Ana içeriğe atla

?




Gözlerinde umut,  dilinde unut kelimesi söyle şimdi ben ne yapayım?




Yorumlar

  1. zaman, zamana bırakmak belki de şu an için en doğrusu...

    YanıtlaSil
  2. Unutmak kolay degil unutmak zorundada degilsin zaten ama ona takili kalarak omrunude heba etme..Seni istemeyen birinin ilgisizligine nereye kadar katlanabilirsinki ?

    YanıtlaSil
  3. Bencede zaman en iyi ilaçtır Kuğu'm:)

    YanıtlaSil
  4. Severek unut demek diye bir şey yok, al valizini çık yola .. Yollar güzeldir,yolda olmak güzeldir ,hemen ayrıl ordan kuzucum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım valizim yok, bim poşeti alsam olurmu:)) hem abur cuburda alırım mesela cips:)))

      Sil
  5. Arkanı dön ve git...
    Eğer gözlerinde var ettiğini, dudaklarından dökemiyorsa, hayat onunla kolay olmaz. Hep gözlerine muhtaç olursun ki, bu hiç kolay olmaz. Kelimeler kadar kesin olmaz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen sana katılıyorum , her gün üzülmektense bir gün üzülürsün.

      Sil
  6. önce umudu öldürmelisin yoksaa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptım , yaptım umudun katili oldum müebbet yiyeceğim.

      Sil
  7. Bazen dil yalan söyler gözlere bakmak lazım Kuğum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ,bazen düşünüyorum gözler hiç yalan söylermi acaba?

      Sil
  8. yuregin sesini dinle sasmaz o hiç bir zaman ;)
    :)optum seni!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimin sesi seni çok özlediğini söylüyor:)) Öptümmmmmmm!

      Sil
  9. Kuğum Gadget için verdiğim adrese bir bakarmısın? bütün bloglarda vardı bu sorun, bende de vardı hallettik. Buradan yapabilirsin.

    http://kitap-evi.blogspot.com.tr/2014/01/blogger-destek-6-izleyiciler-widgetini.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptım canım oldu, çok teşekkür ederim öpüyorummmmmmm.

      Sil
  10. Siyah kuğum güzel kuğum ne umut gitsin yüreğinden, nede unut yerleşsin diline..Yüreğinin götürdüğü yere git, umudu büyütmeyi, unut'u ihmal etmeyi gösterir sana..
    SS.

    YanıtlaSil
  11. çok çok daha mutlu olacağın günler diliyorum:)))) sağlığın yerindeyse gerisini boş ver unutmaki her hayırda bir şer, her şerde bir hayır vardır....

    YanıtlaSil
  12. Canım,
    çözüm galiba yine sende. Sorun olduğunda sadece ona odaklandığımız için çözümü göremiyoruz. Biliyorum ki senin gibi güzel yürekli biri sonunda yüreğini dinleyip çözümü bulacaktır. Ama ne olur kızgınlıkla alınan kararlar sonra en acıtan kararlar olur, öyle olmasın.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar.

    Birbiriyle çelişki arz eden bir durum. Gözlerinde umutun ışıkları parlıyor ama dilinde "unut" söylemi var. En samimi ve doğru sözleri gözler söyler ve gözler ne söylerse doğruyu söyler. Gözler yalan söyleyemezler. Bu bağlamda ben dilin değil, gözlerin söylediğinie ittiba ederim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  14. Kuğummmmm Nerelerdesin yaaaa

    YanıtlaSil
  15. zaman en güzel ilaç değil mi*
    Bayramın kutlu olsun kuğum.sevdiklerinle beraber geçireceğin sağlık ve mutluluk dolu nice bayramlara....

    YanıtlaSil
  16. Birisi kaçarken, siz de ondan uzaklaşmayın.. Olduğunuz yerde durun!.
    Zira düşünceleri değişirse, aranızda ki mesafe iki katına çıkar, nitekim geri dönmesi de o kadar zorlaşır!.

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar.
    Artık ben de internette yokum. Arada sırada eski blog arkadaşlarımı ziyaret kabilinden öylesine sayfalarını dolaşıyorum. İnşAllah sağlık, sıhhat ve afiyettesinizdir.
    Selam ve dualarımla birlikte Alemlerin Rabb'i'ne emanet olun inşAllah!

    YanıtlaSil
  18. Dil yalan söyleyebilir. Ama gözler yalan söylemez

    YanıtlaSil
  19. Hayat dediğimiz şey çok tuhaf göz hep doğruyu soyluyorsa gözlerime İnanamadım deyimini sorguluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba yenı gördüm yorumlarımı yayınlama yerı göremedim çok teşekkürederım özür dılereım yenı gördüm yazınızı teşekkürler

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .