Ana içeriğe atla

Kelebekler uyurken # 2 #


Kelebekler uyurken 3.bölüm
Kelebekler uyurken 2.bölüm
Kelebekler uyurken 1.bölüm
Mutluyum ben mutluyum...

-Annem''Göksu dedim sana kime sesleniyorum ben,  kızım hadi artık teyzene gidiyoruz diyorum, çatı tepesinden inmezsin şimdide hazırlanamazsın iki saatte... ''

Hem söyleniyor hemde mutfakta çamaşır makinasına bir şeyler atıyor üzerinde  pardesü , ''Ender efendi bir kaç gün daha kalacakmış teyzende Arda'dan kopamadı nufuskağıdınıda götüreceğim en sonunda, ev nedir bilmez bu çocuk , kardeşin ayrı dert sen ayrı dert.. ''

  Söylene söylene odama geldiğinde halen  giyinmeye uğraştığımı farkedince 
''kardeşine kıyafet  bakayım birde seni onun için bekleyemem'' dedi ve açık olan kapımı hızla çekti ne alakaysa, sinirlendi ya illa trip yapacak,  Şirin hanım, adı Şirin de annem  her şeye  olduğundan fazla tepki verir , her şeye çok fazla tepki göstermekten kırışmış anlı, iri gözleri  çıkık elma kemikleri  ve kıp kırmızı yanakları vardır sinirlendiğinde dahada kızarır domates gibi olur,gözlerim ona benzemiş yeşil gözlü  boyu, benim aksime uzundur ben babama benzemişim sanırım  ,yetişme dönemimde hep sorgulardım anne neden babam senden kısa  hatta arkadaşlarım dalga geçerdi, oturup ağlardım,şimdi ise ne kadar saçma şeylere üzülüyormuşum diyorum  dış görünüşün ne önemi var ki babam dünyalar tatlısıdır...
Babam ise kahverengi gözlü...

 baba işte tatlı yakışıklı herşeye tamam diyen  hallederiz diyen  biri aslında annem her zaman daha sinirlidir ama nedense babamdan daha çok korkarız.
 Annemide severim ama babam bir başkadır nedense...

 Kardeşim  Ender, sarı kafa  ten rengi anneme benzemiş, beyaz tenli bense esmer babama gözlerimiz tam tersi ben anne o babaya, ortaya karışık... henüz dokuz yaşında ,aramızda biraz fazla yaş olunca  her an  tartışmada kaçınılmaz oluyor yinede onu çok seviyorum. Nihayet öğlen okunmuştu teyzemlere vardığımızda,  habersiz komşularıda gelmiş.

 Zamanın nasıl geçtiğini anlamadık, kalabalıkta.
 Babam bizi arabayla almaya geldiğinde hava çoktan kararmıştı ,teyzem  bizi salmadı ''illa yemeğe kalın iki  bacanak oturun biraz dedikodumuzu yapın Hüsnü enişte'' dedi babam zaten her zaman ılımlıdır ,biz eve gittiğimizde gece yarısı olmuştu neredeyse ve  yeni bir haftaya başlıyorduk sabah iş var üstelik  kıyafetlerimi ütülemedim.
  Yatağın üzerine uzanıp böyle düşünürken, üşüdüm yorganın altına girdim, telefonun  alarmının sesine uyandım of yaa uyuya kalmışım üzerime bulduğum  kıyafeti geçirip işe gittim iş yerim  bir fabrikanın personel bölümü  odada beş personeliz ,  ben ve Elçin abla dışındakiler erkek  durmadan maç anlatıyorlar sohbetlerinde,  onlara göre  bizde  makyaj,çanta ,ayakkabı...

 İşçi  formları, evraklar sigortaları,devamsızlıkları  gibi şeylerle ilgileniyoruz  pek yorucu değil günün nasıl geçtiğini anlamıyorum, rapor aldıklarında   sigortaya bildirmezsen şirket ceza alıyor tabi sende , bir defa başıma geldi  tabii küçükte bir azar işittim ne çok ağlamıştım.  Günlerim böyle geçiyor.

 Elçin ablaya  dün gördüğüm oğlanı anlattım, hala aklımdan çıkmıyor  bu pazar gününü iple çekiyorum. 



Yorumlar

  1. Selamlar, guzel bir hikaye olacak ,kurgu mu ,gercek mi merak ettim ,iki bolumude keyifle okudum ve merakla bekliyorum Goksu nun hayat hikayesini , :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar canım, bütün öykülerimde kurgular çok fazla gerçek hayattan bir öyküyü cımbızla çekip yazı sanatıyla biraz süslüyorum ,keyifli okumalar canım. Göksuyu çok seversiniz umarım.

      Sil
  2. Merhaba ters düz e geldiniz mi?

    YanıtlaSil
  3. selam, yorumundan çok etkilendim
    ağlatmak istemezdim snei
    ama çok samimi ve içtensin takip edeceğim bloğunu
    geldiğin ve yorum bıraktığın için teşekkürler
    sevgilermle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin, bende doğum günü kutlamandan çok etkilendim helede ağabeyinin yorumunda ağladım baba oğulu çok hoş yorumlamışsın.
      Ben zaten uzun zamandır takipçinim sen benim değilmisin yoksa:)))))

      Sil
  4. yazmayı seven birisi olarak sizi bloğumda görmekten çok hoşlandım. güzel paylaşımlarda bulunmamız dileğiyle, hoş geldiniz diyorum. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde hoşgeldiniz. güzel paylaşımlar dilerim, sevgilerimle.

      Sil
  5. Carinhas felizes, desejo-lhe que a sua semana seja muito feliz!
    Beijos

    YanıtlaSil
  6. yine çok güzel bir hikaye abla
    yüreğine sağlık
    takipteyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dileğimm hikayeyi ilk yayımlarken sen ve Melek Bahar geldiniz aklıma ,sizin hikayelerimi çok sevdiğinizi biliyorum, gördüklerinde çok sevinecekler dedim:))
      keyifli okumalar canım.

      Sil
    2. Evet çok sevindim gördüğüme, tekrar yazabilmene.
      Diğer hikaye yarım kaldı ama sonunu çok merak etmiştim :)

      Sil
    3. Canım diğer hikayeyi tekrar yazmaya başlamıştım tekrar hastalandım ara verdim tekrar denedim tekrar hastalandım:)) 3 defa zonaya yakalandım 21 gün hastanede yattım ,
      Hiç beklemediğim hastalıktı doktorum hep neyi taktın bukadar ne için üzüldün diye çıkıştı:)
      seninde eşin aynı hastalığı çıkarmıştı , yakından yaşayan biri olarak bilirsin acısını eşinden gördüğün kadarıyla birde yaşayana çok ağır bir şey Allah'ım kimseye böyle sınav vermesin psikolojisi bile dağılıyor insanın bende o hikayeyi bile suçladım hastalığımın devamlı aks etmesinden dolayı aslında bir ihtiyar kadının yatalak olduktan sonra yatağında gençliğini gözünün önüne getirmesiydi bütün hikaye ,eskiye dönüpte yaptığı hataları ben yapmam dediği şeyleri yaşamasıydı ama bir türlü tamamlayamadım belki ileride ,inşAllah tamamlarım.Hikayenin sonunda sadece perdeyi çekip yatağına uzanacaktı başında perdeyi aralayıp oğluna el sallamıştı ya. öyle işte merğınıda gidersim bak :)) bİr gün tamamlayacağım İnşallah . sevgilerimle.

      Sil
    4. biliyorum abla çok zor bir hastalık Rabbim göstermesin birdaha inşallah.
      güzel bir hikayeydi senin her hikayen gibi kitabında yazarsın artık tamamınıda:)
      bu arada yeni hikayede yine bizden biri var
      göksu yegenimin adı:)

      Sil
    5. :)) Yine birini bulmuşum , ben sizin sülaleyi tanıyorum aslında:))))

      Sil
  7. Çok güzel öykü bu,şimdiden yarını merak ediyorum kuğummm.

    YanıtlaSil
  8. Benimde annem açık renk tenli yeşil gözlü ama babam esmerdi. Ben babama benzemişim :)
    Hikaye yavaş yavaş oturuyor Kuğum bakalım üçüncü bölümde neler olucak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) A bu senmisin yoksa:)) yok değilsin tabii
      ama Umarım Göksu'yu seversin:))

      Sil
  9. Hikayemiz şekillenmeye başladı yine.Esrarengiz adam sırrını koruyor:)Bak yine sondan yavaş yavaş sindire sindire geliyorum kuğu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin bende nerede kaldı diyordum, :))
      Keyifli okumalar, güzel düşüncelerinden beni mahrum bırakma:)

      Sil
  10. hikayeyi bastan okuya okuya ilerliyorum su anda :)

    YanıtlaSil
  11. benim erkek kardeşimde aynı yaa teyzeme bi gider gelmez annemde aynısını söylüyor teyzen nüfusuna alsın bu oğlanı diyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Annen söyledi bana zaten Kardeşinin huylarını bilmişim ah seninkileride yakalarım umarım:)))::)))

      Sil
  12. Birtek beni büyük dayıma evlatlık veren babaannem mavi gözlüymüş sülalede. halam ela geri kalan kim varsa hep esmer, kara kaş kara göz dediklerinden..Evlendim eşim kumral yemyeşil gözlü. Annesi yeşil gözlü, abisi ablası yeşil babası ise siyah.. Olsun dedim görümcemin kocası kara gözlü ama görümcem yeşil diye kızı masmavi gözlü. Tamam dedim ben kara olabilirim ama eşimden dolayı çocuklarım renkli göz olacak.
    Iııııı, nerdeeee.
    Okuyunca aklıma geldi yazayım dedim..
    By by tatlım 3'e gidiyorum..
    Ss.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hikayeyi seveceksin canım.
      Büyük kızının resmini görmüştüm bloğunda çokta güzel Maşallah ,
      Sevgilerimle canımmmmm

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .