29 Nisan 2012 Pazar

Sevil'in güncesi #6#


Biz nişan  törenine gidene kadar babamda gelmiş, adamcağız üstündeki iş elbiselerini bile değiştirmemiş, kendime ya da Hakan    efendiye zarar vereceğimden endişelenmiş ...

 Bizim yıllardır çıktığımızı, sevgili olduğumuzu mahallede bilmeyen yok herkes evleneceğiz gözüyle bakıyordu, nişan töreninde beni görenler endişeli bakışlarla gözlerini benden alamıyordu, bana ne bakıyorsunuz sanki gelin benim 
alla alla ...

  En önden bir sandalyeye oturmuşum hediye  kutum elimde...
 İlk  danslarını yaparken kuru suratlı kızımız, kırmızı elbisesinin içinde prensesler gibiydi...

 Ah Hakan ahh  şimdi kollarındaki ben olacaktım! 
Hakan&Hale isimleri bile yakışıyor ALLAH için  ...
 danstı, oyunlardı derken yüzük takılma merasimi başladı.

 Hakan da gergin müstakbel nişanlısıda benden çok çekiniyorlar herkes elimdeki kutuya takmış durumda ,
 hee iki dakikada saatli bomba yaptım birazdan havaya uçuracağım töbe allam...
 Yüzükler takıldı  alkışlar ıslıklar oh ALLAH mesut etsin takı merasimi başladığında   ayaklandım, sanki tabi ordu halinde ayaklandık  Annem, Babam, Şule, Didem.Tabi herkesin gözü üzerimde sadece takı sırasına gireceğim...

En sonunda sıra bana geldi hediyemi kutudan çıkardım, uzattım  tebriklerimi sundum, Hakanla  tanışıp çıkmaya başladığımızda bana aldığı ilk hediyeyi ona geri verdim, 
küçük gelin damat figürü, düğün pastasının üstüne koyar artık...

 Arkamı dönüp evimin yolunu tutuyorum  göz yaşları içinde ... Hayallerimin  bittiği an!

N.K

41 yorum:

  1. siyahkuğum ne güzel yazmışsın heyecan ve hayranlıkla okudum .yüreğine ve kalemine sağlık .sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim Leyla,
      sevgilerimle canım.

      Sil
  2. Vallahi çok heyecanlıydı...
    Dur daha neler olacak dediğini duyar gibiyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle:))
      dur daha neler olacak:))

      Sil
  3. ahh ahh :( e..ile yanına gelen harf beni benden alıyor... bu N.K larda bir edebi yön var sanırım yaa :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim:))
      neden seni senden alıyor?
      geri verelim seni, sana:))
      N.K ları biliyorsun sen:))

      Sil
    2. İlk göz ağrısı canım E :) yanına bir N gelemez ama başka harfte gelmemeli... Nurettin Rençberde eski yar benden sana o zaman (:

      Sil
    3. :)) Tamam gelsin bakalım
      eski yara
      eski yara
      kapanmaz eski yara
      yenisinle gönül
      eyleme yare kalsın eski yara:))

      Sil
  4. hani cuk diye oturdu derler ya cok guzel olmus bu hediye hikayedeki kahramani ayakta alkislayasim falan geldi :p

    YanıtlaSil
  5. alla alla
    bitti deme bana bayilirim simdi bak .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok daha bitmedi,
      asıl hikaye şimdi başlıyor:))

      Sil
  6. ben gerçek sandım herseyi. Gerçek mi yoksa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır gerçek değil :) öykü
      nasıl beğendinmi?

      Sil
  7. hayallerin bittiği an çok güzel sürükleyici sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,
      sevgilerle...

      Sil
  8. Aslında hayallerinin bittiği değilde artık yeni bir hayata başladığın an bu an..
    Sevil'in hakandan kurtulduğu yepyeni bir baharda çiçek açmak için tomurcuklandığı an...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O şu anda hayallerinin
      bittiği an olarak düşünüyor,
      Hayatta ilk yediği darbe,
      tabikide daha neler yaşayacak))

      Sil
  9. Ah sevil ah ne diyim ben sana yaaaa:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyordum böyle diyeceğini:)))

      Sil
  10. Bu Sevil çok farklı biri nedense ben onu çok sevdim....
    Eminim Hakan çok pişman olmuştur...
    Sevil mi bence iz bırakmaya devam ediyor...
    Meleğim devam çok güzel gidiyor...
    Bu gün ilk işim günceyi okumak oldu zira 10 günü aşkındır hiç bir şeye bakamaz durumdayım...İnşallah Cuma günü hayırlı haberlerle döneceğim sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bkliyorum inşALLAH güzel haberlerle gel abim sağlıcakla kal,sevgiler...

      Sil
  11. Okurken herkes evlencek gözüyle bakıyordu diyince içime bi sıkıntı düştü. Hiç bişey belli olmuyor hayatta.
    Hakan ne demeli bilmiyorumki :)

    YanıtlaSil
  12. Ben de resmi görünce merak ettim...Sevil nasıl güçlü bir karakter hakikaten çok ilginç, başkası olsa kattiyen o nişana gitmezdi, ama harika bir hediye vermiş, kıyamam yaa haketmiyor Hakan Sevil'i üzülmesin o yüzden...eline sağlık kuğucum..ilgiyle okuyorum dizi film olur valla:)

    YanıtlaSil
  13. Sağol ablam
    Güçlü olmasını istedim :)
    olsun Sevil'in önünde daha
    uzun bir hayat var:)

    YanıtlaSil
  14. hikaye de süper olmuş,ama üzüldüm bak şimdi nerdeyse ağlayacam. Ben olsam bomba yapardım:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) bombayıda düşündümde:))
      en güzeli buydu bence:))

      Sil
  15. Sevgili siyah kuğum, zarif kuğum, saçları yıldızlı kuğum:hikayenin bu bölümünede bayıldım. Kutudan çıkan süperdi. Ben hakandan ilk yüzük, ilk kalp kolye beklerken daha can acıtıcı oldu.oh olsun ona. ama hayaller bitmez kuğum. nefes aldığın sürece gerçekleştirebileceğin milyonlarca güzel hayal diliyorum sana. öptüm seni.Sen çok özelsin.değerlisin...

    YanıtlaSil
  16. Yağmur yüreklim,
    biliyorsun kalp kalbe karşıdır...
    sevgilerimle kocaman öptüm...

    YanıtlaSil
  17. Biz testereler, bıçaklar beklerken kutudaki :(

    Okumak çok güzeldi. Sevil'in hikayesi her seferinde biraz daha etkiliyor Kuğum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet herkes bıçak bomba bekliyordu:)) çıksa sevinecekler vardı:)) sevgiler canım.

      Sil
  18. ayyy canımmm yaaa kıyamam ben bu sevilin yüreğine :(
    bi tükürük yeterdi ona köpek nolacak piss sinir etti beni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kahkahalarla güldüm sana masalperim bu kadar içinemi girdin öykünün,
      Hakanı eline geçirsen akıbetinden şüpheliyim bu oğlanın:)))

      Sil
  19. Merhabalaarr :))
    Yemin ederim bir an gerçek bir olay sandım ağlayacaktım ayyyy :))
    Öykü çok güzelmiş.Bundan sonra aboneyim buraya
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  20. Beğendiğinize sevindim ,
    Hoşgeldiniz,her zaman beklerim
    çokta sevinirim:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. keske hep hikayeden ibaret olsa.... ama yaşayanlar var tıpkı benim gibi..
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef hikayelerde hayatttan alıntı değilmidir ?zaten,birilerinin yaşanmışlıklarını ,acılarını ,güzel günleri,ve ümitlerini anlatmaz mı zaten,sevgiler...

      Sil
  22. buraya kadar soluksuz geldim.. Malesef hikayelerde hayattan tabii.. Böyle can yakanların canı çıksın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım iyi gidiyorsun:)
      anladım ki
      Hakan gerçek olsa blogger arkadaşlarım onu kağıt helva yapacak :)

      Sil
  23. Of be,çok dramatik oldu bu:( Ama bak bu işin sonu hayırlı olmayacak.

    YanıtlaSil