Ana içeriğe atla

Blog keşif etkinliği



 Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun...

Bu gün bir kaç blog tanıtmak istiyorum ve kuzuların kuzusu çekiliş yapıyor , her zaman sıcak samimi ve aile ortamının ne kadar huzurlu olduğunu hissedeceğiniz bir blog. ve bu hediyeleri kaçırmak istemezsiniz bence  blogta birinci yılını kutlarken çok cömert davranmış, daha buradamısınız siz :))  Gimtişken selamlarımı söylemeyi unutmayın:)))


Gökçenin bloğu tık

 **********************************************************************************
 Bu gün çekiliş  tanıtımlarından  gidiyorum tesadüfen rastladığım sevimli bir blog 
 İsmi çok ilginç  Aforizmik kalıntılar
Anlamına baktım çok hoşuma gitti bloğunda açıklaması var uğramak isterseniz işte adres aşağıda...


bloğu tık


**********************************************************************************
Bu tanıtacağım bloğu çoğunuz tanır ben yine de tanıtmak istedim. Bloggerden beraber aynı gecede taşındığımız komşum:) Sadece komşu mu?
 Düşünceleri tarzı ve yaşam şekliyle kendinden taviz vermeyen  insan gibi insan kendi düşüncelerine sahip çıkarken başkalarının düşüncelerine saygı duyan blog alemindeki, Müjde Annem...


Buradan tık
 *********************************************************************************
Sevgili Mayısım içten samimi abla,kardeş ,arkadaş olarak kolayca bir yer bulur gönlünüzde içten ve samimi yazılarını yorumlarında da hissedebilirsiniz..
 Okuyan 
gezen
araştıran
Yüreğine dokunmak isterseniz 








buraya tık
*****************************************************
 Bu bloğu az önce bana yazdığı yorumdan yola çıkarak buldum ve bir daha ki blog tanıtımına kadar bekleyemedim doğrusu...
  Bloğunu açalı iki yıl olmuş ve sadece sekiz takipçisi var bu günlerde ikinci yılını kutluyor sizde destek olup  yeni bir takipçi kazanmak istiyorsanız farklı bir diyarlara  yolculuk yapmak isterseniz, işte adresi...





buraya tık



 Not:Bloğunu  Tanıtmamı  isteyen yorum olarak bu yazının altına  yazabilir link vermenize gerek yok yorumdan  ziyarete gelebilyorum:)
 Takipte kalın 
  sevgiler...

Yorumlar

  1. İçlerinden sadece Mayıs' ın blogunu biliyorum. Gerçekten de tam anlattığınız gibi

    YanıtlaSil
  2. Mayıs 😊 diğer bloglarıda ziyaret etmenizi tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  3. güzel bir hareket, tebrikler
    ayrıca beni de okuduğunuz için, teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim.
      Ne demek efenim her zaman ...

      Sil
    2. bir gün bende tanıtılmak isterim o halde,

      Sil
    3. Not aldım isteyenleri sırayla tanıtacağım tanıtım sıranız 1😊

      Sil
  4. Blog tanıtmanız çok güzel. Bir gün beni de tanitirsaniz çok sevinirim:) Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dayanamadım hemen tanıtıma ekledim güncelledim :))

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim Siyah Kuğu :) Bu arada Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun!

      Sil
  5. MİMLENDİNNNN:) HAYIRLI OLSUN:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hayırlı olsun:))) Teşekkkür ederim:)

      Sil
  6. yeni bloglar tanımak güzel, eline sağlık canım. senin de cumhuriyet bayramın kutlu olsun =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen ziyaret edip izliyorsun gidip kontrol edeceğim bak:)))

      Sil
  7. Aforizmik Kalıntılar mı? 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi :) Bir gün bende listede olmak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikide bir dahaki blog tanıtım yazısında tanıtım sıranız 2😊

      Sil
  8. Takip ettiğim bloglar :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Yeni yeni bloglar tanıdım sayende, sagol kuğum :)

    YanıtlaSil
  10. Her daim desteğini hissettiren canım Kuğucum. Ne guzel tavsiyeler bunlar. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim onore oldum sevgiler.

      Sil
  11. Ne kadar güzel bir post olmuş, ben de yer alırsam çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,tanıtım sıranız 3 :) o güne kadar sizi daha iyi tanımak adına yazılarınızı didik didik edeceğim:)

      Sil
  12. Benim blogumdada cekilis var herkesi beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Buradan herkes duymuş olsun hemen katıldım bol şanslar herkese teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Gökçe hanımın çekilişine katılmıştım zaten. Merakla bekliyorum. Bu arada benim blogu da tanıtırsan memnuniyet duyarız Kuğu ^^

    YanıtlaSil
  15. Oy oyy beni layık bulmuş beni,de yazmış :)) Teşekkür ederim Kuğu Sende minik kardeş minik yoldaş olarak gece seanslarının vazgeçilmezinin Bu sabah uyanamadım :)))) haberin ola

    YanıtlaSil
  16. Blog Sözlük'ten size geldim. Sizden de diğer bloglara. Blog dayanışması adına güzel bir çalışma olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yapmışsınız hoş gelip güle güle gitmişsiniz yine bekleriz efenim.

      Sil
  17. Mayısı yazılarının yorumlarından biliyordum ziyaret ettim. genç arkadaşımızın blogunu beğendim Herkesi ziyaret ettim tanışmış oldum:) Müjde'm annense ben de teyzen sayılırım:)))) abla olmayı da çok seviyorum o da ayrı:))) Bücürüğün fotosu çok şeker maaşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın ne dersen olur teyzede anne yarısı:))))

      Sil
  18. Kuğucum bende tanıtılmak isterim canım. Öpüldün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıran 5 iyi oldu böyle çok yakın zamanda bir tanıtım yapmam gerek sanırım:) Öpüldn.

      Sil
  19. Bende aforizmik kalıntılar ile Mayıs'ı biliyordum :) inşallah Diğerlerini de takip edeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesadüf buldum ben aforizmik kalıntıları hoş bir blog kardeşlik iyidir:)

      Sil
  20. Sayende biz de yeni blogları keşfediyoruz. Bu aksam hepsine uğramak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bloglar fazla ziyaret yapmadıklarından dolayı çok takipçileri yok ama eminim çok iyi dostluklar kuracaksınız...

      Sil
  21. Hemen ışınlanıyorum tavsiyelerine...

    YanıtlaSil
  22. Tanıtılmak kim istemez hem de Siyah Kuğ'un kaleminden :)

    YanıtlaSil
  23. Tabiki deee beni de taniiitt 😄😄

    YanıtlaSil
  24. Kuğumm sen ne kadar düşüncelisin böylee, çok teşekkür ederim hem hakkımda yazdıkların hem duyurun için. Kocaman öpücükler :)

    YanıtlaSil
  25. Hala Bloğumu takip etmedinizmi :D benim bloğum diye demiyorum ama Bloğum bir harika dostum :P

    YanıtlaSil
  26. Bak sayende tanışmadığım blogları duydum sağolasın kuğucuğum bende ablan olayım ne dersin öpüyorum seni:))

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. Blog kesif etkinliği yeni bloglar kesfetmek açısından önemli. Mümkün oldugunca bloglara yorum bırakmaya calisiyorum.Okundugunu bilmek güzel birsey bloggerlar icin.Tesekkurler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .