Ana içeriğe atla

Fahri bey çıkmazı #6#



Çok uykusuzummm...

 Her gün. İş yerinde son saatler baş ağrısı uykusuzluk beni mahvediyor... Bu gün  eve gittiğim gibi uyuyacağım diyorum...
Duş ,yemek,kahve keyfi derken birde bilgisayarı açayım biraz, bir bakmışım saat iki olmuş... Hatta abartıp bir iki saat uykuyla işe gittiğim oluyor. Uf yaa bizde uyumak yerine şarj olsak keşke, bütün  gün. Kablolarla gezerdim...

İş yerinde sorun olurdu biraz,kablolar oraya buraya takılır, yanlışlıkla birinin kablosuna takılıp düşer yada birinin kablosunu çıkardığını düşününce  vazgeçtim...
 Zaten bütün gün telefon şarjı sorunu yaşıyorum yeterince, birde kendime yer mi arayacağım  ...
 Kaos olurdu  herkes şarjı biter diye iş yapmazdı, birine kızınca çek şarjını ,bataryasını çıkar...  Çok bilim kurgu izliyorum bu aralar...
 Bahçeye yeni gelen kiracı,kartoncu kadının bir sürü. Kedisi varmış ev sahibi sinirden küplere  biniyor,eşyalı ev verdim ,mahvediyor diyor...

Geceleri çok bağırıyor kendi kendine, bazen korkuyorum...
Ev sahibi kedileri  istemem demiş, o da götürüp  bir sokağa bırakmış.
Bu gün  işten gelirken  bizim sokağın girişinde yavru bir kedicik ölmüş, hiç kan yada çarpma izi yoktu, eve gelince müyesser  ablaya anlattım kartoncu kadın boğup atmasın dedim...
 Saçmalama daha neler o yavru değildir işlek yol araba çarpmıştır ,sende kadını iyice cani yaptın, diyor...
 Tamam abartmış olabilirim komplo teorileri üretmeyi. Pek severim. 
Bu gün tolga iş yerime çiçek ve çikolata yollamış bu jeste bayıldım  bütün  arkadaşlara  ikram ettim çikolatadan ...
 Bazen boşa uğraşma kızım evlen şu tolgayla bak rahatına diyorum kendi kendime,ama asi yüreğim yapacak bir şey yok...


Yorumlar

  1. Sana yazmayalı çok zaman oldu Kuğu,önce ben sonra eşim kanser olduk. 2 ay önce onu kaybettim.Netten koptum .Derken bu gün bakarken sana geldim . Hemen yeni öyküne daldım. Sanki eski günler gibi ...Bir an her şeyi unuttum . Sağol. Seni özlemişim. İyi ki varsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın başın sağolsun. Çok geçmiş olsun umarım şimdi iyisindir. Yeterki mutlu ol ben sana gece gündüz yazarım. bende özledim. Birde alanay kuzusu varki . Çok saçma gelecek belki.
      İnanki çoğunuzu tanımasam da rüyamda görüyorum. Bende bir sure yoktum .yine hep birlikte bir araya toplanacağız .öpüyorum sevgiler... Sende iyiki varsın ...

      Sil
  2. hikayenin önceki bölümlerini okuyamadım siyahkuğum yorumumu tamamını okuyunca yapacağım.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa kısa yazıyorum müsait olduğunda yarım saatte bütün hikayeyi okursun😊 sevgiler benden kandilde arayamadım.ellerinden opuyorum .uf oldum biraz.:)

      Sil
  3. Uyumak yerine şarj olmak iyi fikirmiş.Mehmet'i ararken Tolga'yla evlensem mi diye düşündüğüne göre baya kafası karışık, dilerim böyle bir yanlış yapmaz.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. Şarj olup kapsül haplarla yaşamak.çok küçüktüm luna reklamı vardı öyle ...
    kapsülleri yutuyorlardı , sonra yağlı ekmekleri hayal ediyorlardı. Öyle bir şeydi galiba tamda hatırlamıyorum ama reklamlar gerçeğe dönüşüyor yavaş yavaş. ..
    sevgiler benden ...

    YanıtlaSil
  5. kediye :( takıldım kaldım iyi mi.
    geçen gün atladım galiba diye düşündüm ama baktım güncelleme yoktu bir solukta okudum teşekkürler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli okumalar . Bu aralar biraz tembelim yazamadım canım. Kedi konusu daha devam edecek aslında bu defaki hikayem gerçeğe çok yakın hatta kahramanlar ve olayların çoğu gerçek hayattan alıntı... Ben teşekkür ederim canım. Sevgiler.

      Sil
  6. ne güzel yazmışsın günlük tarzında :) severek okudum tatlım bloğunu takibe aldım bende beklerim öpüldün...

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldimmm ve uyenim k. Güzel. Dostluklar dilerim...

      Sil
  7. bu kararsızlık uzayacak gibi :)

    YanıtlaSil
  8. Bir çırpıda okudum 6 bölümü de bakalım ne olacak.. Çıkacak mı gerçek mehmet ortaya.. Sevgiler canım yeniden hoş geldin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum nurum ...
      göreceksin bakalım beğenecek misin hikayenin devamını.. ?

      Sil
  9. Şarj olmak iyi fikirmiş tuttum bunu Kuğu'm,Mehmet'i bulduğunda inşAllah hayal kırıklığına uğramaz,devamını beklemedeyim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım umarım devamını da beğenirsin hikayenin.
      Beklediğine değmesi için itina gösteriyorum... Sevgiler...

      Sil
  10. Merhabalar.

    İnsanların şarz olabilmesi için uykuya ihtiyaçları var. İyi ki şarz edilen telefonlar gibi değiliz. Aksi halde sizinde bu dizide değindiğiniz gibi işimiz çok zor olurdu.

    Hayvanları sevmeyenimiz çok nadirdir. Ancak gerçekten şehir ortamında evcil de olsa hayvan beslemek çok zor ve sorunlu bir durumdur. Şehir ortamında evlerde beslenen ve en çok şikayetçi olunan hayvanların başında kedi ve köpek geliyor. Toplu yaşama alanlarında kurallara riayet etmek zorundayız. Bu cins hayvanların bakımları, barınmaları ve üremeleri de ilgililer tarafından kontrol altına alınmalıdır. Kendimiz hayvanları sevmiyor ya da ilgi duymuyor olsak bile hayvanlara karşı ilgi duyan ve onları seven insanları da düşünmemiz gerekiyor. Herkes kurallara uyduktan sonra bir sorun olacağını zannetmiyorum.

    Evlilik konusu da aslında çok ciddi ve üzerinde çok düşünülmesi gereken bir konu. Hiçbir şey eskisi gibi değil. Bu nedenle evlenecek insanlara eşlerini tanıma ve karşılıklı ortak noktalarının en çok olduğu, ayrılan konularının en az olduğu bir birlikteliği tercih etmeleri gerekmektedir. Hiç kimse dört dörtlük değildir ve bu tez zaten fıtratımıza ters düşer.

    Selam ve dualarımla birlikte Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam o kadar güzel aktarmışsınız ki duygularınızı katılmamak elde değil...
      güzel düşünce ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim selam ve dualarımla...

      Sil
  11. hikaye baya ilerlemiş galiba bir gün hepsini okumak isterim. kalemine sağlık. çok sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun kısa kısa yazıyorum, okursun canım sevgiler bendennn...

      Sil
  12. iki gün sonra on gün olacak yazmayali sen :/
    sesimi cikarmayayim diyorum da yaz artik daaaa
    okumadigimi zannediyordun degilmi? okumammi hic
    sevdim fahri bey cikmazini ama seni daha cok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vayy gizli okur:)
      hemen yazıyorum:))
      bendeee seniii, bak adımız çıkacak:))))

      Sil
  13. Gunluk tarzında olan blogları cok seviyorum orjinal oldugu icin insanı daha cok icine cekiyorr :) blogunu takibe aldım bende beklerim canım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin ...
      Bende iadeyi ziyarete geliyorum hemen sevgiler ...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .