15 Eylül 2016 Perşembe

Yalnızlık Ve Aşk


Yalnızlığın  bilincidir aşk, Çünkü; birilerinden bir şey beklemezsin bilirsin yalnızlığın demini.
Yalnızlık   her gün biraz daha demlenir, hafif acımsı tadı  her defasında  daha keskinleşir.
  Almak değildir amacın,vermek istersin, paylaşmak, ruhunda birikenleri  süzgeçten geçireli çok olmuştur. 
Sevmek değildir amaç, yıllardır hep sevmiş, umut etmiş bir şeylere özlem duymuşsundur. 
Kaybettiklerine ağlamayı kesmiş yaşamın bir sonu olduğunu kabullenmiş...
 Yükseklerde uçmak için kanatlarının olmadığını,  alçaklarda sürünmek için yaratılmadığının farkındasındır.
 Sevmek değil, sevilmek, paylaşmak onun yanaklarına  ellerini dokundururken yüreğinin titremesi, sabah uyandığında   senden biraz sonra kalkmasını dilersin uyurken  onu biraz daha seyretmek için.
  Dün, dünde kalmış  acısı tatlısıyla anıdır bu günü doya  doya yaşamak,günün yirmi dört saat olduğunu unutmak istersin. 
sen yalnızlığın sevmek olduğunu ,umut etmek hayal kurmak olduğunu bilirsin, aslında aşkın en çok kıymetini bilenler  hayatta gerçekten yalnız olanlardır.
 Onu çok çok sevmek istersin yaşamak istediklerini yaşatmak istersin...
Birde yalnızım ben deyip, karşı tarafa duygu sömürüsü yapan   yalnızmış havası yaratıp ilgi çekmeyi seven, yalnızlık kendi tercihi  olan insanlar vardır...

onlar yalnız değil  Yanlış insanlardır...

Yalnızlardan yalnızım, buna razıyım, yanlışlardan biri olmaktansa!...


16 yorum:

  1. Çikolata ve yağmur etkilemiş Kuğumu:)
    güzel yüreklim benimmm yanlışlardan olman mümkün değil o potansiyel yok sen de,öylelerinden de uzak ol inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bu gün yağmur beni bir tuhaf etti yada yediğim bir şekerlik dolusu çikolatada olabilir:)))
      Cansın sen gel senide sallayacağım hamakta:))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bende hareketleri gör şu an şımardım ben şımardımm:)))

      Sil
  3. Bu tanımlar sanki biraz karşılığını bulamamış aşka benziyor. Aşk zaten karşılık beklememektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk işte ben zaten aşkı bile yüzüme gözüme bulaştıranlardanım :)

      Sil
  4. O kadar guzel yaziyorsun ki her gun sabirsizlikla bekliyorum yazmani.Her zaman sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mii ?çok sevindim. Siz isteyin yeterkii teşekkür ederim sevgiler.)

      Sil
  5. "Kalabalık içinde yalnız olmaktansa,kalabalıktan uzakta yalnız olmak"
    Sizin tercihinizse,saygı duymak gerekir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bakma öyle dediğime lafla peynir gemisi yürüseydi :)

      Sil
  6. Ne diyeyim bilemedim ki şimdi bu yazının üstüne , kalemine sağlık canısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim beğendiysen ne mutlu bana ):)

      Sil
  7. Yüreğinize sağlık, yukarıdaki resim ve yazılar da mükemmel. Bir sakıncası yoksa arkadaş listeme sizi ekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ne demek efendim bilakis çok memnun kalırım.

      Sil