8 Mart 2012 Perşembe

Meğerse...












16 yorum:

  1. ben seni her baharda

    yüreğimde fırtanalar kopar diye sevmişim

    ben seni anılarda kal diye sevmişim !!!...Sevgili siyah kuğu harika sözlerdi ..sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,sevgiler canım....

      Sil
  2. :(((((offff ki offff:((((yorum bile yapamıyorum:((yüreğine sağlık siyahkuğucum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ablam,sevgiler...

      Sil
  3. Bazen bir şey okurum. Bir şiir, bir yazı, bazen tek bir kelime. Kalırım öyle tutulurum, buda öyle işte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,Aslı,bendede bazen öyle olur...
      sevgiler...

      Sil
  4. Sevmek.. İnsan hayatında o derin coşkulu ve çocuksu aşkı kaç kere hisseder???
    Ve bir giden burkmuşsa yüreği, hangi gelen o gidenin acısını siler????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum belki siler belki silmez ama hiç bir şey için ne asla nede mutlaka deyemeyiz...
      sevgiler...

      Sil
  5. ben seni her baharda

    yüreğimde fırtanalar kopar diye sevmişim

    ben seni anılarda kal diye sevmişim !!!...yüreğine sağlık sıyah kuğu.. sevgi işte bu kadar güzel anlatılır .sevgiler canım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım,elimden geldiğince ,sevgilerimle...

      Sil
  6. üfff bak bu gerçekse unut gitsin yaaaa.
    :)
    şiir yazıp da önemseme.
    deymez deymez.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) tamam seni dinlerim:)) sevgiler...

      Sil
  7. şiirler sıze aıt sanırım. güzel buldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bana aitler, tabii okurken kendinden bir şeyler bulan herkesin oluyorlar:)Teşekkürler..

      Sil
  8. Çok güzel çok.Yüreğine sağlık.çok güzel çok.çok.

    YanıtlaSil