Ana içeriğe atla

Meğer...




Ben sensiz yaşayamam ölürüm demiştim ya

ölmedim sevgilim yaşıyorum  yaşıyorum da nasıl  bilemezsin!

şimdi felçliyim

Gözlerim bakıyor görmüyor, ellerim  tutuyor hissetmiyor aklımdan seni çıkarmak istiyorum bir türlü anılar izin vermiyor tam unuttum derken bankta iki sevgili görüyorum  el ele hafiften utangaç

ahh !!

diyorum  o an düşüveriyorsun aklıma

ya yağmura ne demeli önceden dahamı az yağardı

şimdi her yağmur tanesi yüreğime kurşun gibi düşüyor

  yaralıyor derinden

 en olmadık zamanlarda ağlama nöbetlerine tutuluyorum

beynim gözyaşlarıma engel  olamıyor

meğer

ben seni unutmak için sevmişim

 göz yaşlarıma yenilerini eklemek için sevmişim

ben seni her baharda

yüreğimde fırtınalar kopar diye sevmişim

ben seni anılarda kal  diye   sevmişim !!!





Yorumlar

  1. Ah bu sevmek ! Yanacağını bile bile ateşe atlamak gibi bir şey. Yüreğime işledi yazdıkların. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anılarda olmasa demiş şair. Teşekkür ederim . Odun gibi yananlara kurban olurum tabii bir de odun gibi anlamayanlar var ne nedir ki !

      Sil
  2. Ben seni anılarda kal diye sevmişim👍👍❤️

    YanıtlaSil
  3. Sevmek işte hani grip olursunda ne yapsan burnuna sahip çıkamazsın durmadan akar akar ertesi günde tıkanır ne yapsan nefes alamazsın...😕

    YanıtlaSil
  4. Nedense üzülmedim çünkü insan çektiği acıları görürse pek umursamaz. Çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeldi Kuğu'm. Yüreğine sağlık kızım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ece abla okuyan yüreğine sağlık.

      Sil
  6. Fotoğraf sayfaya ve şiire ne güzel uymuş.
    Ancak acı çekerek-çektirerek aşkı ben kabullenemiyorum
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazıyı sipariş üzerine yazmıştım ekmek parası 😊 mailler alıyorum yaşadığı duyguyu anlatıp kaleme dökmemi istiyorlar bende yapıyorum 😊sevgiler

      Sil
  7. :((( kalemine sağlık, yüreğine sağlık kuğu kızım...
    kocaman sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Kuğucum sev yeter ki vazgeçme,kalbim acıyor diyorsun ya ?
    Acnın en güzel ilacı sevgi...Sevmeğe devam edeceğiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi bana göre karşılıklı olandır birde karşılıklı sevip aile çevre yüzünden ayrılanlar var bu bir okuyucumun ricası üzerine yazıldı😊sevgilerimle.

      Sil
  9. Her zaman ki gibi yüreğinden geçenleri çok güzel kelimelere dökmüşsün Kuğucum. Duygularını harika dile getiriyorsun da üzülüyorum be Kuğucum bu kadar acı çekmeni istemiyorum. Bence hayatına yeni bir sayfa aç ve senin değerini bileni sev emin ol daha mutlu olacaksın.

    YanıtlaSil
  10. Sevgili neşeli süs evim doğrusunu istersen bu bir okuyucumun ruh hali ben sadece kaleme döktüm kocaman sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  11. O zaman süpersin. Başkalarının duygularını ifade edebilmek cok daha zordur. Yuregine sağlık canim

    YanıtlaSil
  12. gerçekten aşk diye bişey varmıdır.. birine sevgilim deyipte ayrıldıktan sonra aynı kelimeleri başkasına kullanmakta vardır.. güzel kelimeler sarfetmişsin.. kimse kaderinden kaçamaz, umarım herkes birgün ruh ikizini bulur..
    Kalemin dert görmesin ;)

    YanıtlaSil
  13. Bu yazının üstüne büyük üstadların düeti iyi gider ..
    https://www.youtube.com/watch?v=AyK2mn9L39U

    YanıtlaSil
  14. Bu ne acikli bir ask hikayesi. Kalemine saglik canim.

    YanıtlaSil
  15. yaşadığımız acılara inat SEVMEK... Sevgi için dökülen gözyaşı, her şeye değer doğrusu. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Son cümle ile vurucu darbeni yapmışsın..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .