28 Ocak 2012 Cumartesi

mutlu sabahlar...



bu sabah erkenciyim , gece uyumam  dördü geçse de,  sabah camdan  kulağıma üfüldeyen soğuk sağolsun, rahat bırakmadı. ee bizde henüz doğal gaz icat edilmediğinden  kömür sobasını dolduruverdim, tıka basa meşe odunuyla:) birazadan soba üstünde çıtır çıtır kızaran ekmek kokusuna bulanır her yer, tabi çaydanlıkta fokurdar tuhaf tren sesleri çıkarır.  şükürler olsun ne kadar huzurlu ve  mutlu bir insanım bu huzuru bu   rahatı kaç  zengin iş adamı arıyordur da  bulamıyordur.züğürt tesellisi bu olsa gerek. gel keyfim gel  bir ara burnumu cama dayıyorum ,(şu huyumdan ne zaman vazgeçeceğim... ) yoldan anneleri tarafından sabahın köründe ekmek almaya yollanan çocuklara dil çıkarıyorum): alıştılar artık  aynı tepkiyi gösteriyorlar:) keretalardan biri camıma kar topu  atıyor   yüzüme gelecekmiş hissiyle çekiliyorum camdan  tabi  işaret parmağımı sallıyorum seni yakalarım ben gibilerden...
kahvaltı vakti....
mutlu sabahlar...
N.K

5 yorum:

  1. Gunaydın sebebım78/siyah kugu/N.K :) Ucunuze de gunaydin:) Goruyorsun ya her kaldirdigin tasin altindan ben cikiyorum:)) Sevgiyle kal. U/mutlu kal.

    YanıtlaSil
  2. iyi taş atmamış ben olsam...

    YanıtlaSil