1 Mart 2016 Salı

Çekiliş Sonucu






Çok uğraştım siteden yapamadım Kusuruma bakmayın , bende klasik yönteme başvurdum katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ederim , bir dahaki çekilişimde daha donanımlı olacağım inşAllah.
 Çok güzel mailler aldım ileriki günlerde  paylaşacağım etkinliğim devam ediyor  yeni hediyelerle   yeni çekilişlerle devam edeceğim .

Selime aydın 
 güle güle kullansın hediyesi  hafta sonuna kadar elinde olur İnşAllah. Bir hafta içinde geri dönüş olmazsa tekrar çekerim ,  Son yazılarımda yorumları cevaplayamadım en kısa sürede cevaplayacağım özürler , sizi çooooooooooooook seviyorum sevgilerimle. 
 Not : çok güzel resimler  geldi , detaylı olarak resimleri ve yollayan blogları  , mail atanların hikayelerini tek tek tanıtacağım ...

16 yorum:

  1. Yarışmalar heyecanlandırır beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahakine sizde katılıyorsunuzzzz:)

      Sil
  2. Merhaba, siyah kuğu bende fotoğrafları gönderdim umarım faydalı olmuşumdur. Bu arada kazanan arkadaşı tebrik ederim iyi günlerde kullansın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onlarla bir yayın yapacağım İnşAllah, hem sizi daha yakından tanıma şansımız oalcak sevgilerimle.

      Sil
  3. Kazanan arkadaşı tebrik ederim, senin ve katılan tüm arkadaşların da gönüllerine sağlık. :)
    oldukça keyif aldığım bir çekiliş oldu. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler River seninde resimlerin ve yazın duruyor İnşallah yayınalanacak, sevgilerimle.

      Sil
  4. Kazananı tebrik ederiim :)) Klasik yol daha güzel bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet daha iyi geldi diğeriyle denedim olmadı.

      Sil
  5. kazanan kişiyi tebrik ediyorum :) hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  6. anam çekiliş varmış kaçırdım mı ben :/ tebriklerr kazananaa:)

    YanıtlaSil
  7. katıldığım en anlamlı çekilişti,kazanana tebrikler,size teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok güzel kalpli dostlar tanıdım ben teşekkür ederim resimlerini akşama yayınlayacağım çok teşekkürler her zaman beklerim. Bir blog açalım sanaaa :-)

      Sil