Ana içeriğe atla

Şşş! Kızlar bağırmaz


 Şşşş Kızlar bağırmaz

 Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film...

Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim 




Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar 
uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...

 Sadece su içebildim filmin üzerine 
yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ...




Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi 
Tür:İran SinemasıYapım 
Yılı:2010
Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand


 Puanı 8.2
Bir okuyucunun yorumu
Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler
Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar...
Dile düşmemek için şikayetten kaçınan sözde onur(!) düşkünü aileler..
Aşık olup da hayata tutunan ve hayata tutunduran vefalı gençler..
Ve İslami-ilahi adaletin peşinden giden avukat ve polisler..



Yorumlar

  1. Merak ettim mutlaka izleyeceğim yüreğimi çok burkacağa benzer şimdi değil ama bir ara mutlaka izleyeceğim

    YanıtlaSil
  2. Hayatımda beni bir thepianist çok etkilemişti asla unutmam bazı sahnelerini birde bu film gece yarısı haykıra haykıra ağladım böyle bir kaderi kimse hak etmiyor ama malesef yaşıyorlar. İzledükten sonra düşüncelerini yazarmısın lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki canım ama ne zaman izlerim bilemiyorum

      Sil
  3. İlginç gerçekten de.. Ama yorumuna bakılırsa şuan benim için de pek uygun gözükmüyor. Ben daha ağlamasam çok iyi olur. Yazık bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana hemen eğlenceli bir film önereyim
      Dhoom3 izle yada Dilwale hatta hemen izle keyfin yerine gelsin hint filmi :))

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım. İhtiyacım olan bişey bunlar :)

      Sil
    3. Ben sana fıkra anlatayım gül istersen madem gülümsemek istiyorsun
      Ufak bir çocuk bir apartmanın önündeki zile erip basmaya uğraşıyor fakat eremiyormuş oradan geçen yaşlı bir amca çocuğa yardım etmek istemiş , hangi zile basacaksın yavrum
      ikinci zile amca çocuğu kucaklayıp zile bastırmış , ve
      -şimdi ne yapalım evladım demiş
      çocuk- Şimdi kaçalım amca:)))

      Sil
    4. Ahahahahaha :)) Tam benlikmiş.

      Sil
    5. 5,5 bolywood için düşük bir puan yahu :)

      Sil
    6. Puanı 8.2 olması lazım Bu filmin tabi ay frekanslar karıştı:))

      Sil
  4. Bakacağım şimdi çok dikkatimi çekti benimde. Teşekkürler Kuğucum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin:)) İzleyince mutlaka düşüncelerini taze taze yaz bana tamam mı kukla'm.

      Sil
  5. cinsel istismar var galiba filmde.. içini burkmuş hüzünlü bir film anladığım kadarı ile.. çok güzel olduğuna eminim ama bu ara yüreğimi daha fazla yormayan şeylere yöneliyorum :) belki sonra ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gidişle radyo açacağım bütün gün beni dinleyin hiç üzülmezsiniz en kötünün içinden gülünecek bir şey bulan be bazen çekilmiyorum yahu:))

      Sil
  6. Ben bu filmi çok merak ediyorum. İzleyeceğim hemen :)

    YanıtlaSil
  7. Selam :)
    Bende bunu instgramda gördüm ve izlemeyi zaten düşünüyordum. Yazını okuyunca daha bir merak geldi bana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir film ödülde almış zaten hak ediyorda.
      İzledin mi? eee:))

      Sil
    2. Hayır henüz değil lakin izleyeceklerimin arasında. Ödül aldığını da bilmiyordum

      Sil
  8. İran yapımı demek.
    İlginç konusu dahilinde ülkeyi tanımak için iyi bir sebep.
    Teşekkürler Kuğucan;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülke yok galiba bir şey göremedimki filmi öyle çevirmiş adamlar tam bir film yani içine alıyor seni:/

      Sil
  9. Hımm bak merak ettim az çok tahmim yürütebildim yazdıklarından mutlaka izleyeceğim not alıyorum. İran filmine benziyor .
    Yorumda gördüm piyanisti ben de iki kez izledim baş yapıt diyebilirim silah üretenleri ve politikacıları (ne kadar varsa hepsini) bir yere kapatıp akılları başlarına gelene kadar o filmi izlettirmeyi düşündüm zaten hepsi bir arada kapalı kalsa dünya muhteşem bir güzelliğe bürünür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iran yapımı ancak yönetmen çok güzel iş çıkarmış,
      İnsanları anlamak hiç mümkün değil erkekler kadar sapık kadınlarda var genellemiyorum ama çokta korkuyorum keşke kalsalar ama onlar kendilerini iyi tanıtıp bizi içere tıkarlar:)

      Sil
  10. Tamam izleyelim o zaman madem sen öyle diyorsun =). Nasılsa pek bi aynı gibiyiz, sen beğendiysen bende beğenirim =). Heee bu arada o açacağın radyoya beni de al, yıkar geçeriz vallahi. Yüz yılın en çok dinlenen radyosu oluruz. Duydunmuuuuu kuğummmm?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Mutlaka beğeneceksin:(
      Evet sen ve ben Dj aman ALLAHım :)))))
      ben çok gülünce çenelerim ağrıyor ,burnum ağrıyor :)))

      Sil
    2. Amannn kuğumm, sen gülme dur burnun felan neyim düşçek şimdi 😶. Ben senin yerine de gülerim. Vj, Dj farketmez artık. Valla senle ben bir oldukmu ayarı kaçan bu milletin kızgın kumlar da soğuk suyu oluruz demedi deme 😂. İhmal mi ettim ben seni bu ara 🤔. Ettim galiba değilmi?😔. Pek bi meşgulüm bu aralar 🙃 ama en kısa zaman da çalcam kapını, mesej atçem sene. Bekle beni tamam mı 🤓🤓

      Sil
    3. Evet ya çok ilgisizsin:)) at bana mesaj at bekliyorum:)))

      Sil
  11. Paylaşım için teşekkürler.Dikkatimi çekti izlemeye çalışacağım sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaAllah izlersin gerçekten izlenmesi gereken bir film,
      ben teşekkür ederim:)))

      Sil
  12. böyle ağır filmleri kaldıramam.. ama yine de izlerim... en son sessizlik filmini izlediğimde hönkürerek ağladığımı hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şimdi senden duydum hemen açtım birazdan izlerim,
      Bu çok başka zaten film bitmeden anlayamıyorsun
      Hani yaralanınca hemen anlamıyorsun ya aynen öyle:((

      Sil
  13. Kuğum Günaydın Canım benim :) hemen izliyorum bakalım nasılmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Canım benim :) gerçi ben cevap yazana kadar öğlen oldu:)
      Düşüncelerinide yaz taze taze neler hissettirdi bu film sana:/

      Sil
  14. Ben de merak ettim sadece hollywood yapımı izlemek yerine böyle alternatifler bulunca atlıyorum ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişiklik olur işte bende bir blogta film tavsiyesi görünce hemen atlarım uymazsa izlemeyi bırakırım sonuçta herkesin ilgi alanı aynı olmuyor, keyifli izlemeler:))

      Sil
  15. Canım ben İran filmlerini pek sevmem, her ne kadar Hint filmlerini çok sevsem de ama senin yorumun ve filmin ismi ilgimi çektiği için hemen izlenilecek filmler arasına not aldım. İlk fırsatta izlemek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hint filmi sanmıştım bende instagramda görünce ama iran filmide kötü değilmiş
      Şiddetle tavsiye ediyorum.

      Sil
  16. Böyle güzel filmlere denk geldiğimde hep izleyim diyorum ama sözlerimi tutmadığımı ve son zamanlarda çok fazla film izlemediğimi farkettim. Film kültürüm giderek zayıflıyor.
    Gerçi üzücü bir film sanırım bu. Ağlayasım olduğunda izlemek için not ediyorum :)
    Teşekkürler paylaştığın için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film kolik oldum bu aralar:))
      bir sürü yeni filim var sırada :)))
      çabuk izleee:)) kalp kalp kalp:))

      Sil
  17. Ah be kuğu sen ve birkaç arkadaşın yazıları hep tevafuken hep o gün ilgilendiğim şeylerden çıkıyor.Hushda onlardan biri :)

    YanıtlaSil
  18. Açıkçası izlemeyi düşünmedim ama oraya yazmışsın, Thepianist kadar etkilendiğini.. Sırf bu sebeple hemen şimdi açıyorum filmi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok etkileyici Fatma İzledin mi bak merak ettim:)

      Sil
  19. Filmin üzerine basit kaçacak belki ama; üniversitede yurtta kalırken oda arkadaşlarımla çok bunalmışsak eğer 9. katta balkona çıkar, avazımız çıktığı kadar bağırırdık. İyi de gelirdi. Tabi tüm mahalle cama çıkardı, sonra güvenlikten anons yapılırdı bağırmayın falan diye... Başlığı görünce aklıma geldi, paylaşmak istedim :))
    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelmiş :) Çok fenaymışsınız çok:)
      İyi yapmışsınız anı olmuş:)
      Sevgiler.

      Sil
  20. Kızlar Bağırmaz etkileyici bir film. Altyazısını hazırladıktan sonra bir-iki hafta psikolojimi bozmuştu. Ancak İran'dan daha güzel filmler var ve neden bunlar hiç duyulmadı merak ediyorum. Altın ve Bakır, Resim Havuzu, Rüsvai, Davul Dengi Dengine, Gülçehre, Elma ve Selma, Ötekinin Babası, Baran, Söğüt Ağacı, Senin Dünyanda Saat Kaç?, Dilşikeste... ve daha niceleri. Bence izlenmesi gereken başyapıt bunlar. Ancak sinema salonlarımızda ve batı çarpılmışı-hayranı medyamızda tanıtım ve reklamları yapılmıyor. Şu âna kadar İran sinemasından sadece "Ben Salvador Değilim" adlı komedi filmini sinema salonlarımızda gördüm. O da sadece iki-üç şehirde cinemaximumda gösterime girmişti. Neyse. Hayırlısı. İnşallah sayenizde Türk filmlerinden daha çok islam ve ANADOLU KÜLTÜRÜ kokan İran sineması duyulur. yenikaynak com adlı sitemize bekleriz. İyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedendir bilmiyorum bende İran filmlerine hiç sıcak bakmazdım bu filme rastlayana kadar sanırım bu bir ön yargı belki, ne için ön yargı oluştu onuda bilemiyorum.
      Sizin sitenizden başka yerde alt yazısı yok bende oradan izlemiştim.
      Değerli düşünceleriniz ve yorumun için teşekkür ederim.
      Gerçekten çok güzel filmleri var onlarıda sırayla tanıtmayı düşünüyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .