27 Ocak 2012 Cuma

Afiyet olsun...








 bu gün çok yorucu bir gündü ``yorulmadan ekmek

parası kazanırsan tadı olmaz``  lafına   hahah  diye

gülesim geldi.



eve gelip evdede  dinleneceğim diye bir düşünceye

sahipsen  ya çok kalpazansın yada evde bir

yardımcın var demektir.



ayaklarım   sanırım beynime taşındı.


üff! tamam mızıldanmıyorum, isyan değil  hiçmi

 söylemeyeyim içimden düşünüyorum , çokta farklı

bir gün değildi.



 işten gelirken uğradığım marketten çıkışta    tam

köşeyi dönerken   uzaktan görüp  üşenmeden

saklanıp korkuttuğum ,sonra iki kırmızı yanağını

öpüp gönlünü aldığım komşunun oğlu dışında

delimiyim neyim:)



aslında bu günüm, dünümün  hatta önceki günümün

tekrarıydı  yok yok önceki gün  pazardı ve bütün gün  

yataktan çıkmamıştım neyse çok mızıldandım   soba

üstünde mısır patlatıyorum isteyen varmıı?



  N.K

2 yorum:

  1. Kahvenin içerisine attığın her renk şeker seni farklı dünyaya götürse maviyi seçerdim

    YanıtlaSil
  2. Kahveyi şekersiz içtiğim için olsa gerek hep bu dünyadayım

    YanıtlaSil