6 Şubat 2012 Pazartesi

Sancı...



sancı gibidir acılar 
bir gün çıkıp gitsede canından 
silemezsin hayatından...

en sevdiklerin bile anlayamaz seni
kendi, kendini beyninde vurursun
olanlardan kendini suçlu tutarsın
küçük dünyan çok büyük gelir

her köşesinde bir yangın
birini söndürmek için su atsan
rüzgarı diğerini alevlendirir
alıp toprak atsan üstüne
aldığın yer boş kalır.

ne yapsan faydasızdır 
acılar sancı gibidir dedimya 
bir kez girdiyse canına 
bir kez hissettiysen derinden 
çıkıp gitsede uğramamak üzere 
derin izler yapışmıştır çoktan  
yüreğine

N.K




19 yorum:

  1. yüreğine sağlık kadim dost çok güzeldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim,saygılar,sevgiler...

      Sil
  2. evet yine %100 katılıyorum, insanı ençok en sevdikleri anlayamaz niye ben de bilmiyorum..ve başkalarının yaptıkları yüzünden kendimizi niye suçlu hissderiz ki? Derin izler yüreğimizde çıkmaz bir kere:((eline sağlık siyahkuğucum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol ablam seninde okuyan yüreğine sağlık.sevgiler:)

      Sil
  3. Yüreğiniz dert görmesin. Kaleminiz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizinde yüreğiniz dert görmesin ,saygıve sevgiler...

      Sil
  4. yüreğinize sağlık siyahkuğu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler arkadaşım.sevgiler...

      Sil
  5. Anlaşılamamak ..
    Hınca hınc kalabalık da yalnızlık..
    Ne acıdır ...

    Yüreğine sağlık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım bazen hınca hınç kalabalıklarda çığlığımızı kimseler duymaz sevgiler...

      Sil
  6. Canım doğru diyosun ama ben şablonlarla ilgili beceriksizim nasıl yapılcağını bilmiyorum tarif edersen adım adım yaparım çok güzel olur..Oberenin açıklamalı olanının resimlerini koyayım çok basitve şık duruyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yardımcı olmaya çaılışırım elimden geldiği kadar sevgiler.

      Sil
  7. ÇOK GÜZEL ŞİİRLERİN..KALEMİNE,YÜREĞİNE SAĞLIK..SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol arkadaşım senin yemeklerin kadar olmasada:) sevgiler.

      Sil
  8. Günaydın canım teşekkürederim dediklerini yaptım ama resimler büyümedi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın ablam ,olmuş olmuş hemde çok güzel olmuş.

      Sil