18 Ağustos 2016 Perşembe

:( Mutsuzum





Aslında dış güzelliğe hiç önem vermeyen biriyimdir, yada bu güne kadar önem vermiyordum bu burun ameliyatı benim bütün düzenimi alt üst etti yaklaşık yirmi gün olmasına rağmen burnum çok yamuk , sağdan baktığında başka biri soldan baktığında başka biri karşıdan bakınca başka biri oluyorum:((

 Yirmi günde on kilo verdim , gözlerimin altı hala mor, hayata küstüm, mutluymuş gibi numaralar yapıyorum, hemde böyle saçma bir şeyi kafaya takmanın çok saçma olduğunu bile bile canımın acısı bir yandan bu çirkin burunla bir ömür yaşayacağım, yüzüme bakmak istemiyorum:((
 Bambaşka biri oldum daha karşıdan bakınca aa burnun yamuk diyorlar:(
 Onca sorun , dert, üzüntünün içinde buna taktım ya bana  brawo:(

 Bende durumlar böyle  psikolojinin dibine vurmuş durumdayım
                                            ya siz?









64 yorum:

  1. merhaba çok geçmiş olsun. olanı bozmak mı desen ne desem ilemedim? doktor ne diyor bu duruma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Doktorumda bir konuşkan ki sormayın kerpetenle laf alıyorsun, sonuçta estetik değildi sağlık için güzellik beklemiyordum da olanı bozmak doktor ben oraya şişlik verdim dedi zamanla biraz iner dedi ancak bu taraf böyle o taraf öyle dedim hiç bir şey demedi:( Pazartesi tekrar gideceğim:(

      Sil
    2. inşallah düzelir.inan ne diyeceğimi bilemiyorum. saygılar

      Sil
    3. bence doktorun guvenirligini test etmek icin baska bi doktorla gorusun lutfen. cunki cok sey farkediyo. evet hala şiş de olabilir ama yamuk olmasi gerekmez.

      Sil
    4. Pazartesi kendi doktoruma gideceğim eğer bu benim kuruntum değilse başka bir doktora gideceğim herkes 3 ay beklememi söylüyor.,ilginize teşekkür ederim.

      Sil
  2. yaa canım çok üzüldüm. Doktorun suçu bence evet estetik için yaptırmadın; ama estetikte bir yerde önemli. Olanın iyisini yapmak varken. Dha kötüsünü yapmak gerçekten de çok sinir bozucu bir durum olsa gerek. İnşallah canım biran önce düzelir. Sen kalbini bozma. Allah yardım eder...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( inşAllah düzelirde hastane hastane doktor peşinde koşmam birde zaten on yıldır ilk defa bir midem için gitmiştim birde buraya zaten hiç sevmem hasta olmayı:(

      Sil
  3. Cancazım moralini bozma benimde kardeşim burun ameliyatı oldu o da ilk başlarda senin gibi aynı durumdaydı ama ilerleyen günlerde hepsi geçti :)) öpüyorum seni çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah kuzum taktım bir kere keşke olmasaydım:(
      Öpüyorum canım...

      Sil
  4. Canım, daha yeni ameliyat geçirdin, inşallah düzelecektir, lütfen üzülme olur mu? Eğer doktorunun ilgisizliğinden sıkıntı varsa, başka bir doktora görünmeyi düşündün mü?
    Biz nasıl bir milletiz anlamıyorum, Ne çok biliyoruz, ne kadar patavatsızız. Ama hepsi geçecek emin ol, moralin en önemli olan şu anda.
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( Umarım geçer geçmesde alışırım ama uzun sürer:(
      teşekkür ederim sevgiler canım.

      Sil
  5. Canım herşeyin çaresi var üzülme. Hiç olmadı başka bir doktora gider düzelttirirsin. Biraz zahmetli ve can sıkıcı haklısın. Canının yanması geçsin önemli olan o. Ben napim işteyim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( Taktım işte araştırıyorum şu an yaşadığım yerde iki özel hastane var birine gidip danışacağım :( işten çıkınca gel kahve yapayım:(

      Sil
  6. çok geçmiş olsun burun ameliyatı biraz zaman ve sabır gerektiren bir şey biraz daha zaman geçsin eminim düzelecektir şişliklerin iyice inmesi gerek Allah beterinden korusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim
      İnşAllah aslında tazeyken başka bir doktoramı gitsem diye düşünmüyor değilim.
      Amin ...

      Sil
  7. canım benim sıkma canını inşallah zamanla düzelir. Benim de kafam yamuk naparsın. Buna da şükür.
    Ama bi yerde doktorun da suçu var. Evet estetik değildi ama burun bu ameliyat yaparken biraz da olsa düzeltmeleri lazımdı.
    Geçmiş olsun tekrardan
    öperim çok.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum aslında takmamda gerçekten çok çirkin duruyor iki tarafıda aynı olsa yine tamam bu ne o zaman iki tarafında şişlikleri aynı olması lazım bir taraf ağrı bir taraf karayipler.:::((
      Hönküre hönküre ağlayacağım şimdi az kaldı:(
      Bende öpüyorum:(

      Sil
  8. Geçmiş olsun canım. Üzgünsün biliyorum ama sabret. Bunda da bir hayır vardır. Zamanla iyileşir İnşallah. Sen Rabbine dua et. Biz hep yanındayız, unutma olur mu?
    Gerçekten kolay bir imtihandan geçmiyorsun. En azından düzeleceği umudu var. Belki Rabbim seni kendine yaklaştırmaya çalışıyordur. Bol bol dua et.
    Öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım biliyorum çok büyütülmemesi gerek kolu bacağı kesilenler var :(
      malesef uzaklaştım namazımı kılamıyorum hep yatıyorum ibadet bile yapamıyorum ağlayıp zırlıyorum.
      Neden böyle oldum bilmiyorum :( Öpüyorum Sende bana dua et kuzum:(

      Sil
  9. Büyük geçmiş olsun. Böyle durumlarda biraz zamana ihtiyaç var sanırım.
    Ama ihmal etmeyin.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım ne yapalım böyle olması gerekiyormuş diyeceğim de diyemiyorum:(

      Sil
  10. Aaaa çok üzüldüm. Burun işi gerçekten sıkıntılı. Eğer başka bir doktora gözükmek istersen Selçuk İnanlıyı tavsiye ederim. İnternet sitesinden ve facebook hesabından yaptığı burunlara bakabilirsin. Onun hastaları 10 günde toparlıyor. Bir de yüzün halen şiş olduğu için sana değişik gelebilir. Yaklaşık 1 yıl sürüyor yüzün tüm şişliğini atması. Moralini bozup, kilo vermeye devam edersen başka sağlık sorunları baş gösterir. Aman dikkat. Kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estetik olmadım ki sadece basit bir burun ameliyatı demişti:(
      durup duruken başına iş aldın diyen büyüklerimde beni delirtecek
      babam ben sana demiştim deyip duruyor:(

      Sil
  11. Tekrar geçmiş olsun,ameliyat oldum deyince,estetik oldun sanmıştım.Deviasyon ameliyatı mı oldun,KBB ci mi yaptı?Estetik cerrahlarla KBB cilerin yaptığı ameliyatların sonucu çok farklı olur çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet KBB oldum deviasyon :(
      Bu gidişle ileride estetikte olacağım yada peçe takacağım:(

      Sil
    2. Genelde KBBvilerin yaptığı smeliyatların sonucunda burnunun şekli değişmez,amelşyat öncesi nasılsa öyle kalır,tam iyileşme gerçekleşmeden tekrar bir müdahale yaptırma derim ben.En azından üç ay bekle.İstersen burnunun önden ve alttan yukarı doğru çekilmiş fotolarını at bana varsa eski halini de.Bir fikir verebilirim belki. drsevdasahin@gmail.com,doktor hasta gizliliği altında değerlendireceğimden emin olabilirsin.

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim attım mail hemde daha yorumu yayınlamadan attım umarım ulaşmıştır:)
      İlgilenmen bile moralime çok iyi geldi canım.

      Sil
    4. Ben şimdi gördüm daha maili,kusura bakma,hemen yazdım cevap.

      Sil
    5. Yeni resimleride yolladım 😄

      Sil
  12. A!! Çok üzüldüm kızımcım, hay Allah yaaa:( Sevda gibi doktor değilim ki, sana bu konuda doğru bir şey yazabileyim, ama ne olur kendini bu kadar üzme:( belki ikinci bir ameliyatla düzelecek minik bir şeydir. Ameliyatı yapan doktor ne diyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tarafı indide bir tarafında bildiğin öküz oturuyor:( Kafaya taktım yarın başka bir doktora göstereceğim eğer sorunluysa tazeyken yapsın ama özellerde çok para tuzağı bakalım:( Doktor biraz iner dedi bir tarafı indi zaten :(

      Sil
  13. Slmlar kuğum hic uzulme zamanla inecektir sisligi henuz cok yeni, biraz zaman ve sabir gecmis olsun tekrar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm selam İnşAllah canım biraz toparladım kendimi gündüz çok kötüydüm sağol canım

      Sil
  14. Öncelikle çok geçmiş olsun her ne kadar sıkma canını desem de insanız takıyoruz kafaya.. Benimde küçük yaşta salıncak çarptığı için dikiş filan atıldı tabi yapısı bozuldu sağlık olarak zaten zor nefes alan birisiyim bazı dönemlerde de arkadaşlarımın salak saçma burnumla ilgili esprileri canımı sıkmıştı.. İleride cesaret edersem bende yaptırmayı düşünüyorum ama cesaretim yok :( İnşallah sende en kısa sürede toparlar iyileşirsin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım, Gündüz çok kötüydüm neredeyse kapıya sıkıştırıp koparasım geldi o kadar cinnet geçirdim bence hiç yaptırma boşver Allah öyle istemiş öyle olmuş . ben nefes alamıyordum zaten estetikbir ameliyatta değildi güzellik beklemiyordum ama bukadarda olmasa iyi olurdu neyse ne gelirse Hak'tan:(
      Sağol canım.

      Sil
  15. Allah şifalar versin. İnşallah bu durum düzelir dileklerimle. Fazla kafana takıp üzülmene değmez kuğucan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İnşAllah buda geçecek diyorum.
      geçti zaten bu gün kü perilerim gitti:)

      Sil
  16. Canım benim Çok taze ameliyatlısın sıkma kendini ,Bakalım Sevda'cım neler der sonra ona göre davranırsın moralini bozma kelimesi itici illa ki kafan takılacaktır ama kendi yıpratacak düzeye çekme ,gerekli süreyi bekle bence her şeyin çözümü var olmayan da kimseye uğramasın zaten. sevgiler kuzum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gündüz çok bunalıma girdim de şimdi iyiyim ablacığım, mail attım bekliyorum cevabı.
      Sağol ablam kendimi çok iyi hissettim sayenizde.
      Öpüyorum sevgilerimle...

      Sil
  17. cano düşünme bunu.. Daha önce de demiştim benim de tanıdığım birisi ameliyat oldu aynı şekilde.. hiç düzelmeyecek sandı, boşuna olduğunu falan düşündü ama zaamnla kendine geldi.. birazcık sabır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Canım Sağolsun yeni tanıştığım ama ömrümün sonuna kadar minnettar kalacağım Sevda Şahin beni öyle bir motive ettiki şu an sadece bir an önce acılarımın geçmesi için dua ediyorum , hepiniz bir olup bana çok moral verdiniz cansınız...

      Sil
  18. Canım yaaa çok geçmiş olsun, umarım ki her gün daha iyi olacaksın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah çok teşekkür ederim tigrisim...

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. Yani aslında haklısın , teşekkürler seni buralarda görmek ne güzel illa mutsuz mu olmam lazım dı?

      Sil
  20. Geçmiş olsun, Mevlam çaresiz dertler vermesin, her şey düzelir bir gün istediğiniz gibi olur inşallah, mutluluğunuzu bu gibi sorunlarla gölgelemeyin sakın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Allah razı olsun, Daha iyi gibiyim bu yazıyı yazarken bayağı bir çöküntü içindeydim.

      Sil
  21. Geçmiş olsun, bir an önce mutlu olman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  22. Çok geçmiş olsun. Umarım daha iyisindir.
    Tamamen geçecek, azıcık daha sabır.
    Ve daha çabuk iyileşebilmek için düzgün bir moral gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inşAllah Geçecek.
      Sabırsızlığımın kurbanıyım hem kalsa ne olacak ama işte bazen nefsime yenik düşüyorum.

      Sil
  23. Öncelikle geçmiş olsun ama endişelenme. 20 gün burun operasyonu sonrası tam düzelme için çok çok erken bir süre. Komplikasyon yoksa o morluklar, şişlikler tamamen düzeliyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ,
      Biraz sabırsızım sanırım:/
      Daha iyiye gidiyor.
      çok teşekkür ederim.:)

      Sil
  24. Etrafımızdaki insanların kalitesizliğinden dolayı takıyoruz. Yoksa gül gibi yaşarız kendimizle.
    Geçmiş olsun. İnşaallah düzelir. İnsanların dilinden kurtulmak pek mümkün değil çünkü. Bu da insanı yıpratıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takmayacağım diyorum ama takıyorum bu huyuma çok kızıyorum.
      Allah razı olsun
      çok teşekkür ederim.

      Sil
  25. Sen heeep iyi ol, geçmiş olsun Kuğum. Sağlığın yerinde olsun da herşeyin bir çözümü var. Bu arada ben pek sevdim blogunun bu halini. Ferah ferah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Gökçe'm beğenmene sevindim bloğumu henüz alışamadım ufak tfek değişiklikler yapacağız sanırım daha :)

      Sil
  26. canımk çok geçmiş olsun, ben de iki yıl önce estetik olduğumda ilk 4-5 ay burnum hafif sağa doğru yamuktu. aynı şekilde gün geçtikçe 'hani bu düzelmiyor' diye endişe ediyordum. ama her sorduğumda doktorum onun 6 aya kadar süresi var burnunu iki yerden kırıp tekrar yaptık kolay değil demişti ki çok iyi başarılı bir doktordu. artık ikinci kez amleiyat olmayı kafama koymuşken bir de baktım zamanla oturdu düzeldi burnum. şimdi çok düzgün hatta. belki seninki de bölye olabilir ama yine de işini şansa bırakma başka doktorlarla da görüş. hiç bir şey çözümsüz değildir yeter ki moralini yüksek tut :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. son kontrollerimi oldum Doktorumda 6ay içinde inecek şişlikler diyor gerçekten şu anda çok yamuk duruyor bende ikinciye olurum diye düşünüyorum şu an bakalım ileriki zamanlar ne gösterecek.
      çok teşekkür ederim .
      sevgiler.

      Sil
  27. Çok geçmiş olsun bir an önce toparlanırsın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim daha iyi olmaya çalışıyorum.

      Sil