5 Şubat 2012 Pazar

Farklı değilsin...





farklı değilsin

herkes gibi herkesten biri  ,saçın aynı,kaşın aynı

çektiğin acılar ,mutluluklar aynı

herkes gibi herkesten biri

sessizce ağladığında

gözyaşların süzülür yanaklarından  

           gülümsemen sıcacık..

hayallerin çok farklı değil başkalarından ..

seninde sırların  var ..yargıların aynı

kızdığında kaşlarını kaldırışların

küçücük bir şakaya bile kızıp saldırışların

hüzünleri içine atıp

son noktaya geldiğindeki haykırışların

farklı değilsin herkes gibi herkesten biri

anladım ki bitanem sen benim için çok farklısın

hayalimde,düşümde,gerçeğimde saklısın...



                                                                     N.K

8 yorum:

  1. "anladım ki bitanem sen benim için çok farklısın

    hayalimde,düşümde,gerçeğimde saklısın..." Tam itiraz edecektim ki finalde gerçeği söylemişsin, evet o herkesten farklı :) Şiir şiirdi, sen şiirdin şaire :) Güzel yüreğinden öptüm. Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel yorumunuz için. sagılar,sevgiler...

      Sil
  2. Şiirlerin çok güzel bu resmi çok sevmiştim şiirde çok uymuş yüreğine sağlık..Kerevizin çayını denemek lazım ama kurusunu kullanmak istersen gönderebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım,aktarlarda bulabilirim heralde bir miktar alıp denemek lazım değişik lezzetlere açığım yinede teşekkürler ,sevgiler

      Sil
  3. bloğuma hoşgeldiniz çok memnun oldum iade-i ziyarete geldim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizde hoşgeldiniz,o zaman bol bol görüşeceğiz:) sevgiler.

      Sil
  4. böyle daha çok sevdim bu şiiri
    http://i.hizliresim.com/3A4rpM.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok naifsiniz güzel olmuş.

      Sil