Ana içeriğe atla

Mesela diyorum


Mesela yaz aylarında aşklar hep taze ve daha bir başka olur ya hani.
 Aşkları yazdan  kavanoza koysak,
 kışın soğuğunda en hararetli tartışmalarda açsak bir kavanoz ve havası değişse hayatımızın...

 Mesela  mutluluklar mayalasak, küçük küçük renkli kavanozlara,en organiğinden...

 Yada üzüntüleri kaynatıp, süzgeçten geçirsek tasası süzgeçte kalsa biz hep mutluluğu yudumlasak...

 Mesela küçük küçük sevgiler pişirsek,
 her biri göz göz olsa  içine umutları sarıp  sıcak sıcak servis yapsak...

Umutlarımızı, doldurduğumuz kavanozun üstüne dikkat kırılabilir! yazsak...

Mesela beş  kavanoz mutluluk kursak, beş tanede  yaz havası, sonra bir kaç kavanozda tatil havası, ama en çok ta huzur doldursak kavanozlara, serin ve rutubetsiz yerlerde saklasak...

                                          

Yorumlar

  1. Ah Necip babam güzel olurdu..ama sonra imtihan olmazdı..
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bana ait bitanem):) necip baba kadar yazabilseydim:) benim isim be soy isim kısaltmam:))

      Sil
    2. Deme can!..Ben harfleri görünce onun sandım..o halde tam yaz arkadaşım çok güzel dile getirilmiş ifadeler var.

      Sil
    3. Alışırsın zamanla:) yazılarımın hepsi şahsıma aittir
      N.K yani hepsi siyah kuğuya ait:)))

      Sil
  2. iki yüregi güzel insan boyam ve kugum

    insan dostunun aynasi imis
    arkadasi insanin dini üzere imis
    insanin arkadasi kim ise kendi oymus
    bu güzel yüreklerin tirnagi olsam ne mutlu bana
    o kavanozlardan bir tanesine de vefayi koysak hic bozumadan kalsa diyesim var kugum
    seni seviyorum kugum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım bilmukabele,
      ne istersek koyabiliriz
      ben bu kadar buldum:))
      örnekleri çoğaltmayı size bıraktım,
      yaratıcılığınıza kalmış evet kışlıkları görelim:))


      Vefa bozulmaz bence, bir insan ya vefalıdır yada vefasız...

      aynen Şeref,Gurur gibi
      bu gibi duygular sonradan oluşmaz gibime geliyor bu benim düşüncem ya hamurunda vardır ya da yoktur!

      sevgilerimle bende seni seviyorum....

      Sil
    2. Olsa bile o duygular onları kaynatıp reçel yapalım bol bol şeker katarak..
      Sulandı sohbet biliyom özür dilerim..
      Ablam beni de seeeeev :(
      İşte abla olmanın zorlukları..

      Sil
    3. İkimizide sevsin bak canımın sayesinde biz de tanışmış olduk:)
      sevgi yumağı olalım:))

      Sil
  3. Ne kadar güzel yazmışsın Siyah kuğum..Ellerin,yüreğin dert görmesin..Kavanozlardan bol bol isterim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım,
      hemen yolluyorum:)))
      kaç kavanoz sipariş ediyorsun:))))

      Sil
  4. bende düşünürüm bunu bazen,özellikle çok çok mutluysam bu duygumu saklayıp,üzüntülü anlarımda açıp açıp koklamak isterim mutluluğumu.
    Kelimelerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olurdu değilmi:)))
      Okuyan yüreğine sağlık sevgilerimle...

      Sil
  5. valla süper olurdu,hem blogda tarifinide verirdik bilmeyenler için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Renk renk yapardınız artık:)))

      Sil
    2. İşe ticareti sokmayalım arkadaşlar :)

      Sil
    3. :)))))Stand aöıp bedava verirdik:))

      Sil
  6. Ne kadar güzel çok sevdim ben bu meselaları :)
    Ne güzel olurdu tüm istekleri kavonaza koyup serin yerde saklayıp ihtiyaç anında kullanmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ne güzel olurdu değilmi?
      kavanoz kavanoz mutluluklar çantamızda:)

      Sil
  7. Çok güzel duygular bunlar Kuğum,Ne güzel kışlıklar:)Ben en çok huzur kavanozlara koyup saklamak istiyorum..Yüreğine sağlık,sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal kurmak güzeldir işte:))
      sevgilerimle canım.

      Sil
  8. Kuğum yine ne güzel yazmışsın, ah keşke öyle olsaydı ne güzel olurdu diyorum ben de .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Çalışanlar kavanozada koymaya vakitleri olmazdı ,
      maaşı mutluluğa yatır:))

      Sil
  9. Siyahkuğum çok güzel düşünmüşsün.. Ancak gece hep gece, yada gündüz hep gündüz değil.Mevsim hep yaz, ya da hep kış değil.. Hayat bu maalesef her şey tersiyle kaim..Acı olmadan, tatlının, özlem olmadan kavuşmanın,sevgisizlik olmadan sevginin, umutsuzluk olmadan umudun.. bu liste uzar gider, kıymeti bilinmezmiş..Düşünme ve istemek serbest..:) canım öpüyorum, sevgilerimle. Sevdiklerinle birlikte gönlünce bir hafta sonu diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun hayal işte canım:)
      bende güzel bir hafta sonu diliyorum
      sevgilerimle öptüm canım.

      Sil
  10. Güzel kızıma yakışır güzellikte bir yazı, hakikaten kışın böyle mutluluk turşuları kurmak şart oldu:)))öpüyorum güzel yanaklarından, sevgilerimi bıraktım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemm,değilmi?
      bir kaç kavanoz şart oldu)
      bende kocaman öptüm...
      sevgilerini aldım.

      Sil
  11. wish jar fikri süper :)

    YanıtlaSil
  12. Melesa ne güzel olurdu yani :)

    YanıtlaSil
  13. VE 100 KAVONOZ SAĞLIK. İLLEDE SAĞLIK REÇELİ...
    AMA KAVONOZ BEN OLSAM...SICAK SAÇMALADIM. HADİ KAÇTIM..SSSSSS SSSSSSSS
    S: SENİ DEMEK
    S: SEVİYORUM:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh daha neler öğreneceğim ben senden ah yağmur yüreklim ne çok şey biliyorsun sen:)) tamam beni çok sev bende seni seviyorum:)))

      Sil
  14. Günaydın kuğum :) sabah sabah ne iyi geldi. umuda kapıldım.
    bu mümkün mü acabaaa:)) yaz boyunca kavanoz hazırlardım vallla:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .