2 Şubat 2012 Perşembe

Olta ucu...



 suç işlemiş küçük çocuklar gibiyim

içimde tuhaf bir his çözemiyorum

yoksa hissizlik mi

içimi sızlatan yakınımda olupta ulaşamamak mı

yoksa geceler boyu sensizlik mi

oltanın ucundaki iğne gibi batıyorsun...

batıyorsun yüreğime

hissediyorum seni iliklerime kadar

gam kuyularından çekiyorum hüsranları

yıkıyorum buz gibi gözyaşlarıyla

kırılmış gururumu,

seriyorum rüzgarlara anıları

gecenin en ayazı 

gözüm takılıyor saate yelkovanla yarıştayız

o mu hızlı felek mi

ne yapayım sen söyle ey yar tek suçum seni sevmek mi!!!



N.K



  








6 yorum:

  1. Bir bir tıkandı sözlerim ne diyeyim... Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şiir, zaten herkes kendinden bir şey bulursa sevilir ,saygılar sevgiler...

      Sil
  2. Grazie per essere diventata mia follower, è un piacere averti tra le mie amiche. Complimenti per il tuo blog.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Me alegra que te guste sigo, gracias:)

      Sil