sevgilerimle.

      Sil
  4. Kugucum bu super olmus..kisa ama oz:)) vede cok guzel anlatmissin..ben arada hepsini yaparim..duruma gore hangi dans gerekiyorsa:)) sarildimm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım,
      en güzelini yapıyorsun, hayatta zaman zaman hepsini yaparız:)
      sarıldım.

      Sil
  5. Oyrantal atlayislardan yanayim,her zaman :)
    Kivirmayi beceremiyorum da ben..
    Tesekkurler kugummmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) arada kıvırmak ta gerekiyor:))
      ben teşekkür ederim boyam.

      Sil
  6. ne güzel anlatmışsın kuğum!beni en çok oryantal zorlar(gerçekte iyi kıvırsamda)hayat dansında kıvırmak becerim hala yok:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada oryantal de lazım:)
      ben danstan öte arada Müslüm'e bağlarım:)

      Sil
  7. Evet, güzel bir benzetme olmuş. Hayat ve danslar.. Özellikle oryantel. :)
    çok değil ama arada lazım o da. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,
      arada lazım
      denemekte yarar var:)

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Ya dansımız bitmişse canım .. umutsuz kaldığım o anlarda böyle hissediyorum dans bitmiş müzik susmuş gibi :( Dansın sonsuz müziğin keyifli olsun ..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen de müziksiz dans ederiz kendi ritmimizle,
      zorda olsa kendimizi hayatın ritimlerine bırakmalıyız.
      sevgilerimle.

      Sil
  10. Hayat hep tango gibi olsa.Çok beğendim ellerine sağlık arkadaşım.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım,
      Ah keşke hep tango olsa ama bazen bize zeybekte yaptırıyorlar bir bakmışız diz üstü çökmüşüz:)
      sevgilerimle.

      Sil
  11. hayatta bile olaylara ayak uyduran yaşar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hayatın ritmine ayak uydurabilen huzuru yakalar,
      ritme ayak uyduramazsak
      ortaya tuhaf danslar çıkar değilmi?
      sevgilerimle.

      Sil
  12. Hayatın ritmine ayak uyduramadı annen güzel kızım...eline koluna sağlık çok hoş yazmışsın, gerçekten güzel benzetmeyer...sevgilerimle kedi kardeşinle birlikte öptük:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne sen hayatın ritmine ayak uyduramıyorsun
      diye üzülme ,
      sen kendi yarattığın ritme ayak uyduruyorsun
      bu en zorudur
      keşke çoğumuz böyle olabilsek,
      sevgilerimle ,öptüm seni kedi kardeşimi de:)

      Sil
  13. ben dans etmesini bilmemki ;)benzetmeler müthis
    sarildim asil kadinim doya doya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen her dansa ayak uyduranlardansın canım:)
      sarıldım bitanem.

      Sil
  14. Çok güzel betimlemişsin Siyah Kuğu. Hayatın gelgitleri içinde en uygun ritmi seçmen ve mutlu olman dileklerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler
      bende aynı güzel dilekleri sizin için diliyorum...

      Sil
  15. Canım kuğum siyah kuğum saçları deniz yıldızlı kuğum çok güzel benzetmelerle anlatmışsın hayatı.. Bence de hayat bir danstır, bazen kavalyen ayağına basar, bazen kollarında kanatlandırır seni. Dilerim ki en harika kavalyelerle en istediğimiz dansları yapabiliriz..
    SÇS:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur yüreklim bunlar hiç dert değil
      kalbimiz doğru ritmi eninde sonunda yakalaması dileğiyle ritim bozukluğu olursada tedavi oluruz:))
      seviliyorsun...

      Sil
  16. Salsaya bayılıyorum:)
    İşte ayak uydurmak mesele..

    YanıtlaSil
  17. Kesinlikle öyle.Ayak uyduramadığımız ve frekansları yakalayamadığımız zaman hayat işkence haline gelebilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet arada karışır hatlar önemli olan onca cızırtı arasında kendi ritmimizi duyabilmek.

      Sil
  18. Siyahkuğu'm, harika olmuş.
    Akşamıma renk kattın.
    Hayat bir dans, kesinlikle.
    Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablam,
      beğenmene sevindim.
      sevgilerimle.

      Sil
  19. Kuğucuğum, vallahi bu sıralar semazen gibiyim.
    Ama tango yapmayı diliyorum:)
    Çook güzel benzetmeler yapmışsın.
    Ama senin hızına da yetişemiyorum ki Kuğum,
    bir dur da eksiklerimi kapatayım,
    sanırım hızlı bir dans gerek bana.
    Öpüyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım
      :)) tamam yavaş yavaş oku acelemiz yok :)
      evet samba yapalım:)))
      sevgilerimle özlendin...

      Sil
  20. Hayat bir dans belki,ama insan "dansöz" olmadan yaşamalı bu hayatı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Dansözlük başka tabi ama bazen estetik olmak gerekiyor, kırmamak adına kıvırmak gerekirse hiç düşünmem:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .