Ana içeriğe atla

Maviye iz süren ''Hayallerinle gel'' demiş. Geldim:)




Ben o sabaha kadar kimsenin görmediği  güzellikteki tüylere sahip bir kuşa ait  tüylerden biriydim,   hepimiz pırıl pırıl rengarenktik,  sahibim gökyüzünde salınırken hepimiz heyecanlanırdık...
 Biz bir bütündük.

 O gün sahibimin hızlı manevrasıyla onun narin bedeninden  ayrılıp boşluğa düşmeye başladım, çok korkuyordum!
 Yeryüzü nasıl bir şey  az çok biliyordum,  ama...
Ben  daha önce hiç yalnız kalmamıştım, ''ne olacaktı şimdi bana!'' diye düşünürken birden kendimi bir ağacın dalları arasında buluyorum,  Ah! korkuyorum!
İki küçük maymun, beni fark etti ve bana ulaşmak için yarış yapmaya başladı,  ikiside aynı anda  bana ulaştı.
 Ben şimdi ne olacak bana ne yapacaklar diye  panik yaparken birden beni paylaşamayıp kavga etmeye başladılar.
 Kavganın hiddeti birazda rüzgar beni olduğum yerden alıp savurdu ...
 Kendimi birden serin sularda buldum, soğuktu, daha öncede ıslanmıştım,  helede kışın. Sık sık yağmur üzerimden geçerdi. sahibim, benim sayemde yağmurdan korunur biraz olsun ısınırdı...

 Ve   birden karaya ayak bastım  , pardon  tüy bastım bu  deyim benim için pek olmadı sanırım her neyse...
  Suyun üzerinde yüzerken beni iri pençeli bir yaratık  yakaladı, onlar kendi aralarında birbirlerine isimler takmışlar,  kendilerine insan diyorlar, pençeleri diğer yaratıklardan daha narin ve daha usta beni narince kuruttu, üzerime bir şeyler döktü,  ''ay gıdıklanıyorum hihi hihi'' dediysem de vazgeçmedi o üzerime bir şeyler yapıştırmaya devam etti. sonrada beni kurumak için bir tahtanın üzerine bıraktı ,ve yıldızları kapadı ne tuhaf dilleri var biz yıldız diyoruz onlar ışık.
 sabah olduğunda  yanıma gelip beni gıdıklamaya devam etti ve en sonunda  adına kutu dediği bir şeyin içine yerleştirdi onu duyduğumu biliyormu acaba?
  Benimle sık sık konuşuyorda...
 Onunla küçük bir  yere girdik adı dükkanmış ve beni dışarıyı görebileceğim  ama uçup ıslanmayacağım bir yere yerleştirdi, Ne kadar iyi biri...
 Yoldan geçen insanları görebiliyordum, onlarda beni . Birden tam karşımda, küçük bir  insan ve daha büyüğü durdu, küçük olan büyüğüne, anne büyüğüde ona kızım diyordu, heyecanla bana bayıldığını söyledi  annesiyle dükkana girdiler.
     Sahibimden beni istediler.   Annesi kızım saçlarına takalım da aynaya bak  tokan  nasıl duruyor diye  söyledi o an  o aynaya bende ilk defa kendime bakıyordum.
   Çok güzel bir toka olmuştum  bir kaç  gün önce  bir kuşun  vücudunda özgürce uçan bir tüydüm şimdi ise bir çocuğun saçlarındaki tokayım...
 Küçük kız beni iyi koru güzel kullan olur mu*...
 Kim demişki keşke tüy kadar hafif olsam ,hiç derdim tasam olmasa efendim tüylerinde  kendine göre sorunları var...
 sevgilerimle
 Maviye iz süren  Mavi'me teşekkür ediyorum   Herkese sevgiler.



Yorumlar

  1. Seni özlemiştim Siyahkuğum hikaye çok güzelmiş.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam canım , sağol keyifli okumalar. Sevgilerimle.

      Sil
  2. Ne hoş olmuş. Tüyün hafifliği sadece bedeninde değil mi? İçin kim nereden bilecek.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik bir bakış açısı sunayım dedim:)

      Sil
  3. bir tüy hımmm
    hiç böyle düşünmemiştim
    bu arada kuğum tekrar hoşgeldin
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünülmeyeni düşünmeyi seviyorum:)) Hoşbuldum Bahar'ım

      Sil
  4. Okumak cok keyifliydi. Tesekkurler Siyah Kugu.

    YanıtlaSil
  5. Tüy gibi hafif olsam, yüklerimden kurtulsam..Oma onlarında derdi varmış ya ben kendime dertsiz bir kanat bulsam..

    Kuğum hayallerinin güzelleri gerçek olsun, hüzünlüleri uçsun senden çok uzağa konsun.
    Sevgilerimi bıraktım..Ölçülemeyecek kadar çok tüy kamyonunda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canımm ah!:) Bir tüy kamyonuna atlasam hemde sevgi dolu:)) Öpüyorum canım.

      Sil
  6. yok kalsın tüy kadar hafif olmıyım baksana başına neler geldi taş gibi ağır mı olsam diyicem korkuyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Canım,
    tüy gibi hafif olmak sözüne ne güzel anlam ve boyut katmışsın. Sözleri sarf ederken anlamlarını hiç düşünmeden konuştuğumuza ne güzel örnek olmuş.
    Öykülerini özlemişim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ,teşekkürler
      Keyifli okumalar
      Sevgiyle kal.

      Sil
  8. Merhabalar.

    Şanslı bir tüymüş, topraklara karışıp çürüyüp gitmekte vardı; ancak o güzel bir kızın saçlarını süsleyen güzel bir toka olmuş. Cenab-ı Hakk'tan, yürekten ve gönülden inanan tüm kullarına hayırlı akıbetler dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    Güzel bir anlatımdı. Kalemine ve gönlüne sağlıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hocam
      Amin hocam,hepimize hayırlı ömürler diliyorum
      Selam ve dualarımla.

      Sil
  9. Ne güzel anlatmışsın kuğum :)
    aramızda olduğuna göre kutlama yapabiliriz
    pasta hazır kuğum ;)
    bıçak senden..
    sevgilerimle; öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pasta olsunda keseriz o kolay ,çilekli pastadır umarım frambuaz da olabilir:))) Öpüyorum en kocamanından:))

      Sil
  10. Hafif bir tüy deyip, geçmemek gerek... güzel bir öyküye dönüşmüş.

    YanıtlaSil
  11. ama bu çok güzel bir hayal olmuşş:)
    gerçekten çok hoşuma gitti..
    kalemine sağlık kuğucum...
    hayallerin sözcüklere, sözcüklerin hep dünyamıza aksınnn...
    sevgilerimlee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen sağol canım beğendiysen çok mutlu olurum ,sevgilerimle öpüyorum.

      Sil
  12. Kuğum bu mimde en ilginç yazı seninki olmuş orjinalsin vesselam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımm, bir ara geleyimde beni tedavi et çok gerginim:)))

      Sil
  13. nereden nereye gelmiş ,tüyden böyle naif bir hikaye.çok güzeldi kuğum.kalemine sağlık..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .