29 Mart 2016 Salı

Hayallerim



Hayallerim vardı  
Öyle çokta abartılı değil, 
bir sevdiceğim 
birde  gülücüklerimiz olacaktı.
Ama Öyle olsun deyince olmuyor işte 
hadi yağmur yağsında altında koşalım 
bir ağaca kadar sen kovala beni  
koşarken saçlarım savrulsun 
 fularım uçuşsun kalbim güm güm atsın 
sonra   tam ağaca dayandığımda yakala beni 
ayağımı yerden kes,

Hayallerim gerçeğe dönüşsün...




39 yorum:

  1. Hayallerinizin peşinde koşmayı bırakmayın. Hayaller yaşama sevincimizdir. Önemli olan kendi hayallerimize koşarken başkalarının hayallerini ezmemek. Güzel hayallerinize kavuşmanızı dilerim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki kimse kimsenin hayallerini ezmemeli, kimsenin içini bilemeyiz,
      Aşkta ve savaşta her şey mübahtır derler de inanamam birine zarar veriryorsan bu aşk değil dir . savaşırken bile adil olmalı insan bence.
      Bende size güzel dileklerde bulunuyorum.

      Sil
    2. bazan insan doğru tercih yapamıyo işte. yada bir şey bildiğini sanıyo ama hiçbir şeyin bildiği gibi olmadığını çok sonradan öğreniyo. yazık etmişim diyo... ama çok geçtir artık. siz de düşündünüz mü hiç. Ya benim düşündüğüm gibi değilse hiçbir şey diye. Ben hep böyle düşünürüm... Bu yüzden vicdanım hep rahattır,

      Sil
    3. Evet
      gerçektende öyle herkes kendine göre düşünür ,kendini haklı bulacak bir şey bulur vicdan birazda kişilik karakter ve aileden gelen bir şey bence pantolon değilki bazen sıksın bazen bol gelsin. herkesin hırsları vardır bazı insanlara hırsları hata yaptırır. sadece hayyallerimi vicdanlık bir şey yaptığımı düşünmüyorum. evet gerçekten bazen insanlar bildiğini sanıyor ama ne kadar yanıldığını sonradan anlıyor.

      Sil
    4. yanıldığınız bir konu var. eğitim aileden gelir. kişilik karakter doğuştan gelir. insanın kimliğidir. hırs kmtü birşey değildir kontrol altında olduğu sürece. hırslı ve azimli insanlar aşkta da işte de hep başarılıdırlar. kaybedenler hırslı ve azimliler değil, onu anlamaya çalışmayanlardır genelde

      Sil
    5. Yanıldığım konu ne?
      aynı şeyi yazıp aynı düşünememekte böyle bir şey.
      Hırs iyidir bir öğrenci arkadaşını ders konusunda geçmek ister ondan daha başarılı olmak ister ve bunun için çabalar bu iyidir ama bir öğrenci arkadaşının başarısını kıskanır onu geçemeyeceğini anlayıp onun yaşam hakkını elinden alır bu kötü hırstır yani görecelidir efendim.
      Tehlikeli insanın hırsıda tehlikelidir

      Sil
    6. bu arada vijdan konusu sizinle alakalı değil genel tanım yaptım.

      Sil
    7. okula başlarsınız... sınıfa girersiniz.. hiç kimseyi tanımıyorsunuz. ilk bakışta bazı öğremciler size tehlikeli ve itici hatta gıcık gelir. Bazıları da tam tersi sevimli gmrünür. ilk görüşte tabi. sonra zaman ilerledikçe sevimsiz görünenlerin aslında çok daha iyi çocuklar olduğunu başta arkadaş olduğunuz sevimlilerin ise zamanla geçekte sevimsiz ve tehlikeli olduğunu görürsünüz. Bu yüzden insanları tanımak için zamana ihtiyaç vardır.

      Sil
    8. size bir de sır vereyim. bağıran çağıran açık şekilde içindekilerini söyleyebilen ki bu tehdit bile olsa ondan korkmayın. bir insan yutkunup arkasını dönüp giderse işte o zaman kendinizi kollayın. bu da bir dost tavsiyesi olsun :) sohbet için tşkler :)

      Sil
  2. O güzel hayallerin hep gerçek olsun ;))) sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah, Rabb'im herkesin gönlüne göre versin..

      Sil
  3. Sato diyorummm, prens diyorumm, sizmis diyorumm:))))
    Hayallerinin pesinden gittigin surece hepsi bir bir gerceklesecektir. En kisa zamanda olmasi umudu ile diyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah ben prensleri sevmem ki lort istiyorum ,lortta bana bir bakarki sorma sarışın mavi gözlü 190 değilimki :)))) bize yeter çoban:))

      Sil
  4. herkesin hayalini dile getirmişsin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Her genç kızın rüyası zetina dikiş makinası:))

      Sil
  5. Hayallerimiz hiçç bitmesin cnm. hepsi gerçek olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah canım hayallerimiz kadar varız gibime geliyor insan bir kere salınca kendini bir daha toparlayamıyor.
      sevgilerimle.

      Sil
  6. Çok güzel bir şiir canım kızım, bu arada ben bu filmi hatırlar gibiyim, Kartal Tibet ve Hülya Koçyiğit sonu galiba acıklı bitmişti. :(( ama senin hayallerin güzel güzel gerçekleşsin amin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmin sonu acıklı evet yinede güzel filmdi Helede Hülya Koçyiğit'in koşması beni mest ediyor,Zaten karakteriyle şu anki duruşuyla çok beğendiğim bir sanatçı.
      Aminn aminnn Anneciğim ağzın bal yesin :))

      Sil
  7. Bütün hayallerin gerçek olsun<3

    YanıtlaSil
  8. Amin hepimizin İnşALLAH <3

    YanıtlaSil
  9. Kuğuu 'birde gülücüklerimiz olacaktı' kısmında kaldım :) Hep bi hayal ettiğim kısım :) İnşallah hepimiz için gerçek olur :))

    YanıtlaSil
  10. Gerçekleşmesi imkansız hayallerden değil ki ... Belki bir gün gerçek olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur değil mi?
      İnsan sevmeyede korkuyor artık iyiyken her şey iyi az kötü olunca vurmalar kesmeler haberlerde izliyoruz. sevmelerden soğudum:(

      Sil
  11. Hayaller biraz konsantre olup cok isteyince inan oluyor hele senin diledigin umarim pek yakinda gerceklesir :) ama yorumuna katiliyorum ortamin bu durumunda insan sevmelerden korkar oldu malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hak veriyorsunuz değil mi? Kim bilir bir gün belki:/
      Hoşgeldiniz diyorum sevgiler.

      Sil
  12. Ne kadar duygusal mısralar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman böyle duygusal değilim :))

      Sil
  13. Senden bir güzel şiir daha ve ben döndüm iki üç kere üst üste okudum okudukça dönüp bir daha okuyasım geldi doyamadım okumalara canım yüreğin ruhun ve hayallerinle nice güzel anlam dolu şiirlerini yazıp bizlerle paylaşman dileği ile hayırlı gecelerin olsun.<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canummmmmm beğenmene çok sevindim.
      Cansın sen her zaman dostum ol olurmu? <3

      Sil
  14. fazlasıyla gerçekleşsin inş. canım benim.
    3-4 kez okudum kuğum anlamadığım için değil :))) o kadar güzel dile getirmişsin ki en son da görünmeyen dön bir daha oku kelimeleri gizlenmiş ya da sen sihir yapıyorsun bize:)) öpüldün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ya koptum bu yorumu araya araya hal kaldım:))) birde silindi sanıyorum son yazıya sandım :)) çorba ettim:))

      Sil
    2. Kara büyü yaptım:)) <3

      Sil
  15. heyy kartal tibet ve senede bir gün...canevimden vurdun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İvetttt:)))
      Hoşgeldinnnn canumm:))

      Sil
  16. Hayallerinin gerçekleşmesi dileğiyle...

    YanıtlaSil