Ana içeriğe atla

İç döküntüleri


 Aslında anlatacak çok şeyim var  ancak   en üzüntülü anlarımda susmak adet olmuş bende, dün işten gelirken bahçeden içeri girdim   benim alt katta  bir erkek öksürüğü başladı , alt katta ki   sapık hapisten çıkmış aklım almıyor nasıl olabilir?

Aklınca bana kendini belli ediyor öksürerek  ...
 Benim kapıma kağıt yapıştırmış hanıma  yirmi bana yirmi lira borcun var duvarın üzerine bırak diye , çıldırıyorum sandım kağıdı parçalayıp   fırlattım kapısına.  Avaz avaz bağırayım kavga edeyim istiyor ne borcu diyeyim? 
Hırsızlıkla , insanların duygularıyla oynayıp istismar ederek geçinen  insanlardan ne gibi bir borç alabilirim ki bayramda  el öpme paralarını da ver  yazmış ...
Ah  Müzeyyen ahh !  tek suçlu ev sahibim benim üstüme yıktı olayı evi başkalarına kiraya verdi bile  birde onlarla birlik olup polis olduğunu  söyleyen adamı bile dolandırdılar bayramda  kirayı ödeyemedim ev sahibi evden çıkaracak demiş adamcağız da  geldi sordu ev sahibine aslında kirayı vermiş ama  öyle anlaşmışlar vermedi demiş  arefe günü adamcağız getirdi kirayı ev sahibine verdi adam gider gitmez ev sahibi parayı kadına verdi ...

 Günah dedim ev sahibine bana ne günah onun diyor birde umreye gideceksin günah helallik almadan o adamdan nasıl gideceksin dedim sen her şeyi çok biliyorsun dedi..
Ben mi çok üstüne gidiyorum ama  ne gerek var ki böyle şeylere belki hastası var  belki onun da ihtiyacı var çoluk çocuğunun rızkı yaa şimdi de kalkmış beni dolandıracak  vereceğim ben ona parayı...
 Bir şey diyemiyor   yüzüme bana tek kelime dese polisi arayacağım hem ev sahibimi hem onu şikayet edeceğim yeter artık annemin arkadaşı dedim şimdiye kadar vefa gösterdim ev sahibime ama iyice dozunu kaçırdı ne kızlarına ne damatlarına söylemiyor saklıyor madem normal bir şey söylese ye  kızlarına anlattım biri zaten çok kızıyor ona ...
 Babamı aradım uygun bir ev varmış bana alsana dedim yine aynı teraneler, şunu almış bunu almış borcu varmış off , Başka eve çıkamam şu aralar işlerde bozuk  durmadan ücretsiz izin veriyorlar , güvenlik işi buldum   ama bu işten çıkamıyorum  tazminatımı vermiyorlar.
 Beş gün sonra annemin ölüm yıl dönümü,bu bile tek başına yetiyor beni mahvetmeye en sevdiğinin  tekrar öleceği günü beklemek ne acı  bir şey tekrar tekrar ölüyor ama içinde hiç ölmüyor...

  En sevdiğim arkadaşıma gücendim ben onun için bir çok şeyi feda ederken  ondan küçük bir ricada bulundum olmaz  bin dereden su getirip sıvıştı.

 Allah kişiye kaldıramayacağı yük yüklemez, Şükür diyorum...

  Banyonun çeşmeleri bozulmuş gittim yeni alıp değiştirdim önceden damlıyordu artık damlamıyor şimdi resmen akıyor.  Bu moral bozukluğu ile içimden hiç bir şey gelmiyor, Blogları gezemiyorum :( Sizi de daralttım  üzgünüm, özür dilerim.....


Yorumlar

  1. Bazen olumsuzluklar üst üste gelir ama geçicidir bu durum.Lütfen önce bir sakin olun.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sakin halim kussam daha neler çıkacak ta susmuş halim:((
      sevgilerimle.

      Sil
  2. Şu dünyada ne değişik insanlar var..
    Ne yüzsüz, ne gereksiz insanlar..
    Kendini bilmezler..
    O kişilere çok sinirlendim..
    Üzüntünü hissettim canım benim.. İçinde bulunduğun durum gerçekten zor..
    Keşke yardım edebilseydim sana..
    Allah kolaylıklar versin, bir çaresi bir yolu elbet vardır..

    Üzme kendini n'olur :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin sağol üzüntümü paylaşman yeter..
      sevgiler

      Sil
  3. Derin bir nefes al. Nedense herşey üst üste gelir. Şu evden bir taşınabilseydin iyi olacaktı. Neyse vardır her işte bir hayır. Sadece şu anda göremiyoruz.

    Benim de babamın ölüm yıldönümü ayın yedisinde. Bir varmış bir yokmuş. Anneciğine Allah rahmet eylesin.

    Haydi haydi, sen hepsiyle başa çıkarsın, güveniyorum. Derin nefes almayı unutma yeter.

    İyi geceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derin derin nefes alıyorum yinede şükür diyorum şu an kim bilir nerelerde benden daha zor durumda olan insanları düşünüp şükrediyorum.İyi geceler.

      Sil
  4. Allahım yardımcın olsun.... umarım kendıne uygun bir ev bulup kurtulursun oradan... rabbim seni korusun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah her şey güzel olacak. hissediyorum...

      Sil
  5. Sağlığınıza dikkat edin. Her şeyin çaresi var. En büyük çare zaman. Çevre sapık dolu. Benzer bir olayı kızımdan dinledim bugün. İnsanlar çirkef, konuşursan üzerine sıçrayacaklar. İnşallah şansınız döner.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet devir öyle değiştiki yolda birini kesiyorlarsa sana zarar vermesin diye dur abi ben gömerim der hale geldi insanlar. Yılbaşı geliyor bilet alayım bari büyük ikramiye çıksın 😊 şans birden dönsün.

      Sil
  6. Her şeyin hayırlısı olsun sizin için.
    Bazı insanlar var ki, ne laftan ne de iyi kötü davranıştan anlıyorlar. En iyisi bunlardan uzak durmak oluyor. İnşaallah siz de kurtulursunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gece onları okuyup üflüyorum bana zarar veremezler sadece canımı üzüyorlar işte güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.

      Sil
  7. Kimseye para mara verme.Ev sahibine de karakola baş vurduğunu,başına bir hal gelirse,ilk onları soruşturacaklarını söyle.Ağzından Allah kelamını düşürmeyen tiplerin yaptıklarına da bak hele,ayak üstü adamı dolandırmışlar.Dolandırıcılın cezası,adam öldürmekten ağırdır yasalarda,söyle ev sahibine dolandırıcılık yaptıklarını da ihbar ederim,rahat dursunlar de.En iyi savunma saldırıdır.Korkma hiç.Tüm eşim dostum,akrabam biliyor durumu,zor tutuyorum,gelip halledecekler de izin vermiyorum falan diye bir araba lakırdı üret..Bu rür insanlar zorbalık dışında bir şeyden anlamazlar.Hatta sen de bir erkek akraba ya da dostunu ayarla,şöyle bir förünsün onlara.En kısa zamanda da kurtul oradan.Anneciğine Allah rahmet eylesin,sana da sabır versin.Yedi Ayet'el Kürsi oku her gün,üçer Felek ve Nas.Sıkıltıkça da İhlas.Zaten biliyorsundur.Duanın gücü korur seni.Zorluklar üst üste gelip,bir anda bitecekler inşallah.Her şerrin ardından üç hayır gelirmiş,unutma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev sahibine dedim yazdım internete o polise yaptıklarınızı . Bana diyorki yaptığın çok ayıp kahkaha ile güldüm o yapıyor ben yazınca ayıp oluyor😊 bu üç hayır işini çok sevdim bekliyorum 😊

      Sil
  8. Allah sabir ve guc versin canim, sakinligini koru lutfen, o adam nasil cikiyor hapisten ,sanki yeni bir ev bulup uzaklasmak en uygunu gibi gorunuyor, Allah gani gani rahmet eylesin annene, cennetinde kavustursun insAllah.. ust uste gelen olaylar yipratmis seni fazlasiyla, yeter ki canin sagolsun gececektir hepsi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amün canım çok sağol evet biraz yıprandım yoksa bu kadar dışa vuran biri değilim derdimi çünk0 herkesin derdi kendine ağır ve herkes bir şeylerle mücadele ediyor. Bi

      Çok sağol canım.

      Sil
  9. Hayat her zaman güzelliklerle olamaz maalesefki. Ama o adam gerçekten bahsettiğin kadar varsa ben inanıyorumki sen bi yolunu bulup çıkarsın o evden 😘😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamı az bile anlatıyorum emin ol . İnşallah çıkarım.

      Sil
  10. Allah yardımcın olsun gerçekten herşey gelince üstüste geliyor. Ama senin ki ekstra zor. O adam benim alt katımda otursa acayip huzursuz olurdum. Büyük ihtimal sende öylesin. Yapabileceğim bir şey varsa yaz lütfen. Konuşmak istersen de dinlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok huzursuzum işe gelip gitmek haricinde eve girince ne çarşıya ne markete çıkamıyorum korkudan aslında korkudan öte ağız kavgası yaparsak dahada takar evim eski oğullarını bile para vermesseniz evinizi yakarım diye tehtid ediyordu telefonda . Evladına acımayan bana niye acısın ki değil mi?. Çok sağol canım düşünmen yeter.

      Sil
  11. Allah yardımcın olsun canım.
    Bu kadar derdin var demek ki, Rabbimin gözü "senin üzerinde".
    Vicdanın yaptığın şeylere "doğru yapıyorsun" diye onay veriyorsa, senden mutlusu yok.
    Ama bunlar da bir imtihandır ve bizim gibi onlarında bir ömrü var canım :)
    Unutma olur mu :)
    Bazen düşüncelerle boğuşurken unutuyor insan.
    Sana şah damarından daha yakın olan Rabbin var, elbet aydınlık günler gelecektir :)
    Annenin mekanı cennet olsun İnşallah. Dönüşümüz ancak O'na olduğuna göre, bizim yapmamız gereken arkamıza yaslanıp görüşme zamanımızı beklemek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya çok teşekkür ederim akşam yazıyı bir üzüntü panik halinde yazdım sonrada pişman bile olmuştum ama iyiki yazmışım . İnşallah güzel şeyler olacak umuyorum. Üzüntülerinde bir ömrü var sözü çok hoşuma gitti çok sağol ...

      Sil
  12. Çok üzüldüm kuğu,umarım kurtulursun biran önce o evden.Orada olup o sapığı bi güzel pataklayasım var şimdi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlara olan güvenimi yıktılar iyice paranoyak oldum . İnşallah . Nasıl olacaksa artık gökten kasnak yağsa biri başıma geçmez.

      Sil
  13. Canım kuğummmmm bazen insanın sabrını zorlamak için hayat elinden geleni ardına koymaz. Ama biliriz ki hepsi geçici.
    Bunlar da geçecek, bazen dışardn izlemek en iyisi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tigrisim inşallah sabırla bekliyorum.

      Sil
  14. Hepimizin imtihanları farklı farklı böyle düşün inan kimse mükemmel değil Özür dileyecek bir durumda olduğunu kendi açımdan sanmıyorum. Bende kendi açımdan bir çok olay yaşasamda bir yerde düzeleceğine inanıyorum. Yine sağlığımız yerinde birde o gitse o daha fena kuğucuğum Var elbet bazı durumların mükafatı biraz içini böyle rahatlat Canım benim öperim yanaklarından ...

    YanıtlaSil
  15. İnanmıyorum , o adamı nasıl çıkarırlar . Anlamadım ki niye para istiyor bu ruh hastası . Allah yardımcın olsun .

    YanıtlaSil
  16. Akıl sağlığım gidecek o kesin az kaldı buralarda hunili bir deli görürsen bil ki o benim. Öptüm yasaklardan...

    YanıtlaSil
  17. Akıl sağlığım gidecek o kesin az kaldı buralarda hunili bir deli görürsen bil ki o benim. Öptüm yasaklardan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakın öyle şeyler deme Gitseydi ben Bakırköydeki heykelle yanyana görürdün :))) Hala sapa sağlam mücadele ediyorum. Hiç bir durum toz pembe değil inan Teselli olarak düşünme lütfen

      Sil
    2. Şükür diyorum canım şükür...

      Sil
  18. Yasanmasi gerekenler illa ki yasaniyor. Sen gonlunu ferah tut. Bu kadar kisinin duasi seninle, her ser hayira donusur, yeter ki sen tevekkul etmeyi bil.
    Buradan belki birsey yapamam ama kalbim seninle. Anneciginin mekani cennet olsun...Opuyorum seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın duaların yeter inanıyorum her şey güzel olacak. Öpüyorum.

      Sil
  19. O not olayı gerçek mi yaa..
    Şaka gibi.

    YanıtlaSil
  20. Kuğummm her şey yoluna girecek inan bana 😟. En karanlık gecenin bile bir sabahı vardır mutlaka. Bir imtihan gibi düşün bütün bunları. Elbet bu imtihan da bitecek ve hayırlı ve güzel şeyler olacak 🤗. Ben inanıyorum, sende inan 💖. Rabbimin şefaati üzerin de olsun. Sevgilerimle 💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanıyorum kuzum ve Sevda demişti ki her şerden sonra üç hayr gelir o üç hayrı bekliyorum😊
      Sevgilerimle

      Sil
  21. Allah yardımcın olsun Kuğucuğum. Kötü komşu insanı ev sahibi yaparmış, inşallah gönlünce bir başka kapı açılır da kurtulursun o apartmandan. Gün doğmadan neler doğar o nedenle hiç şu an durumum müsait değil vb deme. O zamana kadar da kimsenin seni kullanmasına, ezmesine izin verme. Sevda Hanım'a katılıyorum. İnanarak yapılan DUa gerçekten korur insanı. Allah fırsat vermesin onlara da inşallah.
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inanıyorum ve ümitle bekliyorum güzel günler yakında.

      Sil
  22. Canım kuğum, bütün sıkıntıların su gibi aksın gitsin üstünden. Her nefeste daha da umut dol, huzur dol. Seni seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlemize bitanem bende seni seviyorum.

      Sil
  23. umarım kısa zamanda bütün bu terlikler biter rahat mutlu huzurlu bir hayatın olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah güzel günlerimiz olur hepimizin
      Çok teşekkürler.

      Sil
  24. kendine dikkat et canım blogunu yeni keşfettim bende beklerim arada kafan dağılsın istiyorsan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede geleceğim çok teşekkür ederim çok incesiniz.

      Sil
  25. Rabbim yüreğine ferahlık versin kuğum..
    Ummadığım güzelliklerle karşılaş inşaALLAH..

    YanıtlaSil
  26. Okurken üzüldüm Allah yardımcın olsun:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülmeyin lütfen her şey güzel olacak. Teşekkürler.

      Sil
  27. Gençlik yıllarında başımıza her gelen kötü olayın sanki dünyanın sonu gibiymiş gibi hissettiriyor... Zaman içinde sorunlarla başa çıktıkça geriye dönüp baktığımızda aslında diye başlayan düşünceler kaplıyor içimizi... Tabii ki bu günler geçecek... Rabb'im zorlukla beraber kazanımlar verecek İnşaAllah... Ben onlarla her türlü savaş dişe diş karşılık ver diyemem... Her gün yeni canyetler duyuyoruz haberlerde Rabb'im muhafaza etsin... Kimseye bir şey söylenmiyor bu günlerde... Sananecilik aldı başını gidiyor...Ahir zamandayız... Gün gelecek zorunlu hallerin dışında dışarıya çıkılamayacak diye ya Halife sözü yada hadis okumuştum... O günlere ulaştık gibi... O evden en yakın Zaman'da kurtulmanı diliyorum... Rabb'im işini kolaylaştırsın İnşaAllah... Anneciğine Allah' ü Teala rahmetle muamele etsin... Senin gibi duyarlı hassas güzel yürekli bir evlat doğurmak nasip olmuş... Cenneti Alada en güzel köşelerinde kavuşun sizi İnşaAllah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğiniz ve güzel düş0nceleriniz için çok teşekkür ederim her yorumda duygulandım gerçekten teşekkürler.

      Sil
  28. Bulaşmamanı öneririm. Bazı insanlar kendilerine hakaret edilmesinden bile haz duyuyorlar yeter ki kendisi ile muhatap olunsun. Sıkıntılar hepimiz için, üzme kendini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten başkalarına bakınca benim derdim bile yok diyorum şükür. Teşekkürler.

      Sil
  29. Hayat gerçekten çok garip ama insan yaşlandıkça daha toleranslı olabiliyor galiba.
    Beden ve ruh sağlığı için olmalı uğraşlarımız güzel kardeşim... Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ne kadar iyi geliyor bu cümleler bir bilseniz teşekkür ederim.

      Sil
  30. Benim de arkadaşlarımdan zaman zaman ağzım çok yanmıştır. Ama yıllarca konuşmadığım arkadaşımın bir mesajıyla hemen barışıp en yakın arkadaş olduğum da bir gerçek ;) şöyle düşündüm sonra , herşey insanlar için , yeterki çok büyük acılar yaşanmasın herşey unutulur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya ne unutulmuyor ki bunlar da geçer. Sağol.

      Sil
  31. Sen sabrını koru , duanı eksik etme elbet bir çıkış yolu bulunur , bir şeyler ışık olur aydınlatır , dağıtır sıkıntılarını kuzum benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim el feneri yakıyorum aydınlanoyorum yeter buna şükür.

      Sil
  32. Canım sıkıntını taa yüreğimde hissettim emin ol yalnız değilsin söyleyemediğim şeyler var şu da var ki derdimizden büyük Allah var.Dilerim yüce rabbimden tez zamandan şu mübarek hicri yılının aşure ayında refaha ulaşırsın bunu tüm içtenliğimle dua ediyorum.Dünya duaya durmuş derdi rahmetli annem ,sürekli La havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim duayı oku ağzından düşürme...Bu güzel duanın anlamı ise şöyledir: “Bütün güç ve kuvvet, yalnızca en Yüce ve en Büyük olan Allah’ın (c.c.) yardımıyla elde edilir.”
    Bu güzel duanın anlamı ise şöyledir: “Bütün güç ve kuvvet, yalnızca en Yüce ve en Büyük olan Allah’ın (c.c.) yardımıyla elde edilir.”

    Bu çok büyük bir dua ve zikir olan La Havle Ve La Kuvvete duasını okumakta büyük faziletler vardır. Birçok derde deva olan bu dua sıkıntıda olan kul ile rahmeti sonsuz Yüce Mevla’sı arasında adeta bir köprü görevi görmektedir. Görülen zulüm, afet, sihir, büyü, sıkıntıdan ve sayamayacağımız kadar birçok konuda bu dua çok tesirli ve faydalıdır. Bir kulun tek yapması gereken samimi bir kalp ile yüce Mevlasına ulaştırmaktır.

    Bir kul bu duayı okuyarak yüce Mevlamıza şunları ifade etmektedir: “Yüce Allah’ım! Senin sonsuz yardımın olmadan ben asla bir şey başaramam. Ve bu aciz kulunun senden başka dayanacağı, yardım dileceği bir şeyi yoktur”.
    Sana ancak bu kadar yardım edebiliyoruz kuğum Allah yar ve yardımcın her zamanla seninle olsun.
    Birde aklıma geldi Yunus peygamberimizin duası var ben sıkça okurum LA İLAHE İLLA ENTE SÜBHANEKE İNNİ KÜNTÜ MİNEZZALİMİN çokk büyük fazileti var tatlım kocaman öpüyor sevgiyle kucaklıyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım benim o güzel dualar için ayrıca çok teşekkür ediyorum hemde nasıl okurumm kocaman öptüm.

      Sil
  33. Neredesin merak ediyorum seni ses ver ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldimmm işte burdayım ağlarken gülmekte ustayımm tata tatammm 😊

      Sil
  34. Kıyamam yaa yine üzmüşler kızımı iyilikten maraz doğar dedikleri bu olsa gerek ,sen büyüğüm anne arkadaşı diye alttan aldıkça o da seni emir eri filan sandı herhalde. Sevda'nın yazdıklarına aynen katılıyorum aklın yolu birdir. inş bir gün gönlünce bir ev ve işin olur Kuğum gönlünü ferah tut yaşlarını almışlar insan gibi yaşayıp dursalar Yaa:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm Hatice ablam çok sağol. Evet ya bir insan gibi durmuyorlar. Umarım her şey güzel olacak 😊

      Sil
  35. Zor durumlar gerçekten. Allah kolaylık versin. İyi düşünelim ki iyi olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim . İnanıyorum her şey güzel olacak.

      Sil
  36. hikaye mi gerçek mi bu...

    YanıtlaSil
  37. Her şey üst üste gelince insan daralıyor haklısınız, çok hoş bir bloğunuz varmış henüz keşfettim :)

    YanıtlaSil
  38. Yorumunuz sayesinde blogunuzu keşfettim ve takibe aldım.
    Ne güzel yazmışsınız kadar tezat bir cümle kuracağım şu anda :(
    Benim de duygularıma tercüman oldunuz.
    Babacığımı kaybettim 1 sene evvel.
    O kadar iyi anlıyorum ki seni...
    Teselliler fayda etmiyor, yaşamayan bilemiyor.
    Nasıl bitireceğim bu yorumu onu bile bilemiyorum.
    Allah mekanlarını cennet eylesin :(

    YanıtlaSil
  39. Ne desem bilemedim kendinizden bir şeyler buluduğunuz için sevinsem mi ğzülsem mi ? Hoş geldiniz takibe almanıza çok sevindim . Ben sizi severek takip ediyorum helede yüz şal videosu süper kıkır kıkır gülerek izlemiştim tekrar hoş sefa geldiniz.

    YanıtlaSil
  40. saygı duyulacak bir tavır sergilememiş iyi niyet iş açar başınıza güvenmeyin kesinlikle kızlarına dahi...

    YanıtlaSil
  41. Zaten güvensiz ürkek tuhaf bir insan oldum ...

    YanıtlaSil
  42. Allah yardımcın olsun canım, inşallah çabucak çıkarsın bu durumun içinden herşey yoluna girer kısa sürede.

    YanıtlaSil
  43. Amin sevdam amin canımsın çok teşekkür ederim kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .