7 Mart 2017 Salı

Ruhlar yalnızlığı sever

Kafamda ki saçlar bile ağır gelirken bazen ,birilerini poh pohlamak çok büyük eziyet  veriyor ruhuma. Hani bazen   herkesten kaçarsın da bir adım bile uzaklaşamaz sın ya işte öyle bir şey.  Canını yakanları sevdiğini sanarsın ya aslında sevdiğin için yanar canın aynı şeyi sevmediğin biri yapsa umursamazsın bile. Unutmak istersin bir türlü unutamazsın en olmadık anda gelir aklına . Alır başını gidersin uzaklara herşey ve herkes seninle gelir . Kendini değiştirmediğin sürece kötüler hep seni bulur.  Güven çemberini açtıkça sen  herkes içine atlar , dost ,arkadaş öyle kolay olunmaz kolayda kaybedilmez. Ne hali varsa görsün . Hep ben aradım sordum diyen zaten dost,arkadaş olmaz. Neden yazıyorum bunları kırgın mıyım ?yooo
Mutsuzmuyum ?yoo
 Ben sadece bu dünyada ki yerleşik bozuk düzene alışamıyorum. İnsanların seni sevmesi için ya çok zavallı olacaksın. Ezik olduğun için  acıyıp ah vah yapacaklar iki gün sonra arkandan konuşacaklar. Ya da çok güçlü olacaksın seviyor muş gibi yapıp arkandan konuşacaklar.  Gerçek dost ve arkadaşlar zaten her daim yanın da dim dik duracaklar. 

19 yorum:

  1. Ay. Erelerdesin sen ya,instagtamcı oldun değil mi😜Arada gel de haber alalım yahu😍Her şey yolunda mı?Geçen Mevlüde'ye sordum,iyi dedi.Çok öptüm kuğum❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdammmmm evet ya hep aysel ve hobistanyanın suçu 😄 instagram diye bir şey var deyince sanki amerikayı keşfettim ona bak buna bak derken kendimden geçiyorum😄 birde çok yoğundum evle uğraştım hep ben gitmezsem nasılsa kimse gelip okumaz algısı var bloggerlerde . Belki de ondan sık ara verdim ama şimdi yeni bir karar verdim . Yazmalıyım ben yazdıkça iyi oluyorum vee öpüyorummm kocamannn 😘😍

      Sil
  2. Kara gün dostu çok da bugünlerde, ne yazık ki iyi günümüzde bizimle mutlu olan iyi gün dostu bulmak zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kara günü bırak artık insanlar kendinden bıkmış başkalarını nasıl sevsin ki değil mi ?

      Sil
  3. Merhabalar.
    Halet-i ruhiyenizden, sizin de bu dünyanın keşmekeşliğinden şikayetçi olduğunuz anlaşılmakta. Bir dağ köyünde ıssız bir kulübede yalnız yaşayabilirim diye gönlümden geçirdim ve en fazla üç gün yaşayabildim. O da tatil mesabesinde. Olmuyor, olmuyor!..
    İnançlar konulu "Joseph" yani Hz. Yusuf filminde izlemiştim. Yerleştikleri yeni yerleşim yerinde karşılaştıkları insanlarla ilgili Hz. Yakup'un büyük oğlu babasına "Şişman şehir insanları, bunlar sorun çıkarırlar, bunlardan uzak duralım, en iyi yol bu" dediğinde Hz. Yakup: "İnsanlardan uzak kalarak sorunları çözemezsin, onlarla beraber burada yaşamak durumundayız, Tanrının en iyi yolu bu" demişti. Ben de artık, insanlardan ve onların çıkardığı sorunlardan kaçarak yaşanamayacağı, onlarla birlikte ve sorunlarıyla mücadele ederek yaşamaktan başka çare olmadığına inandım.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili hocam aslında bir hikaye ön hazırlığındayım kendimi motive etmeye havaya girmeye çalışıyorum . Çok yakında iyi bir hikayeyle gelmeyi planlıyorum tabii sizin büyük desteğinizle.

    YanıtlaSil
  5. Ruhlar yalnızlığı sevse de insan sesi özler, insanlarla birlikte olmak ister. Bu dünyanın karmaşasında ruhları yalnızlığa terk etmemek lazım.
    İyi ki döndünüz.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum teşekkürler keyifli okumalar.😄

      Sil
  6. Canımmm benimmm günahına mı girdim inst. gel dmekle:))) ama orası kolay heran tanıdıklar görülüyor neyse yayınından kendime pay çıkardım bende kanbağım olan birinden darbe gördüm gerçekten de dışardaki değil de yakın birinden olumsuzluk görmek can acıtıyor neyse herkes kendine yakışanı yapar.Seviyorum seni kendine iyi bakkk.

    YanıtlaSil
  7. Hımm o günler de az dertlenmişsin yine de hadi bakalım kayıplardasın yine beyaz kanat esir mi aldı seni:)) Öpüldünüz.

    YanıtlaSil
  8. Bu ruh yeteri kadar yalniz kalmadi mi acaba? Nerelerdesin gel artik

    YanıtlaSil
  9. İnsanların iki yüzlü ve çıkarcı olduğu bu zamanda gerçek dostu bulmak zor,bulduysan gerisi yalan.

    YanıtlaSil
  10. Aslında fazla irdelemeyeceksin yaşam öylr hızla akıp gidiyor ki hem de büyük bir keşmekeş içinde insanları olduğu gibi görmeye çalışıyorum ben o zaman daha az kırılıyorsun, daha az üzülüyorsun yani daha az yıpranıyorsun.

    YanıtlaSil
  11. Kuğumu özledim de bir öpücük bırakayım dedim XXXX

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni kocaman çpüyorum ablam😚😚😚😚

      Sil
  12. siyah kuğuum geri döndüm ben kartanesi :) yeni blog açtm sana onu göndereyim :) https://1turuncumsu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum bitanem .hpşgeldin hatırlamam mı hiç melek baharım ve seni nasıl unuturum

      Sil