10 Mart 2012 Cumartesi

Kimbilir? ...







Kim bilir?

belki de  çok uzak bir şehirde sende cama vuran yağmur damlalarını siliyor,



beni hayal ediyor, hiç tanımadığın bana isimler koyuyor sundur...





 Kim bilir?



belki de  sende başını ellerinin arasına alıp  gözüne bir nokta kestirip



saatlerce oraya  odaklanıp   hayallere dalıyor sundur...




Kim bilir ?

belki de sende her okuduğun kitapta beni bekliyorsundur...


 içeriden ,elimde kahvelerle gelmemi...


Kim bilir?

belki de sende   açtığın filmi izlerken omuzuna  bir baş ,yanağına bir 
buse konulmasını bekliyorsundur... 

Kim bilir?

hiç ummadığın an da  bir sen bulursun karşında...

N.K

24 yorum:

  1. cok beğendim.kendi yazdığım bir yazıya benzettim. herkes aynı düşünüyormuş meğersem :) herkes bir arayış icersinde :)

    http://oqueys.blogspot.com/2012/02/belki-de.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanları bir birinden ayıran küçük ayrıntılar vardır Teşekkürler...

      Sil
  2. sabah okduğum ilk blog yazısı.. Güzel geldi..
    Belkide yalnızlık daha iyidir..
    Kim bilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse bilemez, gülümsettiğime sevindim, Teşekkürler...

      Sil
  3. Çok güzel, bu sefer aşk acısı değil bambaşka çok tatlı, çok romantik bir şiir, eline sağlık canım...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ablacığım bu defada tebessüm ettireyim dedim :)
      her zaman olmaz):))
      Teşekkürler ablam, sevgiler...

      Sil
  4. yaaaaa kuğum gene döktürmüşsün
    maşallahhhhhhh
    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,Ayşeciğim bu gün de tatlı yapayım :)) tatlı tatlı yazayım dedim hep acı olmaz değilmi):) sevgiler canım.

      Sil
  5. çok hoş bir yazı olmuş sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,Lilyum,her zaman beklerim:)
      sevgiler...

      Sil
  6. Belki herkes kendi yarım elmasını bekliyordur, belkide bir yerlerden çıkıp gelicektir. Kimbilir..

    Çok güzeldi, umut dolu bu şiirin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belkide Aslı,bilinmezki
      diğer yarımız ne zaman nerede çıkacak karşımıza,
      birde çıktığında biz görebilecekmiyiz o da çok önemli:)
      çünkü bazen önümüze çok güzel fırsatlar çıkar her anlamda ama biz bunları göremeyebiliyoruz...
      sevgiler...

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Siz beğendiyseniz tamamdır Hocam...
      Saygılarımla...

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Teşekkürler, suskun prensesim:))
      sevgilerimle...

      Sil
  9. Herkesin ayrı kaldığı ve kavuşmayı beklediği bir yarım var mı acaba?Aynı havayı soluyup farklı şehirlerde yaşamak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir, farklı şehirlerde aynı hayatlar...

      Sil
  10. Harikasın,çok güzel bir şiir..duygu ,umut yüklü:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, bendende sevgiler:))

      Sil