6 Nisan 2014 Pazar

bilemedim







ölümmüş gidişin bilemedim sana



senden çok değer verdiğim için özür dilerim



sevgiyi bilmezmişsin



yüreğinde yer bulmaya çalıştığım için özür dilerim



oyuncağındım



çok çabuk kırıldığım için özür dilerim



senide



kendim gibi sandığım için özür dilerim



her limana sığınılmazmış



bilemediğim için özür dilerim



ben senin gibi sana ihanet etmeden



  susup köşeme çekildiğim için özür dilerim



elveda bile demeden çekip gitmene



hiç bir şey olmamışçasına kahkahalarına



seyirci kaldığım için özür dilerim



  zamana bırakalım dediğinde



seni zamanla bırakırım demek istediğini anlayamadığım için



              özür dilerim  



4 yorum:

  1. Merhabalar.

    Blog faaliyetime ara vermiştim. Fırsatını bulduğum zaman şöyle paylaşılan blog sayfalarına arada bir bir göz atıp çıkıyordum. Blog sayfanızda paylaştığınız satırlara gözüm takıldı ve tamamını okuma fırsatı buldum. Ben de Osman Hulusi Darendevi'nin bir beytini yorum olarak paylaştım.

    Bu derd-i aşk-ı mey-i aşk ile nalan olmayan bilmez
    Derunum halini derd ile giryan olmayan bilmez.

    Selam ve dualarımla birlikte Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldniz hocam bende eskisi kadar aktif değilim, en basitinden gidip okusamda yorum yapmıyorum kendime saklıyorum düşüncelerimi. hocam beyit harika. selam ve dualarımla.

      Sil
  2. Merhaba :)
    Okurken gözlerim doldu...
    Yüreğinize sağlık..
    Sevgiler

    YanıtlaSil