Ana içeriğe atla

Mavi




Kadın o sabah saçlarını her sabahki gibi özenle toplamak istemedi, aynaya baktı ,bu gün kendine güzel gelmiyordu,uzun uzun kaşının üstündeki sivilceye baktı iç geçirdi, içinde bir sıkıntı vardı.

 Özensizce saçlarını elleriyle düzeltti, tişörtünü burnuna doğru çekip kokladı,üstünü değiştirmek  zor geldi,parfümünü  üstüne sıkıp ,çantasını alıp evden çıktı.
 Telefonundaki mesajlara baktı, ''hadi neredesin!!'' diye yazılmış bir sürü mesaj  dudağını kıvırdı, ''hep ben bekledim birazda sen bekle''bu bir isyandı sanki.
Sevdiğiyle bulıuşacaktı,sevdiği! 
Buluşma noktasına geldiğinde, tedirgin ve beklemekten sıkılmış sevgili bilmem kaçıncı sigarasını içiyordu, yaklaştı, masaya geldiğinde ayaklanan adam yaklaşıp yanağından öptü.
Kadın'' sigara kokuyorsun'' dedi.Adam tuhaf olmuştu, oysa onunla tanıştığından bu yana sigara içiyordu fakat böyle bir kelimeyi ilk kez söylemişti .


Şaşkınlığını üstünden atan adam sordu'' koku seni rahatsız mı etti?''

Kadın umursamaz ve bütün kırıcılığıyla ''evet rahatsız oldum bu koku benim içimi kaldırıyor!''
 Adam şaşkındı ''bugüne kadar hiç söylemedin ?''
Kadın ''Sende bu güne kadar beni sevdiğini hiç söylemedin ben şaşırıyor muyum?
 O an her şeyi anladı adam, kadın ona çok kırgındı, duymak istediği şeyleri söylememişti ona, Hesabı ödeyip, sahile doğru yürümeye başladılar.
Kadının yüzündeki gerginlik ürkütüyordu adamı, adam deniz kenarındaki bankı göstererek'' ilişelim mi şuraya?'' dedi.
Kadın  onaylarcasına başını salladı.Bankın kenarına otururken,''ben hayata hep iliştim zaten'' dedi,adam üşüdü, fakat denizden vuran rüzgar değildi onu üşüten, olacakları az çok kestiriyor olmasıydı.
Kadın bir şeylere  karar veripte gelmiş gibiydi.
Adam denizi gösterdi''bak sen deniz gibisin; masmavi..seyrettikçe içimi huzur kaplıyor,olmadık zamanlarda hırçınlaşan, ne zaman ne yapacağı belli olmayan..bir bakıyorum fırtınalar koparıyorsun bir bakıyorum o kadar sakinsin ki'' 
Kadının gözlerine baktı tepkisini anlamak için, kadın derin derin bakıyordu devam etti ''bak işte denizler kadar derinsin'' kadın ,adama dönüp ''ya sen?'' dedi
Adam ''bende gökyüzüyüm  ne zaman denizde fırtınalar çıksa rengi değişen,ne zaman yağmurlar yağsa ardından gökkuşağını çıkaran'' Kadın gülümsedi ''madem o kadar biliyorsun neden söylemiyorsun?''
 Adam bir an sustu  derin nefes çekip ''konu seni sevdiğimi söylememem değilmi?'' 
''Evet'' dedi kadın ''seviyorsan neden söylemiyorsun ?''
Adam ''söylemem mi gerek davranışlarım yetmiyor mu?''  
''Yetmiyor'' dedi kadın gözleri dolarak,''sen bana seni seviyorum demediğin gibi hiç bir ümit vermiyorsun.Sev beni de demiyorsun..Ben  sana her seni çok seviyorum deyişimde,  senin tarafından çok sevilmek istiyorum diye haykırıyorum da sen anlamıyorsun.


 Bir gün karşına başkası çıktığında sen ona bir şeyler hissettiğinde arkana bakmadan  gideceksin ve ben sana ümit mi verdim, seni seviyorum mu dedimdediğinde ben ne diyeceğim söylermisin ne diyeceğim?

 Ah sevmek için karşılık beklemek gerekmez mi diyeceğim..
Ya ümitlerim,ya hayallerim nerede benim, kızarmış ekmek kokularıyla uyandıracağım eşim, gülmekten gözlerimizden  yaş gelen sevdiğim ,  çubuk makarnanın  bir ucunu onun ağzına bir ucunu kendi ağzıma alıp  makarna savaşı yaptığım sevdiğim,sevildiğimi ve kaybetmek istemediğini anlatmak için çabalayan sevdiğim nerede?
 Ben bu hayallerle kendimi avutursam sen bir gün çekip gittiğinde  ben  ne olmuş olacağım, kim tarafından yıkıldığı belli olmayan gecekondulardan farkım ne olacak söyler misin bana?''


Adam şaşkın bir o kadar da tedirgindi artık, aslında o da bilmiyordu  bu kadını isteyip istemediğini..tek bildiği kadının onu istediği kadar o kadını istemiyordu ancak ilgi o kadar hoşuna gidiyordu ki, böyle bir şeyi beklemiyordu , aslında kadın haklıydı , haklısında diyemiyordu!



 Kadın oturduğu banktan kalktı  adama doğru döndü ''evet söyle lütfen ben neyim senin için?'' Adam ''sen denizimsin'' dedi, kadın   içini çeke çeke ağlamaya başladı  adam bugüne kadar onu bu kadar ağlarken görmemişti .



Kadın  ''görüşürüz'' dedi, uzaklaşırken mırıldanıyordu  ''anlamıyorsun  ikimizde maviyiz,ben deniz sen gökyüzü...anlamadığın denizler şeffaftır, rengini gökyüzünden alır....''



Yorumlar

  1. Kızım kısa hikaye en zor edebiyat tarzıdır, roman yazmaktan daha zordur seni tebrik ediyorum, çok güzel olmuş, eline sağlık:)
    kocaman öptükkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem,
      beğenmene çok sevindim,
      ben kısa şiir ve yazılarda kendimi daha rahat ifade edebildiğimi düşünüyorum.
      Kocamannn öptüm.

      Sil
  2. Tebrik ederim,Ayrılıkla biten bir aşk hikayesi:(Ancak bu kadar yalın anlatılabilir.Erkekleri evlilik korkutuyor galiba.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,
      Bazen bir şeyler korkutur
      bazende sadece hayatlarında biri olsun diye başlarlar bazende hiç bir sebepleri yoktur öylesine ama karşısındaki öylesine duygularda değilse işte ayrılık kaçınılmaz olur.
      sevgilerimle,kocamann öpücükler.

      Sil
  3. hayatin icinden bi kare. buna benzer bi olayda biz yasadik bugün. istiyorumki ben herseyi anlatmadan istediklerimi anlasin ama anlamiyor. anlatincada yanlis anlasiliyorum. bende konuyu kapattim, herseyi oluruna biraktim...

    kugum yazdiklarini okumayi cok seviyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım,
      keşke anlasalar,anlamak işlerine mi gelmez acaba,
      üsteleyince de haklıyken haksız duruma düşeriz en kötüsüde bu değilmi? canım.
      Canım sen sev yeterki ben hep yazarım:)

      Sil
    2. herhalde islerine gelmiyor..
      aynen haksiz durumuna düsüyorsun...

      Sil
    3. En kötüsü de bu zaten. bu defa kendini ifade etmeye çalıştıkça daha zor duruma düşebiliyorsun!

      Sil
    4. ben artik üstelemeyi biraktim... anlarsa kendine anlamazsada kendine... insallah beni sessiz ve asil gitmek zorunda birakmaz...

      Sil
  4. GÜZEL KUĞUM PES DİYORUM
    ÇOK GÜZEL OLMUŞ
    ÖZLÜYORUM SENİN YAZILARINI HAYIRLI GECELER
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyyahım,beğenilmek çok güzel :)
      canım yazarken emin ol ki en küçük bir içime sinmeyen şeyi yazmıyorum, zaman zaman girip kendi yazılarımı okuyorum , yorumları okuyorum işte mutlu olmak için bir sebep.
      Allaha emanet ol ,sevgilerimle öptüm canım.

      Sil
  5. Rabbim hasret kaldiklarini avucuna versin..
    Icimden bu gecti.
    Sadece.

    Sevilmektesin bi yerlerde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Canım,Rabbim herkesin gönlüne göre versin.
      canımsın,gözlerim doldu boyam mutlu ettin beni,bir insanın bir yerlerde sevildiğini bilmek çok güzel.
      o bir yerlerde beni seveni bende seviyorum:)
      Kocaman öptüm.

      Sil
  6. Bu kadar kısa yazılarla bu kadar derinden etkilemeyi nasıl başarıyorsun anlamıyorum. Eline sağlık zamanında söylemek isteyipte söyleyemediğim şeyleri yazmışsın şimdi söylemediğim için pişman olduğum şeyleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yazdığımı defalarca okuyorum ben etkilenmezsem karşımdaki nasıl etkilenebilir ki,ilk önce beynimde yazıyorum hikayeyi,oturduğunda yazıya döküyorum hepsi bu kadar.
      bütün arkadaşlarımı öptüm bu gece gel burayaa senide öpeceğim:)))

      Sil
  7. Kugum, bunlari dusunup yazabilmek icin insanin icinde olmasi lazim, yaratici olmasi lazim..romantik, sevecen, yasamayi seven, dogayi, insanlari, kendini seven olmasi lazim..Dusuncene saglik canim.. sevgiyle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, evet ben o dediklerindenim:)))
      Her şeyden önce kendimi çok seviyorum fakat narsist değilim.
      Rabbim bana bu bedeni verdiyse ve bu bedene bir ömür biçtiyse ,acısıyla tatlısıyla tüketeceğim,hayat çok kısa ne kendimi nede çevremdekileri kırmaya değmeyecek kadar kısa.
      Kocaman öpüyorum uzak diyardaki dostumu.

      Sil
  8. Tatlım çok güzel ellerine yüreğine sağlık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım,seninde okuyan gözlerine,yüreğine sağlık,
      sevgilerimle öptüm.

      Sil
  9. Ne güzel bir hikaye bu.Kalmine sağlık kuğum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım,beğenmene sevindim, bir kaç gündür bloglara uğrayamıyorum ama sanmaki aklımda değil,Bora ve Denizi çok merak ediyorum:)
      öptüm canım.

      Sil
  10. tek kelime ile muhtesem
    bayildim bayildim
    yüregine kalemine kuvvet asil kadinim sevgi pötücügüm
    sarildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sana bayılıyorum :))
      Sağol canım.
      sevgi pötürcüğün kocamann sarılıp öper seni.
      özledim.

      Sil
  11. Son cümle, tam anlamıyla vurgun.
    Ama ne asil bir davranış.. Sevdiği halde, körükörüne bağlanmıyor kadın. Sevgiyi sorguluyor. Yoksa da gidiyor, biliyor gitmeyi..
    Bence en güzeli. Kimse gitmek zorunda kalmasa ama bazen gitmek lazım geliyor işte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli de bu sanırım,değilmi?
      Hiç değilse ne istediğini bilip dile getiriyor,
      evet bazen gitmeyide bilmek gerek,cesur olmak lazım.
      sevgilerimle öptüm:)

      Sil
  12. ya kugum inanilmaz guzel hikayeler bunlar ! bu guzelim hikayeleri umarim koruma altina almissindir,baskalari tarafindan kopyalanmasin sonra,emegine yazik olur ilerde kitap haline gelebilicek eser kirintileri her biri, bak sonra soylemedi deme !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyormusun almadım :)hatta başka bir yerdede yok sadece buraya yazıyorum, yanlışlıkla sildiğim yazılara bir daha ben bile ulaşamıyorum:(Alacağım en kısa zamanda ,araştırma içerisindeyim nasıl yöntem kullanabilirim diye ,sonuçta buraya koyuyorsam bu yazıyı ve okuyan kişi kendinden bir şey buluyorsa alacaktır bu gayet doğal,ama art niyetli menfat için kullananalarda oluyor.

      canım ne yaparsan yap çalıyorlar Can Yücel şiirlerini bile çalıp kendi şiirleri gibi yayınlayan insanlar varsa benim çokta korkacak bir şeyim yok.isteyen istediği yazıyı alabilir tabi siyah kuğu yazıları altında bunu belirtmiyorsa,onun içine siniyorsa benden sorun yok.Mahkemeler bunun için var:))
      Öptüm canım.

      Sil
  13. Offf dedim okurken, kelimeleri bıçak gibi kullanmışsın Kuğum, ellerin dert görmesin. Kızın buluşmaya hazırlanışındaki ayrıntılar bile kırgınlığı ve umursamazlığı öyle güzel betimlemiş ki hayran kaldım doğrusu, tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar her yazdığım hikayeyi ,beynimde yaşıyorum:)bu hikayeyi yazarken bir arkadaşım aradı ,
      -selam kuğucuğum neredesin
      ben sahildeyim
      -arkadaş hönk senin yaşadığın şehirde sahil yok ki):) biliyorum ben o an sahildeki kızdım:)))
      sevgilerimle canım öptüm.

      Sil
  14. YAZILARINIZ ÜSLUBUNUZ HARİKA GÖNLÜNÜZE GÖZÜNÜZE KUVVET VERSİN RABBİM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, Amin cümlemize,
      iyi okumalar,
      sevgilerimle öptüm.

      Sil
  15. Çok güzeldi özellikle o son sözleriyle adam aşkını tam olarak anlatıyor aslında da sanırım kendine bile itiraf edemiyor. Yüreğine sağlık Kuğum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım,
      Hikayemdeki adam sadece sevilmeyi istiyor,sevmeyi ve sorumluluğu ürkütücü buluyor.
      Kocaman öptüm sevgiler Aslı'm

      Sil
  16. sayin degerli Siyahkugum:)
    studyo, ipekboceginde, bir mim filmin çekiminde rol almak için ,
    siz degerli sanatcilarimizi davet ediyoruz,
    lutfen kabul buyurunuz efendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Menejerimemi sorsaydım:)))
      çekmeyin çekmeyin biz sadece arkadaşız:))
      geliyorum hemen canım çok teşekkürler.

      Sil
  17. canım benim hikayelerin çok güzel kendini okutturuyor...
    kitap basmayı düşünüyor musun?
    kalemine sağlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şirineciğim,
      kısmet diyorum hayat neler gösteririr bilemiyoruz:)
      teşekkürler sevgiler.

      Sil
  18. Kuğum senin hikayelerini okurken kendinden geçmemenin imkanı yok. Yine muhteşem bir hikaye yüreğinden sevgiler eksik olmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım,Bu hikayeyi bende çok sevdim:))
      sevgilerimle canım

      Sil
  19. Hisler kelimelere dökülürse anlam kazanır.Bu her ilişkide böyledir. Eş, dost, arkadaş, evlat...gibi. İnsan birini seviyorsa hem davranışlarına hem de sözlerine yansımalı. Siyahkuğum bu arada yaptığın teşbihlere hayran kaldım. Mükemmelsin, devam et. Öpüyorum seni kocaman. Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ablam,
      o kadar haklısın ki,
      basit bir yazarım ,elimden ,zihnimden geldiğince.
      Kocaman öpüyorum, sevgilerimi yolluyorum.

      Sil
  20. Sevgili can kuğum hikayene bayıldım okurken okumadım da sanki adete yanlarındaymışcasına onlarla birlikteydim Onları sevgililerin yanlarında olupta gözlemleyendim.Bana bu duyguları yaşattın.Yüreğine sağlık canımmm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok sevindim)
      İnan ki bende yazarken öyle yazıyorum sanki yaşayan benim o an . bu duyguyu yansıtabildiysem ne mutlu bana canım, sevgilerimle kocamann öptüm.

      Sil
  21. kuğumm mükemmeldi tek solukta okudum ve gözlerim dolarak getirdim sonunu.. boğazımda birşey düğümlendi yorum bile yapamıyorum harikasın harikasın harikasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beğenmene sevindim,
      öptüm o duygulu yüreğinden.

      Sil
  22. Niye bu kırmızı hayatımın parçası der dururdum!
    Tevekkeli kırmızı oluşumun sebebi
    gökyüzündenmiş;-))))))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) sayemde çözmüş oldun:))
      pek mütevazi olmadım ama neyse:)))

      Sil
  23. senin ruhunun güzelliklerini seviyorum.

    YanıtlaSil
  24. Denizin rengini gökyüzünden almış olmasını tam yerinde kullanmışsın Kuğum, buna bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, severek yazdığım hikayelerden biriydi.
      sevgilerimle.

      Sil
  25. etkilendim...yine çok güzel olmuş.yüreğine sağlık kuğum ve cidden kitap basmayı düşünmelisin ciddi ciddi.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım,
      Böyle mutluyum ben küçük bir e kitabım:)))
      sevgilerimle.

      Sil
  26. Hikayeler yazmak bizimle paylaşmak ve bu kadar sevdirmek her kuğunun harcı değil be SiyahKuğum...Çok güzeldi. Aşk dolu, ayrılık kokulu..Asi ve Mavi... Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  27. Çok çok çok çok çok ama çooookkkk güzellllll <333

    YanıtlaSil
  28. yazıyı tamamen okumadan yorum yazma telaşına kapıldım tek kelimeyle süper..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten kendimde okurum arada gerçekten severek yazmıştım, teşekkürler, hoşgeldin:)

      Sil
  29. ikimizde maviyiz

    YanıtlaSil
  30. İşte yanılgı burada sadece gökyüzü mavidür deniz rengini gökyüzünden alır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniz olmak yetmiyorsa gökyüzü ne yapsın

      Sil
  31. Ayyy çox təsirləndim. Qüvvətli bir qələminiz var.Hekayəniz çox gözəlll...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .