Ana içeriğe atla

Bir mimdir iki mimdir üç mimdir


Sağolsun blog dostlarım üç koldan aynı zamanda mimleyince bende hepsini bir araya topladım bu bende alışkanlık oldu ;)
Kurabiyecimiss Zehra'mın beni sevgiyle mühürlemesinden dolayı (mim)
Kurabiyecimiss


1.Hayal kurmaktan hoşlandığınız yer ya da zaman dilimi var mı?
Çok konuşkan biri değilim ya dua ederim ya hayal kurarım hayatım ikisiyle dolu
Gece yatarken kurarım genelde, rüyama girmesi için :)

2. En çok nelerin hayalini kurarsın?
Her şey, öyle konu ayırımı yok bende ,hayal işte adı üstünde çok klasik oluyor biliyorum ancak hayal bu  sınırı yok...

3. Şimdiye Kadar Çok Hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?
Çoğu zaman olur hayallerim, ancak hemen değil bazıları on yıl sonra olur:)

4.Henüz gerçekleşmemiş ama ille de gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı?
Sakıncası yoksa anlat çabuk nedir?
Evet bir hayalim var  ileride  kendime ait bir evimin olması , böyle şıkır şıkır suları akan bir banyomun olması ,sıcacık  minik bir ev 1+1 dende geçtim  1 olsun oda yeter:)) 
Bir gün gerçekleşeceğine çok inanıyorum ama ne zaman bilemem:)


****************************************
İkinci mim sevgili
Esma Tezgi tarafından geldi




1.Mucizelere inanır mısınız? Neden?

Evet mucizelere inanırım ,  Allah çok yücedir kün fe yekün ol deyince olur neden olmasın ki olmazları olduran varsa olur...
Ve birde sanırım küçüklüğümden bu yana çok kitap okuduğum için mucizelere çok inanırım hayalperest yapımdan da kaynaklanabilir.
  
2. Şuan bir mucize olsa ne olsun istersiniz? 
 Annemi isterdim:( son bir defa konuşup öpüşüp sarılalım orada mutlu mu?   öğrenmek isterdim...

3. Bu kişi/olay/yer benim mucizem dediğiniz bir şey var mı?
Evet   var ama söyleyemem mucizeleri söylersek yok olurlarmış:))

Üçüncü Mim ise sevgili 
Yasayananilar








BENİ NELER MUTLU EDER? 
Beni  Bu hayatta  güzel olan her şey mutlu eder...
ve...
 Kahve içersem 

Şeker yersem 
Bitter Çikolata yersem
En bi sevdiğim arkadaşım ben yazmadan  napion kız derse:)))
 Sabah kahvaltısına elinde simitlerle  gelen arkadaşa:)
Beyaz gazoz ve leblebi yerken hadi leblebi tozu yapalım deyip   evi  sarı toz dumanına dönüştürünce:)
 Jenga oynarken
tavla oynarken
 hepsi işte ben mutlu bir insanım  bakmayın hep karamsar yazdığıma:)

 Kimleri mimliyorum hemen söylüyorum :) istediğiniz  her hangi bir mimi yapabilirsiniz seçim size kalmış.
Mayıs yağmuru

Müjde Dural

benrujumvealligim

havvaturan

siyahadamo

Farklidiyarlarayolculuk




Yorumlar

  1. Bütün mimler çıktı aradan desene:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oldu hem isteyen istediği birini seçer daha güzel olur:)

      Sil
  2. hayallerinin gerçekleşmesi dileğiyle..:)

    YanıtlaSil
  3. Oy ne güzel mımler, ıns hayalındekı eve en kısa zamanda kavuşursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Allah ne yazdıysa onu bekliyoruz:)

      Sil
  4. Üçü bir arada haa :)

    Ben de ev istiyorum, hayallerimiz gerçekleşir umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman Allah ikimizin hakkında da hayırlısını versin:)

      Sil
  5. Öncelikle başlığı okuyunca yüzümdeki gülümsemeye engel olamadım :) nasıl pozitif bir giriş bu böyle. Mucizeleri söyleyince yok olurlarmış lafına kesinlikle katılıyorum. Hayalperest olmak ruhumuzda var <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hadi oynayalım bir mumdur iki mumdur bana bir bade doldur:))) hehehe çocukluğum aklıma geldi:)) sevgiler.

      Sil
  6. Bana bir bade doldur.Bunlar ne güzel mimlerdiiir haninna.Kuğu yaa haninna ;)

    YanıtlaSil
  7. Samimi ve içten cevaplar. Hayal ve dualarınızın gerçekleşmesi dileğiyle :) Mucizeleriniz eksik olmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim cümlemizin inşAllah.

      Sil
  8. Harikasın kuğummm üç mim de birbirinden güzel olmuş

    YanıtlaSil
  9. Herkesin gönlü olsun dedim:) |<3

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel yapmışsın. Gerçekten sözlerine hayranım :) Samimi ve içtensin ve ben böyle insanlara bayılıyorum ;))
    Beni de mimlediğin için teşekkür ederim. Bugün yapmaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil
  11. Üçüde birbirinden güzel olmuş kii kalemine sağlık.. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmene sevindim:) kalp kalp kalp:)

      Sil
  12. Hayaline en kısa ve doğru Zaman'da kavuşman dileğiyle.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşşallah , Allah razı olsun sevgilerimle.

      Sil
  13. Çok güzel Kuğu'm. Annen için üzüldüm. Ben tam on beş gün ağlamıştım. 33 yaşımdayken ölmüştü. Üçü bir arada çok güzel olmuş. Tüm dileklerin gerçekleşsin kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ece abla Acılar ,kayıplar hepsi bizim için sevgilerimle.

      Sil
  14. üç mimide zevkle okudum canım:))

    YanıtlaSil
  15. Beni de mimlediğin için çok teşekkür ederim, ilk kez mimlendim ve yaptım az önce :) Yaparken çok keyif aldım. Bu ara hep düşündüğüm şeyleri sormuşlar o yüzden cevaplarım hazırdı. Boş vakitlerimde hayal kuruyorum zaten az vaktim var, istediğim şeyler de çok. Hayal kurup kendimi avutuyorum. Bu sınav dönemi geçerse rahatlayacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum çok beğendim:) Hatice ablamıda mimlemişsin çok sevindim :))
      İnşallah oda geçecek:))

      Sil
  16. Ben de daha çok gece yatarken hayal kurarım. Çok keyifli okudum. Yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece hayalleri farklı oluyor loş ışık altında:)) Teşekkürler.

      Sil
  17. 3 mim bir arada orijinal bir fikir olmuş. Cevaplarınız da çok hoştu. Sevgilerimle 💎

    YanıtlaSil
  18. Napıyon kızzz :) ♥. Hadi gel leblebi tozu yapıp gazozla içelim. Mimler çok güzel olmuş kuğum son mime bayıldım görmemiştim daha önce =)

    YanıtlaSil
  19. Anneciğine Allahtan rahmet diliyorum canım,
    Tüm istediklerinin gerçek olmasını dilerim :) bende yürürken kurarım hayali :D
    öpüyorum .*

    YanıtlaSil
  20. Cevaplara bittim cok guzel bir mim olmuslar

    YanıtlaSil
  21. Mimi cevapladım :)
    Yeniden çok teşekkürler davetin için ♥

    YanıtlaSil
  22. Bütün dileklerin tez zamanda gerçekleşsin İnşallah.

    YanıtlaSil
  23. Mim bombasııııı :)))) Canım kuğum, çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  24. Mimlere gelesin Mimlere :))) adlı ulvi eseri sana armağan olsun KUğucum

    YanıtlaSil
  25. Kuğu kızım öncelikle annen için o mucize eminim oluyordur zaten. Şöyle ki, rüyana geliyordur ve onu mutlu görüyorsan bil ki, mutludur. Ben ikisini de görüyorum ve mutluysalar çok seviniyorum. Şahane banyolu bir evin inşallah olur.
    yapmayacağım bir daha mim filan dedim hatta (hatırlarsın, gerçi sonradan sildim o yazıyı)
    Dur bakalım senin güzel hatırın için yaparım yine belki:))ilk mimi ise zaten yapmıştım:) sonuncuyu yapmadım, ikinciyi yapıp yapmadığımı unuttum:)))yaptıysam sayfamdadır..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  26. Bu mimler sayesinde bloglarda hayal ve mutluluk rüzgarları esti :) Ben de mimlenmiştim ama okumak yetti galiba :) Eline sağlık Kuğucum. Hepsini tek elde toplamak iyi fikir olmuş :) ❤

    YanıtlaSil
  27. Insallah en kisa zamanda hayalin gerçeklesir canim.

    YanıtlaSil
  28. Hayallerin hep gerçek olsun inşaALLAH canım ne mutlu sana. Evini de tez zamanda alırsın umarım. Mucizelerinin olması ne güzel.

    YanıtlaSil
  29. seni mutlu edenlerin beni de ettiğini okumak harika , bitter çikolata, simitle gelen arkadaş, jenga, tavla :D haydi bir gün yapalım bu tavla olayını :D

    YanıtlaSil
  30. Yıllardır mimlere hiç sıcak bakmadım nedense. Kendimden bahsetmeyi sevmediğimden olsa gerek.

    YanıtlaSil
  31. Tüm hayallerin gerçek olsun :))

    YanıtlaSil
  32. Hayatından hayal ve mucizelerin eksik olmamasını dilerim. Güzel hafta sonların olsun kardeşim. (Bir de çok uzun yorumlara karşıyım, en iyisi burada keseyim.)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  33. Üçü bir arada güzel olmuş yürek kocaman olunca hepside sığmış.
    sevgilerim bırakıp kaçıyorum...

    YanıtlaSil
  34. zevkle okudum canım.süperdi.

    YanıtlaSil
  35. Yüreğine sağlık Kuğum kendini anlattıkça seni daha iyi tanıyorum benimde ev hayalim var inşallah sen daha çabuk kavuşursun öpüyorum çok.

    YanıtlaSil
  36. Canım iyi misin görünmedin. hasta filan değilsin inş. öpüyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  37. Üçü de birbirinden güzel, birbirinden samimi :) Çok beğendim. Mucize ve hayallerin gerçek olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  38. Haticemin de merak ettiği gibi bende meraktayım nasılsın tatlım keyifler yerinde mi özletme, bak bu ara ziyaretlerinize sık geliyorum:)

    YanıtlaSil
  39. Kuğu ne zamandır yoksun merak ettim seni? İns herşey yolundadır

    YanıtlaSil
  40. Hatice ablam aysel ablam ve sevgili Deniz ve tüm yorum yapan arkadaşlarım çok teşekkür ederim iyiyim
    sizi merakta bıraktım internetin azizliğine uğradım ve radikal bir karar alıp paldır küldür taşınma kararı aldım. Az kaldı geliyorum sizleri seviyorum.

    YanıtlaSil
  41. Blog okumayı özlemişim valla 😍
    Seninle başladım güzel yazılarını okuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm ne güzel bir dost görünce çok mutlu oluyorum umarım iyisindir. Sevgiler.

      Sil
  42. Napıyon zarif kuğum?.. :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheyttt yağmur yüreklim gelmişşşşş canımmmmmm iyiyim sen nasılsın ?

      Sil
  43. Bende nasıl olduğunu sormak için geldim ama yukarıda cevabımı aldım :) hayırlı olsun taşınman ki bence hayırlı :) yazılarını büyük bir merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  44. Hayaller, hayaller.. Gerçekleşirler umarım en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  45. Özledim acaba yazdı da göremedim mi (ben de giremedim iki hafta kadar) diye bir bakayım dedim:)) iyi ve mutlu olman için evrene mesaj yolluyorum gelince kucaklarsın:)))))) öptüm.

    YanıtlaSil
  46. GÖkten üç elma düşer gibi. Ne anlamlı mimler, mutluluk verici! ^^
    Bu arada karamsarlık mı dedin? Yapma Kuğu, ne karamsarlığı? Karamsar olsa mutluluk verici der miyim, bir tebessüm eşliğinde okurken.

    YanıtlaSil
  47. ben uğrayamıyorum çoook zamandır da kuğum bakıyorum sen de yokmuşsun bir ay olmuş.. iyi misin hoş muusn yaşar mısın..

    YanıtlaSil
  48. Yeni bir eve taşınmana çokkkkk sevindim hakkında hayırlısı olsun tatlım.

    YanıtlaSil
  49. Hımmm internette hala sıkıntı yaşıyor olmalısın ,işlerin hep rast gitsin Kuğum.

    YanıtlaSil
  50. Ne de samimi mimler böyle :) Sizi de benim sayfama bekliyorum :) http://mcdrgnn.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  51. umarım evlenmemişsindir. yoksa.

    YanıtlaSil
  52. Nerelerdesin sen, umarım iyisindir.

    YanıtlaSil
  53. Kuğu kızım neredesin? Hayırdır? Bugün Ece annenle de birlikte kulağını çınlattık merak ettik seni....inşallah iyisindir...umarım her şey yolundadır, iyi haberlerini bekliyoruzzzzz sevgiler:)

    YanıtlaSil
  54. Evet canım. Seni merak ediyoruz. Ne olur ses ver canım...Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .