Ana içeriğe atla

Kıymet


Bazen istediğimizi istediğimiz anda yapamayız bir olay yaşarız mani olur buna.
 Ben biliyorum her şey güzel olacak!
 Yağmurlar yağmasa  ardından gelen mis gibi toprak kokusunu duyabilirmiyiz?
 kara bulutlar sarmasa  gökyüzünü çıkan güneşin kıymetini bilirmiyiz?









Allah derki; Kimi benden çok seversen onu senden alırım... ve ekler, onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım... ve Mevsim geçer, Gölge veren ağaçların
dalları kurur, Sabır taşar, Canından saydığın yar
bile bir gün el olur... Aklın şaşar,
Dostun düşmana dönüşür,
Düşman kalkar dost olur, Öyle garip bir dünya...
Olmaz dediğin ne varsa hepsi olur..Düşmem dersin düşersin, Şaşmam dersin şaşarsın...
En garibi de budur ya,
Öldüm der durur, yine de yaşarsın...
Mevlana...

Geçmiş Kandiliniz mübarek olsun...
Hayırlı kandiller, Rabbim  kul'u kul'a muhtaç etmesin, Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın  güzel günler dilerim sevgilerimle.






Yorumlar

  1. Canım Kuğum senin de geçmiş kandilin kutlu olsun,Rabbim dualarını kabul etsin,sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir sunum olmuş.
    Sizinde geçmiş kandiliniz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım değişiklik olsun dedim:))

      Sil
  3. SENİN DE GEÇMİŞ KANDİLİN MÜBAREK OLSUN CANIM..

    YanıtlaSil
  4. Seninde geçmiş kandilin kutlu olsun siyahkuğum.Paylaşımların harika teşekkürler.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım hayırlara vesile olur inşAllah.
      sevgilerimle.

      Sil
  5. cok guzel seyler paylasmissin. yuregine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederi seninde güzel yüreğine sağlık.

      Sil
  6. Bir hüzün var bu yazıda, sadece kandil tebriği olamaz...:(

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,

    Mevlid kandilinizi kutlar, hayırlara vesile olmasını Cenab-ı Allah'tan niyaz ederim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  8. canim gecmis kandilin mubarek olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Kuğum kandilimiz mubarek olsun. Tüm dualarımız kabul olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  10. kandilimiz mübarek olsun kuğum (geç oldu).paylaşımların çok güzel.teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. ne de hos bir pos olmus Kugum kugum yuregine saglik, allah butun arzularini gerçek eylesin insallah seninde geçmis kandilin mubarek olsun :))bugunluk bu kadar ugruyabildim, yine gelicem ona gore! hayirli aksamlarin olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun canım canın sağolsun.
      sevgilerimle Hayırlı akşamlar.

      Sil
  12. Harika bir paylaşım yüreğine sağlık canım,seninde geçmiş kandilin mübarek olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Amiiiinnn kuğum benim! Senin de geçmiş kandilin mübarek olsun, nice kandiller kısmet etsin, öptüm canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım Amin nice güzel seneler görürüz inşAllah acısıyla tatlısıyla hayat işte.. Öptüm.

      Sil
  14. Canım,ne güzel bir paylaşımda bulunmuşsun Mevlana'nın sözlerinin hepsi çok düşündürücü.Bu sözlerini bende defterime not etmiştim.Hayatın özeti bunlar..Bende senin geçmiş kandilini kutluyorum,dualarımız kabul görür inşallah.Hayırlı geceler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel ve anlamlılar değil mi?
      Canım güzel dileklerin için teşekkür ederim sevgilerimle öpüyorum.

      Sil
  15. Senin de geçmiş kandilin kutlu olsun canım.
    Günün önemini anlatan harika bir paylaşım olmuş.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Çok özel bir yazı olmuş. İnşaallah uygulayanlardan hatırlayanlardan oluruz. Her günün güzel olsun tüm kandilleri mutluluk ve huzurla gör/görelim inşaallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım her günümüz kandil tadında olur inşAllah.
      sevgilerimle.

      Sil
  17. Canım,
    geçmiş kandilin kutlu olsun. Allah herkese böyle sevgili nasip etsin inşAllah.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  18. ya nasıl sözler bunlar kafama darbe almış gibi oldum
    jacobs riis mi neydi onun sözü müthiş
    derlemene sağlık siyah kuğum
    bu arada geçmiş kandilin mübarek olsun
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın kıyamam
      ben çok beğendim
      sizlerle de paylaşayım dedim
      sevgilerimle canım.

      Sil
  19. Seninde geçmiş kandilin Mübarek olsun Kuğu'm...Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  20. Yazını bütünüyle çok beğendim,Geçmesine rağmen Kandiliniz mübarek olsun.şimdi ben seni kırdım diye üzüldüm,Notum kendi hoşuma gitmedi,ama söz verdim.Uzun zamandır böyle bir niyetim vardı.Sana asla kırgın değilim,Seni hep çok sevdim.Üzüldüğün konu her ne ise deymez,Allah sağlığınızı,huzurunuzu bozmasın;Canım arkadaşım...Sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve yapayım mı:)) lokumlar senden olsun yanına bisküvi getirecek olan var mı?:))
      Sevgilerimle canım her şey gönlümüzce olsun Güzel güzel günlerimiz olsun öpüyorum güzel yüreğinden.

      Sil
  21. Senin de geçmiş kandil'in kutlu olsun kızım, kardeşinle kocaman öpüyoruz, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol annemm bende sizi kocaman öpüyorum.
      sevgilerimle.)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .