8 Ağustos 2013 Perşembe

Hayırlı bayramlar

 
Bu gün  dünyaya gözlerini yeni açmış bebeklerin ilk bayramı ,  her çocuğun bayramlığı varmıdır? ,
sabah kalkmak için hevesi varmıdır?
 Yalnızlığı geçer mi bayram gelince insanın?.
  sabahı en acı karşılayacak olanlar  evlatlarını toprakları öperek  kokusunu duymaya çalışanlar, Anne yada Babasını genç yaşta,  beklemediği anda kaybedenler
.
 Benim eskisi gibi bayram hevesim yok , çocukken çok başkaydı  kuş orucu tutardık çok büyük sevap işledik diye huzurla yatağa atardık kendimizi öyle sanardık,  bayrama bir hafta kala bayramlıklarımızı alırdı halam ,  her gece yatmadan bir defa giyer sonra uyurduk kız kardeşim bir defasında çorabını giyerken delmiş  sonrada saklamış halam çok kızmıştı , o kızmıştı da biz umursamamıştık bile.
 Mutluyduk o zamanlar başkaydı, çevremde mutlu insanları görmek bile yetiyordu ben onları hep çok mutlu sanıyordum ! 

Büyüdüm, aslında herkesin kendine göre ağır olan sorunları olduğunu algılamaya başladığımda, insanların çokta mutlu olmadığını anlamaya başladım.  İşte o gün ben gülümseyen gözlerimi bir yerlerde bıraktım...

  Bir aydır tuttuğumuz oruçların kabul olmasını temenni ediyorum Hepimizin Oruçlarını ALLAH kabul etsin ,
 Sevgilerimle büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden  öpüyorum sarıldım sımsıkı..
   



46 yorum:

  1. Huzurlu ve mutlu bir bayram gecirmeni diliyorum. Bayramin mubarek olsun dost.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol sevgili dost,arkadaş, hayırlı bayramlar ellerinden öpüyorum .

      Sil
  2. Ben de sizin bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum. Çok çok selam ve sevgilerimi gönderiyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımm sevgilerini aldım:)

      Sil
  3. kugum...sayfan gibi saf ve temiz olsun hersey..mutlu bayramlar

    YanıtlaSil
  4. Ben de biraz hüzünlü girdim bu bayrama .Sizin de bayramınız mübarek olsun.Umudumuz bâki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım güzel günlere inşAllah.

      Sil
  5. Sana da iyi bayramlar kuğu.Ailenle nice mutlu bayramlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sizde inşAllah örgümle daha nice bayramlare

      Sil
  6. Tüm sevdiklerinle beraber hayırlı ve huzurlu bir bayram dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablam sizede iyi bayramlar.

      Sil
  7. Mutlu bayramlar Siyah kuğum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağoll canımmm sanada mutlu bayramlar.

      Sil
  8. İyi bayramlar Siyahkuğum,herşey gönlünce olsun.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablam nice bayramlara.Sevgilerimle.

      Sil
  9. Bende selam ve sevgilerimle sarıldım sımsıkı,,hayırlı bayramlar..

    YanıtlaSil
  10. siyah kuğum bayramlarım yanlız ve mutsuz.çok erken kayıplarım oldu sıla'dan uzak günler, bayramlar ard arda geçiyor ve ben biraz daha hüzünle olğunlaşıyorum. sana şeker tadında bir bayram diliyorum öperim muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu kötü günlerin geçer inşAllah. sevgilerimle güzel günlere.

      Sil

  11. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    777. takipçiniz benim.
    Bana da gelirseniz sevinirim :)
    İyi Bayramlar
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol hoşgeldin bende seni aldım.

      Sil
  12. Amin siyahkuğum. Mutlu huzurlu bayramlar diliyorum.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablammm sağol öpüyorum ellerinden.
      Sevgilerimle.

      Sil
  13. Kuğucuğum;Mutlu bayramlar dilerim,akdenizden sevgiler gönderiyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm iyi bayramlar diliyorum ellerinden öpüyorum.

      Sil
  14. Canım kuğum çok teşekkür ederim çok iyiyim şükürler olsun:)Şu an 7 ayı bitirdim, kısmetse 2 ayım kaldı kızım Arya' ya kavuşmak için Allahımın izniyle!Bende sana ailene ve sevdiklerine hayırlı bayramlar diliyorum ve çok öpüyorum, iyiki tanımışım seni arkadaşım, artık vefalı dostlar bulmak o kadar zorki:( Seni seviyorum:))

    YanıtlaSil
  15. HEPİMİZDE BÜYÜDÜK KUĞUM YOK... MÜMKÜNATI YOK ESKİ BAYRAMLARDA ESKİ ÇOCUKLARDA YOK...SAĞLIK OLSUN...RABBİM NİCE GÜZEL BAYRAMLAR YAŞATSIN SEVDİKLERNİLE TATLI KUĞUM

    YanıtlaSil
  16. Canım hayırlı bayramlar sımsıcak sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. kuğum bayramın kutlu olsun.
    mimi okudum,seni zaten severim daha iyi tanıdım daha çok sevdim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım kalp kalbe karşıdır , sevgilerimle.

      Sil
  18. Hayırla sevgiyle bereketle sağlık ve sıhhatle hayırlı bayramlar Kuğum. Zarif kuğum. Küçük kuğumu da öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm bizde seni kocamannnn öpüyoruz nice bayramlara.

      Sil
  19. gecmıs bayramımız mubarek olsun sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sizede
      iyi bayramlarınız olmuştur inşAllah.
      Sevgiler.

      Sil
  20. Ne çok zaman olmuş :( çok geçmiş de olsa kutlarım Ramazan Bayramınızı, benim için bambaşka bir ramazandı, pek sevdim yine gelsin bizimle olsun :)

    YanıtlaSil