Ana içeriğe atla

İçimdeki düşman







Bir delinin güncesi;

 Bitirmek istediğimiz anda bitiremeyiz, hoşlanmasakta bazen  sineye çekmek zorunda kalırız.
 Bana her dokunduğunda ellerindeki barut kokusunu  içimde hissediyorum, dudaklarıma,yüzüme dokunduğunda barut izini yüzüme bulaştırdığını hissediyorum.
 omuzlarıma attığın ,sarıldığın kollarının kuvveti bana  üzerimde tonlarca toprak varmış hissi veriyor,aldığın her hediyen bana kırıntı gibi geliyor .  Bitmiş bir aşkın,sevginin kırıntılarını  masanın üzerinden örtüyle birlikte toplayıp balkondan aşağı silkelemek istiyorum!
 Ben kimse için fedakarlık yapmamayı,yaptığımın fedakarlık değil  daha çok zarar olduğunu  içinden çıkılmayan olaylara sebebiyet verdiğini bir türlü  öğrenemeyeceğim.
Çabaladıkça dibe batıyorum,konuşsam geveze, sussam kaprisli oluyorum, bunalınca sorunlu oluyorum.
 Hayatımı benim adıma yaşama,bırak hatalarımla ben baş etmeyi deneyeyim.
Olmuyor hiç bir şey yokmuş gibi ben hayatıma devam ediyor ,gözlerine baka baka sahte gülüşümü yüzüme takıp içime kanlı gözyaşlarımı akıtıp hayatıma devam ediyorum.
Hayatımı zindana çeviren,sen gardiyanmısın?
Her gün yeniden hayata bir şans vermeme sebep olan sen Doktormusun?

 Sen her gün her saniye içimde beni öldüren, sen katilimsin.
Hadi  bu gün kendin için bir şey yap ve eksikleri sen doldur ,yada fazlalıkları  eksilt,  neler hissediyorsun hadi  kısa ve keskin cümlelerle anlat...







Yorumlar

  1. hımm karışık ve zor bir durum mu var kuğum ???

    YanıtlaSil
  2. Benlik bir şey değil canım , yardıma muhtaç biri diyelim derler ya bir arkadaşın başında bir olay var aynnede öyle:)
    ben öldürmedim, benim değil o , birde arkadaşımın başında bir olay var kelimeleri biraz komik gelir bana hep . :)) ama sen bir el at bakalım ne yapacak bu adamcağız,yada kadıncağız cinsiyet belirtmiyoruz. dökül bakalım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm aslına bakarsan karışık ve zor bi durum bu kişinin kadın ya da erkek olmasına göre değişir vereceğim cevaplar.
      aslına bakarsan bu sözleri bence bir erkek söylemez. bu zamanda bu şekilde söyleyecek erkek yok maalesef.
      bence bir kadın hemde kapana kısılmış bir kadın. mecburiyetleri olan bir kadın. çaresizlikleri var mecburi çaresizlikleri... işte o çaresizliklere mecbur kaldığın zaman zor adım atıyorsun. ama her ne olursa eğer sevmiyorsa artık bunu bi şekilde bitirmeli. kangren olmuş çünkü o ilişki eğer kesilip atılmazsa öldürür. bu ölüm bedenen de olabilir ruhende aslına bakarsan bir ruh ölmüşse beden yaşasa ne yazar yaşamasa ne yazar. işte öyle aslına bakarsan benim ki bir çözüm olmadı ama inşaallah doğru bişeyler söyleyebilmişimdir. belki de bu dediklerimle olayın hç alakası yoktur. ama melek bahar olarak benim cevabım bu oldu :)

      Sil
    2. Güzel ama karı koca yada sevgili değil bilemedin , aslında kadın erkek ilişkisiyle alakalı değil
      MelekBaharcığım:)
      Hikayeme ön hazırlık nabız yoklama diyelim:)))

      Sil
    3. Hımmmmm !!! Merak ettim kiii

      Sil
    4. Merak ettiysen süper bir haberim var sana :)) hikaye yakında geliyor tüm merak ettiklerini ve fazlasını içinde bulacaksın:))
      Okursun değilmi?:))

      Sil
  3. Adam çok baskıcı galiba Kuğum, kendi hayatını iki kişiye birden yaşatıyo sanırım ya da tam tersi ama ağır vi durum her halukarda... Hayırlı cumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı cumalar canım , evet zor bir durum .
      sevgiler

      Sil
  4. bence adam kadını aldatmış ama af ettirtmek için çabalıyor kadınsa adamın yaptıklarını unutamıyor ama adamıda seviyor ne gitsin istiyor ne kalışı ona huzur veriyor ama ya sabır desin eğer içinde sevgi kırıntıları dahi varsa

    YanıtlaSil
  5. Yoğun bir baskı kokusu geldi burnuma kuğum. Bu satırlar bir kadının ağzından dökülüyor sanki öyle sezdim. Muhtemelen bir evlilik var ortada ama tek kişilik bir evlilik. Bunları yazan çoktan benliğini kaybetmiş. Bir hayat iki insan moduna geçmişler. Eğer bunu yazan kişi gerçekse psikolojik yardım alsın derim ben nacizane bir psikolojik danışman olarak.. sevgiler kuğumm öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kartanem,hikayeye başladığımda aa ben böyle düşünmemiştim dediğini şimdiden duyar gibiyim:)))) sevgilerimle öpüyorum.

      Sil
    2. Yaaa yine mi ters köşee :)

      Sil
    3. Kararı sen vereceksin hikaye başlasın:))

      Sil
  6. Yeni bir hikayemi başlıyor siyah kuğum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, kokuyu aldın sanırım, ee nasıl kokuyor?
      sevgiler benden canım.

      Sil
  7. En iyisi ikisi de çekip gitsin kurtulsun kendi işkencelerinden.

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar.

    Bu "deli"nin işi zor! Cenab-ı Hakk, yar ve yardımcısı olsun inşAllah!

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hocam saygılarımla
      güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim selam ve dualarımla.

      Sil
  9. İki kişi arasında geçen bir olaylar dizisi,yine tahminimce biri daha fazla fedakarlık yapıp sineye çekiyor.Sineye çeksen bir türlü çekmesen bir türlü hayat ne kadar çıkışları çok inişleri az bir döngü.Kuğum yeni bir hikaye başlangıçı sanırım .Sevgilerimi yolladımm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikaye başlangıcı canım ama kimse hikayenin kahramanını tahmin edemedi henüz:)) Öpüyorum canım.
      Sevgilerimle.

      Sil
  10. KELİN İLACI OLSA BAŞINA SÜRERMİŞ
    ALLAH YARDIMCISI OLSUN
    HAYIRLI GECELER CCANIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sen tahmin edersin hatta bilirsin diye düşünmüştüm canım yeni hikaye geliyor hazırlan:))
      Öpüyorum.

      Sil
  11. yeni hikaye ve yeni başlangıç! sana iyi gelecek.merakla bekliyor olacağım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .