Ana içeriğe atla

Bakın Kim Gelmiş:(





Bir haftadır minik minik artçılar vardı  boynumda  dün nihayet büyük deprem   sarstı beni. Geçen yıl spor yaparken bir saniyelik bir  hatam yüzünden boynumda disk kayması boyun fıtığı oldum  ,ilaç tedavisi fizik tedavisi derken geçti sandım  ama bir haftadır hortladı resmen sol kolum hissiz Dün on dört saat  boyunca yataktan kalkamadım. Bu gün  başıma  felaket ağrı vuruyor  , migrenimi tetikliyor.Bu defa ki çok ağır geldi, İnsan hasta olunca hastaları daha iyi anlıyor,  aklıma hep geçen yıl onkolojide gördüğüm bebek geliyor böyle anlarda .Biz bu kadar ağrıda of diyoruz onlar of ta diyemiyor. Tamda yeni hikayeme başladığımda böyle bir talihsizlik yaşadım , başımı eğdikçe dahada ağrıyor.
Bloglara uğrayıp yorum yazamıyorum,  kendi bloğuma bile cevap yazamıyorum en kısa sürede  cevaplayacağım.Küskünlük  yapmayın n'olur hepinizi seviyorum...
Hayırlı Cumalar...
 
 Kitabın ilk bölümündeki istatiğim çok teşekkür ederim.
Bu arada günde 22 kez kesin mevlüde girmiştir belçikadan.

Yorumlar

  1. çok geçmiş olsun, benimde iki gündür devam eden baş ağrım var, Allah hepimize şifa versin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım sana da geçmiş olsun .insanın neresi ağrıyorsa canı oradaymış .:(

      Sil
  2. Allah acil şifalar versin Siyah Kuğu. İnşallah tez zamanda iyileşirsin.

    YanıtlaSil
  3. Yoldan geçen biri

    Çok geçmiş olsun kuğum ALLAH acil şifa versin inşallah en kısa zamanda eski sağlığına kavuşur tekrar hikayelerini yazmaya başlarsın.SEVİLİYORSUN

    YanıtlaSil
  4. Aynen oyle :) Girip oykulerini okuyorum ya onlardir kesin.
    Benim dir o ben!!!, Kim olacakki baska taaaa Belcika'lardan zaten :)))

    YanıtlaSil
  5. Yaa bitirmeden gitti ya yorum:(( Buda devami olsun.
    Cok gecmis olsun. Pilates yaparken bende topun ustunden dustugumde bir hafta oynatamamistim kafami, ama sen fena darbelenmissin, benimki gecti. Dikkat et demeyecegim, bir anlik birsey cunku, anlayamiyorsun bile nasil yaptigini. O yuzden sadece diyorum ki coook cook gecmisler olsun, allahim beterlerinden korusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen insan anlayamıyor bir anlık bir şey. Belçikadan bir sen girersin de vietnamdan giren kim bak çok merak ettim .:)

      Sil
  6. Geçmiş olsun blogunuzu çok beğendim.

    ucluklavye.blogspot.com iyi olduğunuz da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz yenisini sanırım , adres vermenize gerek yok isminize tıklamamız yeterli . Seve seve geldim .

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun, bilirim aynı derdi çeken olarak. Ellerimle başımı tutup, başımı çok hafif hafif sağa sola oynatarak yukarı doğru çekiyorum ben öyle zamanda, sanki iyi geliyor gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sağol dediğin şeyi yaptım hatta alışkanlık oldu çok iyi geliyor . Allah razı oldu sayende acılarım hafifledi hep dua ettim sana

      Sil
  8. geçmiş olsun. dualarım sizinle. bir hayranınız olarak :)

    YanıtlaSil
  9. Kugummmmm cnmmm bnm ne oldu sana kiyamam ayni sorun bende var cnm iki sene once baslangicti pazar poseti vs kollarini cok yordugun gun o agrilar uyutmuyor insani bende reflu oldugu icin ilacinida kullanamadim agir geldi lutfen kollarini bi muddet yorma hatta benim ayagima vuruyor agrisi ama hergun degil gecer inslh cnm sen uzme tatli canini cok opuyorumcnm Cok gecmis olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım . Sanada çok geçmiş olsun zor bir hastalık. Çok öptüm hepimize şifalar.

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun canım benim ya çok üzüldüm :/

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun Kuğu'm ,benimde yaklaşık bir ay önce bel fıtığım hortladı bir hafta yataktan kalkamadım.şimdi azda olsa iyiyim ..Rabbim şifa bekleyen tüm hastalara şifa versin Amin..Tekrar geçmiş olsun sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım hepimize şifalar diliyorum. Opuyorum. Sevgiler.

      Sil
  12. Günaydın, çok çok geçmiş olsun o ağrıları dibine kadar çokk iyi bilirim (14senedir) ,şu mübarek cuma günü hürmetine rabbim şafi niyetine şifalar versin.
    Blogununun şablonuna bayıldım :)sevgiyle sağlıkla kal cnm.hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin sağol arkadaşım . Ne çok oluşan bir şeymiş :( boyun fıtığında baş eğik fazla durmanak gerekmiş sevgilerimle hayırlı cumalar.

      Sil
  13. çok çok geçmiş olsun bir anlık bisey işte allah beterinden korusun

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar Siyahkuğu.
    Çok büyük geçmiş olsun. Allah şifanızı versin inşAllah. Eşimde de var aynı rahatsızlık. Bu boyun fıtığı nöbetlerini bilirim. Biz de bir merhem ile bir ağrı kesici var onu kullanırız ve bu ilaçlardan çok memnunuz, bize iyi geliyor. Mutlaka siz de bu rahatsızlığı atlatmak için değişik ilaçlar kullanıyorsunuzdur.

    Bizim boyun fıtığımız sizinki gibi spordan dolayı değil, bir ev hanımının yakalanabileceği tipik bir boyun fıtığı rahatsızlığıdır. Ama nöbeti çok şiddetli geçmektedir. (Biprofenid hap ve Felden jel krem kullanıyoruz)
    Tekrar geçmiş olsun dileklerimizi iletiriz. İnşAllah en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz. Hayırlı cumalar dilerim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hocam bu defa kontrole gittiğimde sizin dediğiniz ilaçları söyledim aynı içerikleri isterseniz onları yazayım dedi . Yazdırdım . Onları kullanıyorum .

      Sil
  15. Geçmiş olsuun, bir an evvel ağrıların geçsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım amin tüm hastalara şifa diliyorum . Sevgilerimle.

      Sil
  16. Ben de bir haftadır çok hastayım seni anlıyorum zor çok zor Allah şifa versin sana bana tüm hastalara..

    YanıtlaSil
  17. Gećmiş olsun Kuğu.Tez zamanda allah şifa versin inşallah.

    YanıtlaSil
  18. Geçmiş olsun Kuğucuğum,bu da geçecek,sabret canım.Allah şifa versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimmm sen neleri atlattın biliyorum . Canımsın yazmana çok sevindim.

      Sil
  19. gunaydın gemiş olsun nasıl oldunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür. Ederim şimdi daha iyiyim .sevgilerimle.

      Sil
  20. Çok geçmiş olsun :( İnşallah en kısa zamanda iyileşirsiniz.

    YanıtlaSil
  21. Çok geçmiş olsun şifa diliyorum.

    YanıtlaSil
  22. Oyy çok geçmiş olsun canım benimm sen boş ver geri dönüşleri şimdi dinlendirmek zorundasın . şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  23. Çok geçmiş olsun Siyah Kuğu. Canım dikkat et. Tam hastalık havası. Allah şifalar versin canım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. Çok geçmiş olsun.. Acil şifalar diliyorum...

    YanıtlaSil
  25. Tamam şimdi anladım ve bu konu benim uzmanlık alanım
    Eğer dr. sana fizik tedavi dediyse gitmelisin ama fizik tedavi merkezlerinin tedavileri elektirik sinyalleri gönderip biraz şok yaptığı için egzersiz ve çok daha önemlisi Medikal Masaj yaptırman gerekir konusunda uzman bir terapist inşallah bulursan fizik tedaviye gittiğin gün medikal masajıda yaptırırsan faydasını görürsün ha tamamen kurtulayım istiyorsan Refleksoloji ile 3 yada 4 seansta tamamen tedavi olursun daha ayrıntılı istersen konuşuruz çok geçmiş olsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım fizik tedaviye gittim bir sure sonra yine başladı . Akupunktur yaptırdım o da bir sure sonra ağrılar devam. Ayrıntı isterim tabiki daydası olacaksa. Sevgilerimle.

      Sil
  26. çok geçmiş olsun. zor iş. refleksolojinin faydasını ben de biliyorum. oğlumu biliyorsun benim bolagtan gelişim geriliği var. reflekslojiye başladık dah ayazısıı yazamadım ama ilk seansta bile fark ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım . Evet biliyorum sen çok güçlü bir annesin yüreğinden öpüyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .