Ana içeriğe atla

Migren



 Günlerdir  istenmeyen bir sevgili gibi beni terk etmeyen baş ağrıma sesleniyorum, Seven insanın gözü kör olurmuş derler ya .
Bu sevmeyen içinde geçerliymiş  anladım.

  Senin yüzünden artık gözlerim görmüyor bu sevgiden değil  verdiğin acıdandır.
  
Bu kadar mı can yakılır bu kadar mı ısrar edilir? Sevilmediğini bile bile bir insanın üstüne bu kadar mı  ısrarla  gelinir!

Seni sevmiyorum ,sevmediğimi anla diye araya hatırı sayılır insanları(Doktor) koydum, baktım anlamıyorsun aramıza mesafeler, engeller koydum(ilaç) neden halen anlamıyorsun seni istemiyorum.

Baktım halen anlamıyorsun, yaşlı teyzelere okutup üflettim , sende hiç geri adım yok, nasıl bir şeysin sen?

 Bana acı acı veriyorsun, anladım sen bana aşıksın fakat ben seni sevmiyorum lütfen bırak peşimi .

Aşk iki kişiliktir, bir taraf istemezse bunun adı aşk olmaz,  hem bana  hem kendine acı veriyorsun,  bırak artık beni, sen sorunlusun kimseye aşık olamazsın, kendine bir dünya çiz ve benden uzak dur...


Yorumlar

  1. off allah düşmanıma bile vermesin diyeceğim türden bir hastalık, anneminde migreni var, dayanılmaz ağrılar çekiyor :( allah hepnize acil şifalar versin canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım
      Gün itibariyle ağrım hafiflemiş durumda ,
      çok teşekkürler.

      Sil
  2. ne kadar da güzel tarif etmişsin öyle canım. Çok çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin bir an önce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, nefret ettim ben bu sevgiliden:)
      Amin canım tüm hastalara şifalar diliyorum,
      Sağol canım.

      Sil
  3. Geçmiş olsun.
    İnşaallah tez zamanda geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım,
      bu gün daha iyiyim,
      günüm ürkerek geçti yine başlarmı acaba diye...

      Sil
  4. :) geçmiş olsun ku<um..benim de böyle inatçı bir hayranım var işte.gitmek bilmez gelince..midem dahi bulanır verdiği sıkıntıdan ses ışık gürültü herşey dayanılmaz oluyor..
    Gelmesin böyleleri :P
    Tekrar geçmiş olsun..biberiyeyi kaynatıp koklamak iyi geliyor diye duymuştumama denemedim k kesin bir şey tavsiye edeyim kuzum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oii böyle hayran düşmanıma vermesin Rabbim
      canım mide bulantılarını önemsemiyorum bile,her şeyden öte kokular beni mahfediyor,
      Yemek kokusu ,parfüm kokusu,ter,ten kokusu çekilmez biri yaptı beni bu baş ağrısı, Biberiyeyide denedim canısı ne öneri duyduysam yaptım ancak takıntılı bir sevdalım var gitmiyor.

      Sil
  5. Bu kadar bıktırdıysa seni,
    'sana duygusal olarak birşey hissetmiyorum' de kurtul!
    Bekletme ve oyalama ama, hemen de!
    Yoksa o aptal, sevildiği ihtimaliyle
    hep başının ağrısı olarak kalır!
    Başından atmak için 'sihirli cümle' budur,İNAN

    Güven Bana:-))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah söylememmi canım
      çek git dedim
      istemiyorum seni dedim
      sil beni msenenden dedim:))
      ama beni çok sevmiş bu baş ağrısı:(

      Sil
  6. Kuzum geçmiş olsun ama hemen tansiyonunu ölçtür migrenin ana nedeni yüksek tansiyon. Yıllarca ağrı çektim delirene kadar ağladım acıdan kıvrandım 4 denedir ilaç kullanıyorum tansiyonum düzne girdi ağrı beni terk etti. Tavsiye ederim güzel kuğum. Tekrar geçmiş olsun öptüm seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım,
      yağmur yüreklim tansiyonum çok oynadı fakat bu kullandığım ilaçlardan dolayı olmuş,
      Doktor bu kadar ilaca fareler bile dayanamaz dedi:))
      Migrenim biraz daha ağırlaşmış artık kendine daha dikkat et yoksa bu ağrıları hep yaşatacağım sana diye sinyaller veriyormuş.
      Kocaman öptüm...

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun güzel kızım, RELPAX yok mu sende?
    Ya da avmigren?
    Ama relpax çok iyi geçiriyor.
    Biliyorsun belki ben raporlu migren hastasıyım, relpax'tan başka şeyle geçmez bu körolası hastalık...relpax al, bir de sıcak banyo yap...yalnız oldukça pahalı bir ilaç, avmigren daha uygun hesaplı, ama şimdi o ağrıyla bir yere de gidilmez:(bir gün mutlaka nöroloji ye gidip rapor al o zaman bedava relpaxı alırsın...
    tekrar geçmiş olsun canım...
    Bücürük sana mrrr mrrrlı öpücükler yolladı migrenin geçsin diye
    öptük kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol annem,
      Annem ne ilaçlar içtim bir bilsen banamısın demedi,çok inatçıydı bu defa,İki ilaçtan da vardı içtim ancak sadece 1 bilemedin 2 saat rahatlatıp yine devam etti.
      İlaç kullanmaktan zehirlenecektim,iki defa iğne yaptırdım,çıkss gitmem dedi,şükür gün itibariyle daha iyiyim.
      Kedi kardeşimi ve seni kocamannn öptüm.

      Sil
  8. Ah bende aynı şeyi bel ağrılarım için söylüyorum.Yaklaşık 4 aydır hayatımı mahvetti bu ağrılar.Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın neresi ağrırsa canı oradaymış bunu öğrenmiş oldum. Sana da çok geçmiş olsun.

      Sil
  9. Gecmısler olsun .ınanın bende 3 gundur aynı agrıyı vede ona eslık eden mıde bulantısı, gozumun zonklamasıda cabası ne yaptıysam bende basımdan def edemıyorum . Boyle cekıyorum..yoruldummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun
      Sizindemi gözden vuruyor?
      Gözüm kör olacak herhalde diye düşündüm,
      tam bir hafta boyunca gece gündüz acı çektim, umarım sizinde bir an önce geçer sizede çok geçmiş olsun.

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Canım bu migren küçük çocuklarda bile var biz zor dayanıyoruz da onlar nasıl dayanıyor?
      Rabbim şifalar versin.

      Sil
  11. geçmiş olsun allah şifalar versin tez zamanda bıraksın peşini ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,
      Bir daha geri gelmez umarım.

      Sil
  12. Geçmiş olsun canımsın. Migren ve ben yıllardır aşk yaşıyoruz :) Alıştım çok alıştım... Kötü birşey belki ama alıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım,
      Yaşayan çok iyi bilir, Knsere bile çare buluyorlar da buna doktorların dedikleri karanlık , sessiz bir yerde yat, yatacağım da, başımda 10 manda çift sürüyor nasıl yatayım.
      Canım her zaman vardı fakat bu bir kriz gibi bir şeymiş migrenim bir kademe daha ağırlaşmış buda sinyali kendine dikkat etmezsen böyle ağrılara hazır ol diyor bana...

      Sil
  13. Canim cook gecmis olsun. Yazdiklarin cok cok hos ama. at basligi istenmeyen sevgiliye yaz :)))(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Mehtabım,
      istenmeyen bırak nefret edilen sevgili...

      Sil
  14. Çok geçmiş olsun. Ablamın da miğreni var ondan biliyorum. çok ağır geçiriyor. Bazen acile gitmek zorunda kalıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim
      Bazeni bırakın acile çadır kurdum resmen,
      ablanıza da şifalar diliyorum.

      Sil
  15. Oyyy canım çoookk geçmiş olsun. Nasıl bulaştın bu illete. Dikkat et kendine.. Allah şifa versin, böyle sevgili olmaz olsun. En kısa zamanda seni terk etsin inşaallah..Öptüm seni sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm bir bilsem nasıl yakaladı beni,
      olmaz olsun canım, beni terketsin başkasına da aşık olmasın.
      sağol bitanem sevgilerimle. kocamann öptüm.

      Sil
  16. Çok geçmiş olsun canım stresten uzak durmaya çalış başka kurtuluş yolu yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pirem biliyormusun? bilmiyorsun tabi:))
      Bu defa beni stres yüzünden yakalamadı, yediğim kalorisi yüksek 2 çikolata yüzünden ve cidden migreni olan kişilerin yemesi sakıncalıymış bu çikolatayı ,stres kadar çikolata,unlu ürünler, şerbetli tatlılarda çok tetikliyormuş.

      Sil
  17. Çok geçmiş olsun Siyah kuğu'm..:(İnşallah geçmiştir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımm, Şükür bu gün geçti umarım geri gelmez, kendimi sarhoş gibi hissediyorum.

      Sil
  18. Geçmiş olsun gece yıldızım :((

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar,

    Bilinmeyen baş ağrısının adını "Migren" koydular. O kadar çok çeşitli baş ağrıları var ki, "yarım baş ağrısı", "tam baş ağrısı" vs.

    Bu migrenin nasıl bir baş ağrısı olduğunu ben de eşimde yaşadım. Cenab-ı Allah'tan size acil şifalar diliyorum. İnşallah en kısa zamanda bu ağrı nöbetini atlatır da sağlığınıza kavuşursunuz. Bu migrenin insanın yaşam kalitesini nasıl bozduğunu bilmeyen yoktur.

    Siz de Cenab-ı Allah'a bu baş ağrısından kurtulmak için kendi lisanınızda ve kendi tarzınızda yalvarıp yakarın. O mutlaka sizi duyacak ve sizin baş ağrınızı dindirecektir.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam bizde altında hep başka hastalık aradık,
      ancak sadece migren çıktı, yalvarmak ne kelime insan helede zor da kalınca hemen sarılıyor duaya.
      Selam ve dualarımla.

      Sil
  20. oyyy geçmiş olsunnn kugumm :( allah böyle sevgiden uzak etsn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, evet evlerden ırak cennete direk olsun:)))

      Sil
  21. migren basligini okudum ve basim zonklamaya basladi.kolay kolay grip.bile olmam ama bu migren beni yataga yatirir.gecmis olsun canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm düşmanıma vermesin, çok zor, biri beddua falanmı etti diye bile düşündüm, çok sağol canım.

      Sil
  22. Çok geçmiş olsun bitaneeemm..

    YanıtlaSil
  23. geçmişş olsuunn hemen geçer inşallahh :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Vildan, şükür atlattım sayılır, henüz üstümden atmış değilim baş ağrısının sarhoşluğunu.

      Sil
  24. Oyyy canimmmm migren deme bana...galiba cogumuzun derdi :( Umarim bugun daha iyicesindir.. Sarildim guzel kugum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm inan ki bir hafta çırpındım durdum bu gün şükür daha iyiyim,kıyamam sende mi kurbanlardansın:(
      sarıldım, kocaman öptüm.

      Sil
  25. CANIM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN GÜZEL KUĞUM
    BENDE BİR TARİF VEREYİM BELKİ FAYDASI OLUR
    (YA ŞAFİAL EMRAZ)BİR BARDAK SUYA 100DEFA OKUYUP İÇİVER
    FAİDESİNİ GÖRECEKSİN İNAN.
    AMA İNANARAK YAP OLURMU TATLIM
    SONRADA BANADA DUA ET
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Seyyahım,
      yorumları yayınlayamasam bile okudum , ve dediğini yaptım, canım her zaman ederim ne demek,
      sevgilerimle. Allah razı olsun.

      Sil
  26. geçmiş olsun canım ağrısız dertsiz günlerin olsun inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol bebeğim, Amin cümlemize, tüm hastalara şifalar diliyorum.

      Sil
  27. Çok geçmiş olsun..Yıllarca baş ağrısı çekmiş biri olarak çok iyi anlıyorum seni..Boynun omuz hizasındaki kısmı baş ve işaret parmağınla ov..derince tutup ovarsan faydasını görürsün inşallah..Ya ŞAfii diyerek tabi ..Allah şifa versin.
    Bir de limon dilimlerini kahveye batırıp başına tülbentle bağlarsan onun da faydası olur inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım okuduğum gibi dediklerini yaptım çok sağol,
      halime gülsemmi ağlasam mı şaşırdım ilaçlar bir yanda bir tabak dilimlenmiş patates bi tabak dilimlenmiş limon, kahveler, biberiyeler yatağın etrafı, dükkan gibi oldu yeterki geçsin dedim. şükür bu gün iyiyim çok teşekkür ederim canım.

      Sil
  28. Canım güzel arkadaşım üzüldüm şimdi... Senin için Rabbimden acil şifalar diliyorum. Umarım tez zamanda iyileşirsin. Muhabbetle kucakladım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım , sağol,
      Geçti şükürler olsun, sevgilerimle sarıldım.

      Sil
  29. Migren derdini çok sevdiğim bir arkadaşım yüzünden çok iyi biliyorum Kuğum :( neler çektiğini, neler yaşadığını anlayabiliyorum. Çok çok geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, oii kötü bir durum iyi şeyler düşün diyorlar, iyi de düşünecek bir beyin kalmıyor, düşünemiyor insan:(

      Sil
  30. Canım kıyamam sana, ben de bu aralar kuğucum yok bir bakayım dedim üzüldüm, çok çok geçmiş olsun:(
    Kuğucum ben bitkilerle tedaviye inanıyorum bilmiyorum sen inanıyormusun ama Dr İbrahim Adnan Saraçoğlunun arslanpençesi kürü var istersen bir uygula internette vardır sanırım, migreni tedavi ediyormuş!Çok zor ben bazen normal bir başağrısına katlanamıyorum tahmin edebiliyorum kabus gibi olduğunu Allahım hepimize önce sağlık versin, tüm hastalara da şifa versin Yarabbim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oii kıyamam canım dostlarım, hani derler ya ev alma komşu al diye, bende şükürler olsun her zaman her yerde çevremde hep iyi insanlar oldu ,şükür ediyorum Rabbime.

      Canım tabikide inanıyorum, her türlü tedaviye açığım helal olduğu sürece ve bildiğim kadarıyla sağlık için bir çok şey helal kılınıyor. canım bir bilsen ne kürler denedim ve uzun uzun yazacağım bu konuyu inanki güleceksin halime.
      sağolasın kocaman öptüm.

      Sil
  31. Bloguna artık ulşamıyorum canım.
    Şimdi nasıl oldu da ulaştım bilmiyorum.
    Profil uygun değil diyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sen uyarınca düzelttim,
      hata oluşmuş profil gizlenmiş.
      sağol canım.

      Sil
  32. Geçmiş olsun.. İnsanın hayatla bağlarını kopartıyor resmen. Çok iyi bilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasıl yaşayana iyi bilir.
      Teşekkür ederim.

      Sil
  33. çok geçmiş olsun canım bnm..
    yoğurt ve süt ürünlerini özellikle yoğurt ve peyniri kes bu ağrılı zamanlarında
    dhaa fazla azıtır çünki..
    tez zamanda ağrılarından arınırsın inşallh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm sağol bak bunu duymamıştım bu konuda dikkatli olacağım.
      Canım şimdi daha iyiyim.

      Sil
  34. ahh bende de var o illet:( geçmişler olsun gitsin ve bi daha gelmesin inşallah.çok şey denedim.ama asla ağrı kesici kullanmam.ağır nöbetlerde iğne.her gün melisa çayı içiyorum.rahatlatıyor.birde çakralarımı açtıracağım.işe yararsa haber veririm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım evet banada haber ver açtıralım şu çakraları çok ağrım var bir gün iyiysem altı gün berbat:(

      Sil
  35. YAZINIZ TEK KELİMEYLE HARİKA FAKAT YAŞADIGINIZ RAHATSIZLIKTA BİR OKADAR ÜZÜCÜ UMARIM EN KISA ZAMANDA SESİNİZİ DUYAR VE YAKANIZI BIRAKMAYI KABUL EDER.TAKİPTEYİM:)

    YanıtlaSil
  36. Geçmişler olsun siyahkuğu, Allah şifa versin.. Güzel yazılarını hep yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun,Amin diyorum,güzel yüreğinizden öpüyorum.

      Sil
  37. Kuğucum,hislerime tercüman olmuşsun..Migrenim var benimde anlıyorum seni.Hastalıktan uzak,sağlıklı günler diliyorum..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .