31 Mart 2016 Perşembe

Bilin bakalım bu ne?



Evett bilin bakalım bu ne ?




Devamı yarın gece


39 yorum:

  1. Misafir ol gel bana börekler açayım sana mı ? ;))

    YanıtlaSil
  2. Bütün gün aynı bu büyüklükte kumaş kesip durdum. Fotoğrafa bakınca daire şeklinde kesilmiş bir kumaş görüyorum :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin leb demeden leblebiyi anladın
      tabii bütün gün kumaşlarla uğraşınca):

      Sil
  3. Yufka (rejime basladim karnim ac)
    Bebek yapimi icin kafa ( Losev ve 23 nisan icin bebekler dikiliyor)
    Dikissiz klos etek. Sadece 4' katlanip bel oyuntusu verilecek.(dikiscinin aklina baska sey gelmez)
    Herhalde biri tutar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Açlık zor canım ya:))
      evettt lösev için beceremesemde yapmaya çalışıyorum:))

      Sil
  4. Merhabalar.
    Nasreddin hoca bir gün küçük oğluyla beraber, turfanda zamanı pazara çıkmış. Hoca oğluna, tezgahdaki küçük turfanda patlıcanları göstererek bu nedir diye sormuş? Çocuk da ilk defa karşılaştığı bu turfanda patlıcanı eline almış evirmiş çevirmiş ve doğru dürüst bir şeye benzetememekle birlikte patlıcan için babasına: "gözü açılmadık sığırcık cücüğü" demiş. Sizin bu bloğunuz da aynı hocanın sorusuna benzemiş. Ben de hocanın oğlu gibi cevap vereyim mi? Yok, yarına kalsın. Yarın ki parçayı da görelim, ondan sonra bir cevap veririz herhalde.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok güzel bir hikayeydi hocam yüreğinize sağlık.
      Selam ve dualarımla.

      Sil
  5. Merhabalar.
    Şimdi soruya cevap verelim: Kesilecek yerleri kurşun kalemle çizildikten sonra makaslanan bir kumaş parçası.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  6. yok,yok ütüsüz gökkuşağna misafirliğe gitmiş aydede.

    YanıtlaSil
  7. ohh börekler yapılıyor gibi geldi bana :))

    YanıtlaSil
  8. Yufkaya o kadar çok benziyor ki kumaş desem dikiş bilmiyorum diyorsun kuğucuğum karar veremedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Dikiş bilmiyorum ama makinayı biliyorum:))) eh işte pek güzelde olmadı zaten:)))

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. :=))) o zaman pizzada yaparız:))

      Sil
  10. yarın oldu hani cevap siyah kuğum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :(( Hastalandım canım çok pardon:(

      Sil
  11. yufka. Bilene ödül var mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıks:)) bilen beni yemeğe götürüyor:)))

      Sil
  12. Kğucum hadi cvp. bekliyoruz :)) sanırım kırlent yapıyorsun bu kumaştan hee de bakimm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hastacık oldum biraz canım özür:( yayınladım..

      Sil