Ana içeriğe atla

Kelebekler uyurken Son bölüm

Kelebekler uyurken 16. bölüm için tıkla

Aşk

 Bilmeli herkes  aşk varsa ,her şeye boğun eğilirmiş, boyun eğersen zorluklar  dize gelirmiş.

 Sevdim seni buğulu gözlüm  her anımı sana adayamam  ama her  anımı seni düşünürek geçirebilirim. 
Çok başkaymış, iki ayrı bedende tek ruh olmak .
 Uzun bir yolculuktu  tanışmamız evlenmemiz iki yıl sürdü banaysa bir asır, onsuz geçen her saniyem kayıp.

 işimden   bir aylığına izin almıştım , günlerin nasıl geçtiğini anlamadım bile. Her günümüz dolu dolu geçiyor, işten eve geldiğimde çok yorgun oluyorum tabi annem yok artık  hazır sofraya oturamıyorum.  Düğün tebriği için arkadaşlarımız akrabalarımız geliyor  onlara ikramlar derken her günümüz tatlı bir telaş ve yorgunlukla geçiyor. Annemler hafta sonları geliyor,  Dünürlerine alıştılar , ah bu annem çok alem kadın  kayınvalideme  Kur'an,  seccade, baş örtüsü  ve tesbih hediye etmiş...

 Kayınvalidem çok beğenmiş hemen başını örtmüş göstermiş , bir dua öğretirseniz okuyabilirim demiş bak dedim gördünmü kadını sana  incil'i hediye etseydi sen kadına demediğini bırakmazdın ne kadar anlayışlı kadın söylediğimde kızıyorsun.
 Ailelerimizin kaynaşması ikimizinde hoşuna gidiyor annemde babamda kimsenin onlar hakkında eleştiri yapmasına izin vermiyor.
  . Bir yıllık evliyiz ve bir aylık hamileyim hayatımızın en güzel günlerini yaşıyoruz. Hamileliğim  çok rahat geçti  doğuma kadar bebeğimizin cinsiyetini öğrenmedik. annemler ve kayınvalidemler  başımızın etini yedi yinede dayandık...
 Ve nihayet  bebeğimizi kucağımıza aldık bir kızımız oldu  Sinan kucağına aldığı an çok ağladı, ben ondan daha  fazla ...

Sabaha kadar uyumadı  ben arada uyumuşum her uyandığımda kızımızla konuşuyordu,
 Belkide son görüşümdür bebeğim seni, belkide bu minik elleri bir daha göremeyeceğim, korkuyorum uyumaktan korkuyorum seni bir daha görememek içimi acıtıyor.
 Gülüşlerini, göz yaşlarının yanaklarından akışını seyretmek istiyorum , uyurken masumiyetini görmek istiyorum sana dokunurken dudaklarını büzüştürmelerini görmek istiyorum.
  Onun kızıyla konuşmasını dinlerken arkam dönük, Sessiz sessiz ağladım. Evimize geldiğimizde  annemde bizimle geldi  bir kaç hafta bizde kaldı  atışmalarımız hiç bitmedi.  Annemi çok seviyorumda şu çenesi yokmu deli ediyor beni , giydir çocuğu , ört çocuğu yok yüzüne sarı ört, yok şu yok bu of çatlayacağım sandım.  
 bebeğimizn adını Eslem koyduk.
 Bir  kaç ay sonra  be işe geri döndüm  kızımızı anneanneye teslim ettik, arada babaannede bakıyor. Özlem iki yaşına geldiğinde  tekrar hamile  kaldım  son aylarımda Sinan rahatsızlandı gözleri çok ağrıyor ve her gün görüşü biraz daha azalıyor Doğuma bir hafta kala Sinan  gözlerini kaybetti  bu bizim için yıkımdı ben üzüntüden erken doğum yaptım .
 Gözyaşlarımız sel oldu tüm aile üzgün sanki bebek ölü doğdu o kadar yıkıldık. 

Kızımızın adını Özlem koyduk . Canım sevgilim hiç bir zaman Özlem'in yüzünü göremedi.  Zorluklar yaşadık.  gün geldi  tartıştığımızda oldu ama birbirimize aşkımız hiç azalmadı, ve en önemlisi ailelerimiz hep destek oldu  onların desteği olmasa belkide  bu kadar güçlü bir sevgimiz olmazdı. 
 Ben çalışmaya devam ediyorum  kızları, annelerimiz bakıyor. Sinan heykel yapıyor ve çok güzelde getirisi var  tek  üzüntümüz Gözleri, İnşallah bir gün ona uygun donör bulunur.
 Biz insanlara, iki ayrı din'in iki ayrı insanın nasıl tek yürek olacağını gösterdik ve ailelerin eğer isterlerse  evlatlarına huzur verebileceklerini gösterdik .
 Eğer ailem bana destek  olmasaydı arkamda olmasaydı ben çok zor günler yaşayacaktım Aşk sadece  karşı cinse duyulan bir şey değildir ailem bana aşık olmasaydı beni kırardı kendi istedikleri gibi bir hayat kurmamı sağlarlardı, belki  bu kadar üzüntü yaşamazdım ama o zaman aşkı bu kadar doruktada yaşamazdım, bir yerde seni seven birileri varsa peşinden git ne olursa olsun karşılıklı ise emin ol mutluluk  sizinle olacak...
 Her şeye rağmen  yaşadığımız tüm zorluklara rağmen hiç pişman değilim, Sinan seni çok seviyorum

Son...
 Not:  Yaşanmış  bir hayattan  alıntı yaptım , kendi kurgularımı kattım. bu öyküye başlayacağım dönemde yazılarımda olsun  sohbetlerimde olsun arkadaşlarıma aşk nedir neye göre seversin ne zaman pes edersin diye soruyordum bir arkadaşıma  sevdiğin kör olsa severmiydin dedim, ben sevsemde vazgeçerdim bir ömür  çekemezdim ağır gelirdi ama öyle bir çifti tanıyorum dedi   Ben hikayeye başladım üçüncü bölümdü O arkadaşım bana  konuştunmu  Serpille dedi, neden dedim onun eşi kör işte sana bahsetmiştimya dedi  , gidip konuşma şansım olmadı  işten çıkmış. Hayat mücadelesini bildiği kadarıyla anlattı ve hayran kaldım . 

Evet  bütün eleştirilerinizi ,yorumlarınızı,düşüncelerinizi merakla bekliyorum öpücükler:))

Yorumlar

  1. mutlu son :')
    Ama bir şey demeden geçemeyeceğim Kuğum ya..Böyle aşklar var mıdır ki? ya da karşılığını bulmuş mudur?:( ben rastlamak isterdim.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet var canım hemen sonuna ekleme yapıyorum . Ben şanslıyım demekki rastladım çünkü.

      Sil
    2. nice aşkların nasıl sabun köpüğü gibi söndüğünü gördüm de...o yüzden dedimdi..

      Sil
    3. Canımmm sana bir şey söyleyim her kes sevmeyi beceremez . en ufak zorlukta arkasına bile bakmadan kaçar. üstüne üstlük birde üste çıkae , her yürek sevmeyi beceremez çıkarları doğrultusunda hareket eder.

      Sil
  2. TATLIM SIKINTILI GÜNLER GEÇİRDİĞİM İÇİN BU HİKAYENİ OKUYAMADIM
    AMA EN KISA ZAMANDA OKUYUP
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok geç fark ettim özür dilerim sıkıntılı anlarında yanında olmadım Allah yar ve yardımcın olsun.

      Sil
  3. canim benim.yüregine kaemine saglik .
    hikayenin bircok yönü var aslinda konusulup idrak edilecek pay cikarilacak öcok verimli bir hikaye idi .yasanmis olmasi ayri bir konu .
    ilk basta fikih yönü var bu beni asacagi icin hic girmiyorum .
    yazmak istediklerim sevgi ile alakali .
    Sevgi ,cesaret gerektirir cünki sevgi tümüyle karsiliksiz verme eylemidir .
    üc kelime var sevgiyi bitiren benim gözümde (ben ,hep, ama ) sevgide ego bilinci varsa, uzun süreli olmayacaktir bu sevgi eylemi .
    kisacasi sevgi fedakarliktir benlikden vazgecmektir .
    seni seviyorum tekrar yüregine kalemine saglik can

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım sevmek güzeldirde ... neyse hiç girmiyelim biz bu konulara:))
      bende seni seviyorum.

      Sil
  4. Çok güzel kuğum yaaa :)
    Onlar birbirlerini gönül gözleriyle görüyorlar.
    Inşaallah ona göz nakli nasip olur bigün de çocuklarını görebilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aynen öyle önemli olan kalp gözü, şimdilerde böyle insanlar çok az canım.


      Yeni hikaye başladı bile canımmmm :))

      Sil
  5. sağlıklı mutlu huzurlu bir yıl dilerim canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım bende sana güzel bir yıl dilerim sevgilerimle.

      Sil
  6. Canım,
    aşka gerçekten inanan biri olarak muhteşem son.Biliyorum ki sevginin gücü her şeye yeter.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım aşkın gücü bu işte:))
      Sevgiyle kal öpüyorum.

      Sil
  7. severek takip ettiğim ve sonuna geldiğim bir hikaye daha
    çıkarılacak ders çok
    bende bu kadar olmasa da benzer durumlar yaşadım
    eşimle evlenmeme olumlu bakmıyordu babam kendimce çok mücadele ettim benimde son sözüm vermezseniz kaçarım olmuştu kaçmazdım tabi ama işe yaramıştı :) 7 sene olacak şükür şimdi herkes halinden memnun babamda eşimi benden çok arar sorar
    Aşk varsa Allah da nasip etmişse kimse önünde duramaz.
    neyse çok uzattım yeni hikayelerini bekliyorum abla :)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her hikayemde kendinden bir şeyler bulman çok güzel canım bu çok hoşuma gidiyor. Sonunda mutluuğu bulmana çok sevindim bazen tartışmalar olur , sorunlar olur ama önemli olan ne olursa olsun ortada olan sevgiye sahip çıkmaktır. Yeni hikaye başladı bile keyifli okumalar canım.

      Sil
  8. canım yüreğine sağlık kısacık zamanlarımın arasında bağladın beni hikayeye..Nekadar yaşanılmış desende kendinden birşeyler kattığın belli , zira yaşayan bile anlatsa bukadar güzel anlatamaz dı..
    Eşim kör olsaydı çekermiydin sorusunu bana sorsaydin hiç düşünmeden evet derdim..O yanımda olsunda kör yada başka şekilde olsun hiç önemli değil ben onun görmeyen gözü olurum..Aşk bu değilmi zaten , gerisi gösteriş ve menfaat aşkı!!
    Aile desteğine bende katılıyorum , eğer aileler destek olmasa onların sorunları zamanla araya girer ve sorun çıkar..
    Canım umarım en kısa sürede yeni bir hikayeyle gelirsin..Çok çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben teşekkür ederim kısacık zamanlarında banada zaman ayırdığın için. Aşk çok özel bir şey bazen özel olmayan insanlara sunabiliyoruz ama özel olmadıklarını bilmiyoruz biz onları özel sanıyoruz:)) Keyifli okumalar sevgilerimle canım.

      Sil
  9. Ağlamak istiyorum, kelimeler boğazımda düğümlendi. Çok şey buldum, çok şey bana yakın..Allah yazarsa kimse bozamıyor. Yeter ki yüce yaradan bu birliktelikten hayır çıkarsın ortaya; gerisi teferruat..

    yaşanmış ve yaşayan ve yaşayabileceklere ders olsun. Yüreğin dert görmesin kuğum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm Çok mutlu oldum beğenmene,
      Yeni hikayelerde buluşmak üzere öptüm):)

      Sil
  10. son bölümleri okumamıştım hepsini bir çırpıda okudum ve hele sonuyla beraber çok sevdim.aşk hayatımızda daima var.aşkın naslı olacağını rengini duruşunu vee çoğunlukla sonunu da insanın duruşu,karşılayışı belirliyor bence.kendi hayatım ve çevremde bildiğim bir çok hikaye var buna dair.güzel bakan güzel görür ve güzeli yaşar...
    kalemine yüreğine sağlık kuğum.
    biliyormusun sen çok özelsin...
    yeni hikayeleri bekleiyorum .
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım o senin güzel yüreğinin düşüncesi, yeni hikayelerde buluşmak üzere):)

      Sil
  11. Merhabalar.

    "Kelebekler Uyurken" isimli hikayenizin her bölümünü okuyamadıysam da okuduğum bölümler itibariyle bu hikayenizden de bir ana fikir çıkartmam mümkün oldu.

    Aşk, lügatte "sarmaşık" demekmiş. Yani duyguların düzensiz bir hal alması, bağlılığın ve ilişkinin benlik (yahut var oluş) duygusunu silip süpürmesi durumudur. İşte Sinan ve eşinin birbirine olan bağlılığını ve ilişkisini böyle bir aşk ile tanımlayabiliriz.

    "Aşk"ta aşık ile maşuk birbirinden ayrılmaz derecede iç içe geçmişler ve kendi varlıklarını muhatabının varlığında eritmişlerdir. Bu durumda ne aşıkın ve ne de maşukun bağımsız varlıklarından bahsetmenin anlamı kalmamıştır. Neden? Çünkü onlar tek ruh olmuşlar.

    Aşk için, insan ilişkilerindeki yeryüzü kurallarını tanımamakla birlikte; yoklukta varlığı, varlıkta yokluğu arama gibi eşyanın gerçeğine ters bir durumu ısrarla sürdürme halidir diye de ilave edebiliriz.

    Yazınızı okurken doğumdan sonraki bölümü anlatan parağrafta “kızımızın adını "Eslem" koyduk” şeklinde yazılmış. O an, “ Eslem” diye bir isim var mıydı diye çok düşündüm. Daha sonraki parağrafta "Kızımızın adını Özlem koyduk." cümlesini görünce anladım ki, bir önceki parağrafta çocuğun adı yanlış yazılmış. Benden önce hikayenizi okuyan okuyucularınızın dikkatinden kaçmış olabilir düşüncesiyle düzeltmeniz için yaptığım hatırlatmayı yanlış anlamayacağınızı ümit ederim.

    Güzel bir hikayeydi. Kaleminize, gönlünüze ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim hocam bu yorumunuzu okumadan bir hikayeme aşk sarmaşık yazdım :) güzel bir tesadüfmü desem düşüncelerimizin kesişmesimi desem bilemedim şimdi
      selam ve dularımla.

      Sil
  12. Kuğumm bıraktığımda 9. bölümdeydin bi geldim baktm ki bitmiş bilee. Hepsini okudum sonları baya hızlı oldu birden nişan, düğün hamilelik ayrılık falan iyi bi sürükledi beni son satıra kadar. Bir yandan imrendm aşklarına biryandanda üzüldüm sinanın bebeğini hiç görememesine. Madem gerçek bu olay İnşAllah birgün Sinan bebeğini görür diyeyim. ellerine sağlık kuğum klavyen dert görmesin öpüldün kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Sinan bebeğini hiç göremiyecek malesef. tabi bilemeyiz Allahtan umut kesilmez. ne olmaz dediklerimiz oluyor değil mi? Sevgilerimle. öpüyorummmm:)

      Sil
  13. Askim bu kadar guclu olsaydi bende beraber yururdum sevdigimle. Ama guclu olmasaydi, ailemi dinlerdim.
    Ama oldum olasi bana engelli olmaktan, farkli dinden olmaktan kaynakli sorunlar hep sacma gelmistir. Insana insan oldugu icin deger vermeyi, sevmeyi ogrendigimizde, hayat guzel olacak, ben inaniyorum...
    Oyku cok guzeldi, nasil akici, nasil surekliyici, nasil heyecan vericiydi anlatamam. Zaten cok severim okumayi..;Simdi diger oykulerine gidiyorum. Azicik uzun olacak misafirligim, ben yokmusum gibi davran lutfen :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .