Ana içeriğe atla

Sonbahar hüzün



 Görünmez göz yaşlarım renksiz 
duyulmaz çığlıklarım sessiz 
kader vurur bazen haklı, bazen haksız..
aşktın ızdırap oldun

sen neydin ne oldun
nasıl severdin ne çabuk unuttun 
 yapraklar  saçlarımdı, rüzgar nefesin
yağmurlarda gelirdim sana
yağmurlarda sığınırdım yüreğine

 Gittin...

yüreğim sağnak yağmurlarda kaldı
bitirdin mi?
şimdi bu aşk hayallerde mi kaldı!!!

nasıl unutursun yılları
nasıl unutursun
bu ölümsüz sandığım sevdayı
sus gözyaşlarım akma yeter

anlıyorum seni  yüreğim 
ayrılık bu ölümden beter
koymuşsa aklına tutamazsın
koyulmuştur yola tutamasın

 yalvarışların nafile
 sevdiğin gitti gider
uyan artık uyan!
çok güzel bir rüyaydı

buraya kadardı bu rüya burada bitti biter
sus yüreğim aglama  bu acıda diner
sus hıçkırma  elbet sızın geçer
dayanamaz sensizliğe

seviyorsa elbet geri döner
sus yüreğim sus!!!
döner dönmesine de
bakalım bu yürek onu nasıl affeder!!!


Yorumlar

  1. "yağmurlarda gelirdim sana
    yağmurlarda sığınırdım yüreğine

    Gittin..."


    Belki de hiç gelmedi bazıları, öyle korkaktı..

    Yüreğine, kalemine sağlık kuğum..

    YanıtlaSil
  2. Mendil vereyyim mi?Nur'um yoksa benim gibi için içinmi ağlamak istersin ...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel çok içten...Hepimizin hayatından geçip giden ya da hala devam eden
    .

    YanıtlaSil
  4. Hüzün mevsimini mutluluğa çevirmek elimizde kuğucuğum ;) ayrıca bugün dünya barış günü dünya devletleri ve insanları dost olsunlar düşmanlığa fırsat vermesinler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AA dur pardon hemen güncelleyim gün geçmeden:))
      Bir eylül aşkların ,ayrılıkların hüznün mevsimi elimde değil:))))

      Sil
  5. gideni tutma sal gitsin. Ne icin icin agla, nede icine agla. Birak o aglasin kaybettigine, sen otur izle, tarif et arada nasil aglamasi gerektigini :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prangalar vururum ayaklarına gidemez:)))
      hehehe şaka bir yana hep dua ederim Allah'ım hayırsız ise benden uzaklaşsın soğusun , ulennn bir tanede hayırlı gelmezmi Mevlüde ver bir omuz ağlayacağım:))) öhümm ühmm neyse toparlıyoruz ney erkekmi elimi sallasam ellisi ben istemeyom:)) seni görünce ben ben olmaktan çıkıyorum, hep senden ötürü Mevlüde:))))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Sonbahar en sevdiğim mevsim yandınız siz yandınız artık benden bıkarsınız hüzünlü hüzünlü şiirlerde:))

      Sil
  7. merhaba size bir mail atmak istedim ama sitede mail iletişimini bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenleyiyoruz ondandır hemen veriyorum adresimi
      one.black.svvan@gmail.com
      Not : svvan da iki v var herkes w sanıyor:)))

      Sil
  8. Affedemez belki de bir ömür. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de bilemiyoruz ki zaman ne gösterir. Teşekkürler.

      Sil
  9. Merhabalar sizi Ilgın ile Durunun Renkli dünyası bloguna yaptığınız yorum ile keşfettim ve takibe aldım. Göz ürünleriyle ilgili önerilerinize çok açığım <3 dilerseniz mailimden sinem3960@gmail.com dilerseniz benim de yazdığım bloguma yorum bırakarak ürün tavsiyelerinizi yazabilirsiniz. Yardımcı olursanız çok sevinirim..
    sinempehlivan39.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki seve seve göz ürünü ve göz bakımı konusunda size bir çok şey yazabilirim . teşekkürler .

      Sil
  10. Merhaba,

    Etkileyici bir şiir. Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkkür ederim
      keyifli sonbaharlar:))

      Sil
  11. Kuğu kızım döktürmüşsün resmen, yüreğine sağlık, gitsin kapı açık, gelmesin bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Müjde annem 😄bu sonbahar çok mutlu olacağım öyle şartlandırdım kendimi ☺ öpüyorum sevgiler.

      Sil
  12. Yüreğine sağlık Kuğum biraz damardan giriş olmuş Eylül ayına:) Eylülün kabahati yok denk getirenler utansın:))))
    Hazan,son bahar,baharların vedası ne de çok isimlendirilmiştir. Renklerini severim.Ben bahar insanıyım galiba son ilk fark etmiyor çok soğuk sevmiyorum çok sıcak da sevmiyorum ayy işim gücüm var ya giyin giyin yine burnunu çek ya çıkar çıkar nem sıcak bunaltı havası olsun baharlar güzeldir.Değişkendir ama güzeldir bir tek yaprakta rengin 10 tonunu nasıl görecektik yoksa.:))
    İçimde ki polyanna çakılı kadro yaşıyor ne yapayım işte:)))) sevgiler kuzum öpüyorum

    YanıtlaSil
  13. Günaydın Ablamm hangi ayda hangi günde hangi saatte doğdun çabuk itiraf et ☺ sonbahar ah ah☺ polyannam benim aslonda polyannacılık değil abla senin kalbin çok temiz herkesi kendin gibi sanmana bayılıyorum sarıldım...

    YanıtlaSil
  14. Seven yürek birazcık "mal" olur,affeder de bencillik devası olmayan hastalıktır şifa kabul eder mi bilmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesi kandırdığını sanar insan oğlu bazılarıda saf kalplidir kanar, ancak sağ ve sol omzumuzda birer kamera var ve günü gelince bir bir bize izletilecek o zaman atılan yalanlara ne destekçi ne de yalan dünyadan fayda olacak.

      Sil
  15. Bir kuşun kanadına koy acını sal gitsin durmasın sende...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saldım gitti ama acı benim göbek adım:))

      Sil
    2. affedilmeyi hak eden, zaten hiç gitmez ;)
      Yüreğine sağlık...

      Sil
    3. Bu demektirki boş insanlar için üzülmüyoruz :)
      Teşekkür ederimm

      Sil
  16. Kuğum benim; yüreğine sağlık.Dilerim herşey güzel yüreğine göre olur :))) Seviliyorsun güzellik:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minik prenseslerin güzel annesi , dilerim her şey senin dilediğin gibi güzel olur aynı güzel dilekleri bende sana diliyorum. sevgiler.

      Sil
  17. Şiir yazamayan bir edebiyatçı olarak hayran kaldım canım :) ❤

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel bir şiirmiş.Akşamıma duygu kattı ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın keyfiniz daim olsun güzel bir gün diliyorum.sevgilerimle

      Sil
  19. Sonbaharı hüzünle işkillendiren biziz, ne yaşıyorsak o.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orası öyle tabii:) güzel bir cumartesi diliyorum sevgilerimle

      Sil
  20. Merhabalar Siyah Kuğu.
    Gözü yaşlı mevsimlerimizden biri de güz mevsimidir. Bu mevsimde hüzün, hicran ve acı vardır. İnsanların yaşayacakları hüzün, hicran ve acı da bu mevsime yüklenir. Bahar ve yaz el ele verir ve güze gebe kalır. İşte güz de bu acıları ve sancıları yaşar. Bu her zaman böyle olmuştur. Şiirlere bakın, hikayelere bakın, romanlara bakın, hep güz mevsimidir acılara gebe kalan.

    Giden sadece o anın içindedir. Ne öncesini, ne de sonrasını hiç düşünemez. Canına kıymaya kalkan biri gibidir. Daha sonra pişman olur ve geri döner. Ama bu sefer de can yakma sırası kalandadır ve kalanın insafına kalmıştır artık!..

    İşte yaşam dediğimiz süreç böyle devam eder gider. İyiyi kötüden, acıyı tatlıdan ayırt eden olguları fark edebilmemiz için, her ikisini de yaşayıp görmemiz gerekiyor. Aksi halde, her ikisinin de yüreklerimizi nasıl etkilediğini, nasıl anlayacağız?

    Kaleme aldığınız dizelerinizin okuyucularınızı nasıl etkilediği, size dönen yorumlarından okunabiliyor. Kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Güzel bir şiir okuma fırsatını bizlere verdiğiniz için ayrıca teşekkür ederiz. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  21. Merhaba Hocam beğendiğiniz ve güzel düşüncelerinizi aktardığınız için çok teşekkür ederim.
    selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  22. güz kadar sevdiğim mevsim yoktur. o kadar güzeldir ki, sonbahar, aslında sonların değil, bir nevi neticelerin baharı olarak çıkar, zira kış gibi kapanışı getirmez, yazın güzelliklerini, getirelerini taşır yapraklarında. yavaş, yavaş, usulca renk değiştirir, hazırlandırır kışa ve yeni yıla. bu nedenle severim sonbaharı. şu an hava kuru, gök yüzü kapalı. bunu yazarken kendimi biraz hava durumu sipikeri gibi hissettim ama; gönlümden geçeni yazdığımdan var olsun, biraz uçuk olsun dedim. ne hikmetse bana dallarında yeşilinden, sarısına ve turuncusuna renk renk yaprakları barındıran mevsim, hazan yağmurunu yağdırıp boyadı kelimelerinle. hani fotoğrafında bir saat varya, sanki zamanı hapsetmiş gibi, gizlemiş yapraklar örtü misali, tıpkı o da zamanı sardığı gibi. işte öyle durdu vakit şu yazını okurken. kalemine sağlık kuğu'm. gerçekten çok keyif aldım okurken. hüzünlendim evet lakin, diğer yandan da her bir rengi olmaz mı zaten bu mevsimin diye düşünmedim de değil. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok seviyorum bu mevsimi zorla hüzünlendirim kendimi:))
      Sayın spikerciğim:))Yağmuruda seviyorum. Kar'ı da severim,
      bir tek karla karışık yağan yağmuru sevmem her yer mıç mıç :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .