Ana içeriğe atla

Gölgede açan çiçekler # 30 #



 KENDİMİ DÖVDÜM!
Hani derler ya her ayrılıkta olan çocuklara olur ,aslında  çocuklara bir şey olmaz yeter ki    arkasında sahip çıkanı sağlam olsun...

 Hata yaptığında bile onu savunduğum için Nadide ile aramızda çoğu zaman  şiddetli tartışmalar oluyor. Yapacak bir şeyim yok her ne kadar çevre ,kader kısmet şu, bu da desek bir de çocuk dediğimiz insanlarında bir karakter yapısı var bunu da değiştiremeyiz...


Kimselere ezdiremem  Minel'i haa ben ezmem demiyorum, devamsızlık sorunları ve dayımın kızı Nur'la çok fazla samimi olmaları,annenin ise  yani zatı muhterem (benim) çalışmaktan ,hırstan başka bir şeyi gözü görmemesi daha çok hata yapmasına sebep oluyor. 

Bir şeyi kazanmayı ,başarmayı, başkalarına kendini ispatlamayı  hırs haline getiren insanlar  çokta başarılı olmuyor, bunu kendi deneyimlerimden anlıyorum... 

 ''Kızım neden  devamsızlık yapıyorsun?  bak bana söz getiriyorsun daha geçende komşu anası neyse kızı o olur dedi bu lafları bana dedirtme ben kötü birimiyim?''
'' of anne ben kötü bir şeymi yapıyorum herkes okuldan kaçıyor''
'' sen kaçamazsın!''
''tamam bir daha yapmam''
 işe gittiğimde  aynı bölümde çalıştığım bir bayan , öğle molasında yanıma geldi.

''bak melek bana düşmez ama ben sabahları işe gelirken Nur bizim kapı önüne saklanmış duruyor amacı ne anlamadım bir göz kulak olsan diyorum, Nur iyi bir çocuk fakat özel  sorunlu bir çocuk bunu herkes biliyorMinel!i kaybedersin!
'' tamam ablam''

 Minel'e bir haftalığına on sekiz saat çalışacağımı söyledim,  sabah çıkıp işe gidiyorum deyip  öğleye kadar onları takip ediyorum sonrada işe gidiyorum, ilk iki gün okula gittiler sonraki iki gün Nur'la gezdiler . yiyecek alıp evde yediler,erkek arkadaşlarıyla internet  kafeye gittiler,bir sürü roman çocuk etraflarında Nur roman bir çocukla  sevgiliymiş, mideme kramplar, tekmeler halinde giriyor, onları her gözlediğimde  ,gizlendiğim yerden çıkıp  üstlerine çıkıp çiğneyesim geliyor.

Kimseyi kırmak istemiyorum  fakat  insan mı kalmadı memlekette. olmaz  böyle bir şeyi  ne ben nede  çevrem kabul etmez.

beni bu mahalleye mahkum ettiği için İlk kez Erkana beddualar ediyorum... ben çocuğumu kurtarmak isterken daha kötü bir şekilde kaybedeceğim...

Cuma günü yine okula gitmediler,o gün  izlemedim yorgun ve moralim bozuk ,yengem ve dayım umursamaz,Yengeme ''Nur roman bir çocukla çıkıyor'' dedim,''yapmaz o  dedi!''
öğleden sonra markete çıktım tam eve gelirken Minel ve Nurla karşılaştım  okul kıyafetleri üzerlerinde  yiyecek bir şeyler almışlar eve geliyorlar.Nur beni görünce  eve girmedi hızlandı eve gitmeye arkasından seslendim ''Nur buraya gel''

Nur Kleptoman bir çocuk o yüzden bir çok okul değiştirmek zorunda kaldılar evde  en ufak bir şeyde cam ,kapı kıran bir çocuk...
 İçeri gelin ikisi de oturma odasına girdi kapıyı içeriden kilitledim anahtarı cebime koydum açıkçası Nur'dan biraz çekiniyorum,
ters çıkar bende  geri dönüşü olmayan bir hareket yaparım  al başına belayı...

  Yan yana duran koltuklara oturdular ,kalbim nasıl   hızlı atıyor biraz öfke biraz korku birazda ne yapacağını bilememekten ...
 ikiside karşımda bana bakıyor,Önce Nur'a döndüm  bütün gün güneş altında gezmekten kızarmış yanağına , sert bir tokat attım,  

''sen bu ismi hak etmiyorsun, suradına bak Nur kalmamış, neden yapıyorsunuz Nur sen Minelden büyüksün  akıl vereceğine  orada burada hayatınızı neden harcıyorsunuz? insan kalmadı da  çergelerlemi çıkıyorsunuz?''

 Sustu Bir tokat  ta Minel'e vurdum, avucumun içiyle vuruyorum  canlarını yaksın ama iz bırakmasın ne de olsa yıllarca  şizofren bir adamla yaşadım ondan en ufak ayrıntılarını biliyorum can yakmanın.
 Canları değil içleri acısın istiyorum.

 İki kız şaşkın ve ürkek iki elimle ikisine birden yanaklarının  ortasına yokadımı yapıştırken, onlardan çok benim içim acıyor,''
Bunu mu istiyorsun Minel ben bu hayattan kurtarmak için mücadele verirken, benmi sana el kaldıracağım bunumu istiyorsun''
 Kısık gözleri ,öfkeli bakışıyla ''Hayır''

''ne o zaman derdin'' susuyor... Nur iki gözü iki çeşme ağlıyor onu daha çabuk  elde ettiğim  kalbine daha çabuk ulaştığım için   Nur'a yönelip ''ne istiyorsun söyle, bak babana gece gündüz  hatta arife gecesi içen bir adam, annene bak ,annen gibimi olmak istiyorsun ? ne elinizde var ne avucunuzda  ne istediğin hayat ne sende annen gibi, kaderim diyeceğin bir sarhoşmu arıyorsun?, Yok sa benim gibi oradan oraya kapı kapı itilip kakılmak mı?''
 söyle deyip   hem Minele Hem Nur'u yanaklarına hızlı vuruyorum,Nur ve benim gözümden yaşlar sicim gibi akıyor,Minel sessiz...

 ''Hayır Melek abla''
tokadımı yanağına  vurdukça yanda sessiz duran Minele de bir tokat atıyorum  Minel öylece  bakıyor arada gözlerini kısıp acımıyor dercesine...

 Nur 'un canını yakan tokatlarım mı yoksa küçük yaşına rağmen yaşadığı hayat mı?  daha fazla dayanamayıp konuşmaya başladı ''Melek abla  okusam ne olur baksana halimize, babam bütün gün,gece içiyor sanki liseyi bitirsem bile beni okutabileceklermi? ya o zavallı dediğin annem  her gün kafamın etini yiyor  bul kendine bir koca defol git diye...
 ben istemiyormuyum  sanki iyi bir hayatım olsun  yardım kurumlarının verdiği parayla okumak zoruma gidiyor,benimki okumak değil sadece evden  kaçış...''

  Avucumun  içi  vurmaktan acıyor yinede ikisine de  aynı anda   tokat atıyorum. kaçmayacaksın o zaman ablam  okuyacaksın cahile okuyarak cevap vereceksin  ''yapma Melek abla paramı var okuyayım ''
 Ya ne demek paramı var!  görmüyormusun ayağında çorabı olmayanlar okuyor adam oluyor sizinki yokluk değil  şımarıklık  yardım zoruna gidiyorsa onu kafelerde yemiyeceksin!   yanakları attığım tokatlardan o kadar kızarmış  ki  çilek gibi duruyor,Nur beyaz gömleğini  yukarı çekeleyip burnunu sildi.

 Sen oku yeter ki Devlet var, bir çok kurum var onlar bütün gün gezen kızlara burs vermiyor, emeğinin karşılığını hak edeceksin,ama eğer  sözlerimi umursamıyorsan Minel'i de peşinden sürüklemeyeceksin bir daha Minel'e yaklaşmayacaksın.''
'' tamam''
 Minel'e döndüm ''sen söyle bakalım sen neden kaçıyorsun okuldan paran mı yok  sana destek olan  insanın mı yok  senin derdin ne''   tokatlanmaktan kıpkırmızı olmuş yanakları kısık gözleriyle , gözlerime baktı
 ''hiiç canım istedi'' o an  hiddetlendim    yanağına attığım tokatla yanağının şiştiğini hissediyorum , ''nasıl canım istedi ya senin canının böyle bir şey istemeye hakkı yok bana bakkk''

   Sesim o kadar yüksek ki boğazımın yırtılacağını sanıyorum, konuşurken kelimeleri karıştırıyorum,gülüyor ''kelimeyi ters söyledin'' hay ALLAH'ım ben Nur 'dan korkarken asıl psikopat Minel çıktı!
''bak bana bak neyim ben  yanağına  bir tokat atıp neyim söyle    kadınım değilmi?
 değilim bak bana   halime bak ben sen iyi yetiş diye hayatımdan vazgeçmiş bir insan   artığı, haline geldim ne demek canım istedi, benim canım hiç mi bir şey istemiyor bende gezmek istiyorum bende  diğer arkadaşlarım gibi kafelerde  davetlerde gezmek istiyorum'' 
''gez o zaman''
 Vurmanın bir faydası omayacağını anlayarak,  karşı  divana oturup  
''evet gez değilmi çok basit  tamam yarın  güzel giyinip makyaj yapacağım  işe canım isterse gideceğim ,beni her beğenen erkeğe bir şans vereceğim  bu hoşuna gidermi?''
 ''gitmez''
 ''o zaman derdin ne minel,  biz  neyin savaşını veriyoruz ? ben senin hayatını mahfetmeni izlemek isteseydim  babanın yanında bırakırdım!Şu an onun kadar şerefsizsin o beni, yıllarca kullandı şimdi sen kullanıyorsun''
Gülümsedi,gülmesi beni delirtiyor! ''Sende bu kadar saf olmasaydın''
 evladım bu hale nasıl geldi Erkan la el ele verip  seri katillere taş çıkartacak bir evlat yetiştiriyorum ve bundan haberim yok!

Nur mu Minel'i  peşinden sürüklüyor du yoksa tam tersimi olmuştu diye içimden düşünmeden edemedim.

''Okuyacaksın,gezeceğin günlerde olacak  iyi bir işin  olduğunda zaten  iyi insanlar seni bulacak.Ya okuyacaksın yada okuyacaksın bunun çıkarı yok ben her gün sizi acaba bu gün eve geldiğimde   biri kullanıp kapıya ölülerini mi attı diye düşünerek gitmeyeceğim işe''
Minel gözlerini kısıp '' sen nasılsa her şeyi benim için düşünüyorsun,nasılsa benim için tüm sorunları  ortadan kaldırıyorsun benim düşünmeme gerek yok!''

 Cebimdeki anahtarı çıkarıp kapıyı açtım ,''Nur git evine  ama  iyi karar ver ya değiş yada  arkadaşlığını değiştir..''

 Nur tamam deyip ayaklandı ,Minelde onunla ayağa kalktı ikisinin önüne yaklaşıp birer tokat attım acıdı mı?
 Nur'' acıdı''  emin olun  hayatta bundan daha acı şeyler var,  bunu hiç unutmayın sizi nasıl dövdüğümü hiç unutmayın.'' Minel'e döndüm  gözlerimin içine baktı diklenerek gözlerini kıstı acımadı  der gibi gözlerime baktı

''Kızım sana bir şey demiyorum sen düşünme kızım ben düşünürüm, sen öldür  bıçağı bana getir ben yaptım derim, sen boz bana getir ben tamir ederim,sen okuma iş sahibi olma ben seni sırtımda taş taşır yine bakarım,ben dilenirim seni kimselere muhtaç etmem, neden anlamıyorsun?
sadece benim gibi bir hayatın olsun istemiyorum, arkamda biri destek çıksaydı şimdi böyle sürünmezdim demeni istemiyorum
neden anlamıyorsun?   bu harcadığın hayat sadece senin değil  benimde hayatım.Sana  sütüm helal, senin için  harcadığım hayatım haram olsun...''

 Minel o ana kadar hiç ağlamadı o an  gözleri doldu  dudakları titreyerek ''Anne bu çok acıttı!''  o an ağlamaya başladı  hafta sonu yataktan hiç çıkmadı,  yemek yemedi hep ağladı ...
Bir gün kitap olacak:)




Yorumlar

  1. Daha iyi olacak derken belki de daha kötüye gidiyor..
    Bir evladın annesini dinlememesi çok acı bir şey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Meleği şu an bir çok kadın dan ne az nede fazla çaresiz görüyorum,Arkadaşım bazen pat diye hikayenin sonunu yazayım diyorum:)canım Hikayeyi okuduğunu biliyordum ama bu kadar çok merak ettiğini bilmiyordum,ilgin için teşekkür ederim. öptüm.

      Sil
  2. :(
    Oysa çok haketmedi ki...
    Kıyamam çık o yataktan hayat yatakta ağlıyarak geçireceğin kadar uzun deil hem düzeltmen için geç kalmış sayılmazsın...

    Biz anneler hep böyleyiz işte anlaman lazım..
    Sen düşsen bnm kalbim ağrır, canım acır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah anneler değilmi canım arkadaşım annelik!

      Minel anne olduğu gün annesini çok iyi anlayacakmış gibime geliyor.

      Sil
  3. Hikayenin sonunu tahmin ettiğim halde gözlerim doldu :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin mi ediyorsun :) hmm bak bende merak ettim şimdi):)
      evet aslında sonu belli fakat anlatmak istediğim hiç bir şey karşıdan göründüğü kadar kolay olmadığı, öptüm küçük pire:)))

      Sil
  4. hikaye gittikçe inlinçleşiyor...
    çok başılı bir hikaye...
    yüreğine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  5. çok üzüldüm hem meleğe hem minele
    minel yaptıgından pişman oldu gibi
    son satırlardan bunu anladım
    anneside bunu farkeder ve hemen affeder inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman zaman Melek her zaman doğru kararlar alacak diye bir şey yok amacı Mineli koruma o sadece bir anne Anneler affedicidir .
      sevgilerimle canım .

      Sil
  6. Birçok evlat böyle anne ne söylerse inadını yapar, ama o yuvadan uçtuğunda anlar annesinin kıymetli sözlerini, veya anne olduğunda. umarım Minel anlamalı bu öykü başarmanın öyküsü olmalı..Merakla bekliyorum sevgili kuğum...ss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada olur böyle şeyler değilmi? yağmur yüreklim.
      Seni anlıyorum bitanem sen illa güzel bitsin istiyorsun:)
      ss

      Sil
  7. incecik bir çizgi o tokatlar iyice yoldan da çıkarabilir yolada sokabilir kişisine karakterine göre değişir her iki durumda da karşıyım yataktan çıkmayan o kız o tokatların acısını mı çıkartacak inadına kendi hayatını yok sayarak yoksa içinde acısını saklayıp anasına kendinden çok acıyıp anasına sımsıkı sarılacak mı meraktayım :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu incecik çizgi işe yaramışmı ileride göreceğiz,Burada şu var Melek şiddet için dövmüyor,plan yapıp dövüyor onu kurtadığı hayatı hatırlatıyor, ve eğer yalnışlara devam ederse ileride de böyle bir hayatın bekleyeceğini göstermek istiyor, üstelik ona vuran eller her tokatta için yanan bir anne olmayacağını göstermek istiyor. Çok ince bir çizgi.
      çok beklemeyeceksin önümüzdeki bölümde :)) Sevgilerimle canım.

      Sil
  8. Minel gibiler, kendileri anne olmadan önce anlasalar analarının kıymetini.. böyle geç kalmasalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bitanem Umarım, Bir çok Minel aynı hatayı yapıp hayatlarını mahvediyor!

      Sevgilerimle öptüm bezelyemi.

      Sil
  9. uzun olmasına rağmen bir solukta okudum yüreğine sağlık hayranlıkla okudum .. biz anneler bir alemiz desem en doğrusu olacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı bölümleri hikaye anlamını yitirmesin diye uzun oluyor)

      Anneler bazen... annedir işte:)))
      sevgiler canım.

      Sil
  10. Bu bölüm incitti canım ya :( Hem anneyi hem evladı ama hayat bu ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef hayatın anlamı bu bazen hüzünde vardır içinde...

      sevgilerimle canım.

      Sil
  11. :(
    minel ah minel
    hic bir anne evladinin kötülügünü istemez
    ve hic birsey anneyi evladi kadar yikamaz
    sizofren koca bile

    sarildim asil yazarim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki istemez güzel arkadaşım,
      ve bazen anneler yalnış ta olsa kırılma noktaları yaparlar hayatımızda ve bu ya çok iyi olur yada artık istesede hiç bir şey değişmez öyle kırık dökük, yamalı bir hayata devam etmek zorunda kalırlar, sence ne olacak?:)))
      kocaman sarıldım çok özledim.

      Sil
  12. Siyahkuğum bu bölüm benimde içimi acıttı,umarım Minel bundan sonra annesini üzmez.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  13. Merhaba siyahkuğu, dünyaya çocuk getirmek için ne zor bir dönem. Bazı çocuklar ergenliği çok zor atlatır. Bu süreç içinde pedagog iyi bir psikologdan yardım alınmalı diye düşünüyorum.

    Tanıdık bir ailenin asi kızını psikoluğa götürdüklerin de, aileyi de seansa almış. Çıkarken, kızı dışarıya gönderip, anne babaya, kızınız sizden çok daha zeki ve normal, demiş... Bırakın istediği gibi gezsin, tozsun, kendini koruyabilir, diye eklemiş.

    Kimlikleri kız ve erkek olarak ayırmak çok yanlış bu çağda. Baskı ile yetişen çocuklar çok daha tehlikeli tuzaklara düşüyor. Sevgi ile verilen özgüven en büyük güçtür, bence...

    Konu yazdıkça uzar... Sevgi ve dostlukla kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki aile çok önemli aile kadar çevrede önemli çünkü bazı kültürlü çok mazbut ailelerin çocukları da esrar ve benzeri tuzaklara düşebiliyor, üstelik onlarınki baskıdan değil başı boş bırakılmaktan. Çocuk gezer ,toar fakat her şeyin belirli bir kuralı olmak zorunda gibime geliyor, çünkü pusuda bekleyen tehlikeler genelde kuralsız ,insanları bulur.
      Sevgi ve dostlukla.

      Sil
  14. Duygu yüklü bir yazilim olmus.

    YanıtlaSil
  15. Melek kocasından çektiği yetmezmiş gibi umarım kızından çekmez.Ama sanırım son sözler Minel'i etkiledi.İyi olacak inşallah..Selam ve sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım birincim İnşALLAH iyi olacak ve bu hikaye bir çok kişiye ibret olacak. sevgilerimle canım.

      Sil
  16. Sık dişini sıık güçlü olman lazım senin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melek çok güçlü bir karakter,evet güçlü olmalı...

      Sil
  17. GÜZEL KUĞUM HAYIRLI SABAHLAR
    HİKAYENİN DÜZENLİ OKUYUCUSU OLARAK BU GÜN Kİ MEVZUDA TOKAT İŞİ BİRAZ FAZLA VURGULANMIŞ GİBİ GELDİ BANA
    SANKİ ARKA ARKA YA Bİ TOKAT DAHA ATTIM Bİ TOKAT DAHA ATTIM ÖNCE NASIL TOKAT ATLICAĞINI BİLİYORUM DİYOR SONRA YANAĞI ŞİŞTİ DİYOR
    ORADA Bİ EKSİKLİK VAR GİBİ GELDİ
    BUNU HARİCİ HİKAYENİN HER BÖLÜMÜNDE KONUNUN YÖNÜNÜ DEĞİŞTİRİYORSUN VE BUNU ÇOK İYİ YAPIYORSUN.AASLINA BAKARSAN BURADA SADECE MELEĞİN DEĞİL BİR KAÇ KADININ HİKAYESİ VAR GİBİ
    BU HİKAYEDEN ÇOK RAHAT 3HİKAYE DAHA ÇIKAR O DERECE DOLU.KALEMİNE SAĞLIK
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
  18. GÜZEL KUĞUM SAKIN YANLIŞ ANLAMA HİKAYENE KARIŞMIŞ GİBİ OLDUM AMA BU HİKAYEYİ O KADAR SAHİPLENDİKKİ KELİME DÜŞÜKLÜĞÜ BİLE OLSUN İSTEMİYORUZ.
    İSTERSEN YUKARIDAKİ YORUMUMU DA YAYINLAMAYABİLİRSİN.
    RAHAT OL
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk olsun , ben böyle şeylere alınmam zaten az çok tanıdın beni artık yazılarımdan da olsa:))
      canım benim , benim en büyük dezavantajım ,hikayeyei belirli bir yerde kesmek zorunda kalıyorum, devamını okuduğunda bağlantı yapıyoruz ama şimdi okudun kadarından farklı anlamalar çıkarmak mümkün, evet melek şu ana iki kızız da çok ama çok tokatladığını düşünüyor ,vicdan muhasebesi yapıyor ama haklıydım,işte yanağı şişene kadar dövdüm ben uyardım gibi düşünceleri var
      aslında bu düşünceleri eğer bir gün Minel ,Meleğin beklediği gibi hayırlı evlat olmazsa ben çabaladım ama o olmadı diye düşünüp vicdanını rahatlatmak için ,bunu zaman içinde göreceğiz zaten, ve Seyyahım finali hiç kimse tahmin edemez , aslında hikayeyi sona yaklaştırıyorum ama seninde dediğin gibi hep değişiyor binbir gece masallarına döndü:))
      bu hikayeye olan ilginden dolayı çok memenunum canım, eleştirilere her zaman açığım , kocamannn sevgilerimle.

      Sil
  19. ben geldim kuğum.
    oy o minele yakacak başını.
    melekcime sabırlar.
    öptüm kuzucum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin bebeğim:))
      Melek ( anne)ler sabırlıdır değil mi ? canımm
      öptüm canım.

      Sil
  20. inşallah sonları güzel olur...
    yüreğine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  21. İçim acıdı okurken, çekecek çilesi varmış yazık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ,çekecek çilesi varmış sanırım:(
      Sevgilerimle.

      Sil
  22. kuğu selam...
    inan çok etkilkendim. Dayağa karşı biriyim ama en doğrusunu yapmışsın demeden de geçemiycem çünkü o tokatlar ne ki hayattan yiyecekleri tokatın yanında...

    Sevgiler

    Sen çok güzel bir annesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım,
      güzel sözlerin için teşekkürler ,umarım bende bir gün iyi bir anne olurum:))
      sevgilerimle.

      Sil
  23. Malesef böyle bir hayatta kızına söz geçirememesi normal.Minel zıvanadan çıkmış gibi.Ne de olsa Erkanın kızı demekten alıkoyamadım bir an kendimi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef ,yönlendirecek kimse olmayınca çocukların sonu bu oluyor.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .