Ana içeriğe atla

Sevil'in güncesi #14#


Şuleyle evden çıktık ,yokuş aşağı hızlı adımlarla ilerlerken ben durakladım''ya nereye gidiyoruz ki biz?'' dedim Şule ''akıllım tabiki de Nahit'e,hali perişanmış'' köşe başında taksi beklerken Şuleyi nişanlısı aradı oda gelecekmiş ama evi bilmediği için ben ''burada bekleyeyim ,Nahit'in evde buluşuruz''dedi.
 Ben ilk gelen taksiye binip ,Nahit'in evin yolunu tuttum.
Beş dakikalık yol ne kadarda uzak geldi,acaba ne halde bulacaktım ,içki şişeleriyle mi,ağlarkenmi!

Eve vardım hızla merdivenleri çıkıp zile bastım ,Nahit gayet sakindi kapıyı açtı beni karşısında görünce, daha fala sakinliğini koruyamadı kapının önünde sarılıp  ağlamaya başladı,hayatımda ilk kez bir erkek karşımda ağlıyor ne yapacağımı nasıl davranacağımı bilemez bir halde  sarıldım...

İçeri geçtik ''ben nerede hata yaptım''diye sordu''hatayı sen değil Nahit,Didem yaptı''  elimi tutuyor bir yandan da  olanları anlatıyordu   ,onun elimi tutması  aylardır içime bastırdığım ,önemsemediğim duyguları yüreğime vuruyordu,sanki kalbimde küçük bir kuş vardı dışarı çıkmak için çırpınıyordu, ALLAHIM ne oluyor bana,  adam terkedilmiş ben  neler düşünüyorum!
ben bu adama sırıl sıklam aşığım...

 Şimdi Nahit anlasa yüzüme, gözüme tükürmez mi?
ya babam; ben kız istedim bu adama kızımı mı vereceğim demez mi? arkadaşlarım, çevrem herkes ne düşünür!
''pişt buradamısın'' dedi, ''şaşkın ve üzgünüm'' diyebildim  kocaman bir yalan tabiki, aslında  sevindim bile...
Beynimi dağıtmak için,  ''kime kaçmış?'' dedim.

Meğerse bizim uyanık Didem ,Şulenin nişan gecesinde üniversiteden arkadaşlar gelmişti ya, onun da eski bir takıntısı vardı, oda gelmişti onunla o gece işi pişirmişler, su altından samanı yürütmüşler. Kaçmasının sebebi de bir aylık hamile olmasıymış!

 Vay be dedim dallas gibi, Nahit''bizimki yalan rüzgarına benzedi'' dedi  ''ben bilmem o diziyi'' dedim ''bilmezsin sen küçüktün o zamanlar'', off işte ya beni çocuk görüyor ,eğer bana karşı  en ufak hissi olsaydı Didem'le nişanlanırmıydı ki, o gün  cadde ortasında onun yanağından öptüğümde   tepkisiz kalırmıydı ,platonik bir sevda,üstelik birde  evlilik meraklısı serhatım ver benim ,ben ne yapacağım şimdi?

Şule ve nişanlısı da geldi  bir kaç saat oturup,teselli sözleri  söyleyip evlerimize döndük. Annem meraklı turşu kapıda karşıladı ''ee n'olmuş anlat kime kaçmış'' durmadan sorunuyor,!!hamileymiş kaçmış birine işte'' dedim  annem ''aaa edepsizzz püü püü başımıza taş yağacak'',ay bu annem ''olabilir sevmiş işte'' dedim  annem tuhaf tuhaf baktı  ne yapacağım ben şimdi?  kimseye söyleyemiyorum ,şimdiye kadar kendime bile itiraf edemedim ama ben bu adama  aşığım! 
N.K

Yorumlar

  1. Aaaaa!:)))))))))eğer o şıllık kaçmasaydı, bu kız kime aşık olduğunu bile anlamayacaktı desene kızımcım:)))eline sağlık..bakalım neler olacak?
    Bücürük'le öpüyoruz...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Anne ,Didemi senin eline vermelerini hiç tavsiye etmiyorum:)) didikleyip pilav üstü yapacakmışa benziyorsun:)))
      evet belkide kaçması iyi oldu:),
      sağol annem bende sizi kocaman öptümm:)

      Sil
  2. ahaaa :) ben bu bölümü çok sevdim işte itiraf etti sonunda sevilcim..şimdi sıra nahitte hadi kuğucum çok sürükleyici gidiyor harikasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Sevil henüz kendine itiraf etti:) bakalım Nahit'e itiraf edebilecekmi*:))))
      teşekkürler masal perim...

      Sil
  3. canımcım o itirafı bizede yaptı :)) öğrendik yani aşk olsun sanada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çaktırma o sadece kendine itiraf etti sanıyor:)
      onu birilerinin okuduğunu bilmiyor:)
      ne de olsa bu Sevil'in güncesi:)

      Sil
    2. Bu arada evetttt aşk olsun, hayatta hep aşk olsun:))))

      Sil
  4. nereye gidiyor bu hikaye yaa çok merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi kendini yazdırıyor hikaye:)
      Senn ,o kadar çok kitap okkuyorsun ki sana yetişmem imkansız!
      bende sana öykü yazarım o zaman:)))
      belkide bir gün, bir kitabım olur ve sende onu okuyup sitende tanıtırsın kimbilir:)

      Sil
  5. Siyah kuğucuğum bu seri gerçek hayattan alıntı hikaye mi, yoksa hayal ürünü mü? Kalemine emeğine sağlık, baya sürükleyici..Her bölümünü okuyamasam da okuduğum bölümler sürekleyici..sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ,diğer bölümleri okuyamayanlar için ,küçük anımsamalar yazıyorum ,okuyanlar çok yabancılık hissetmesin diye,
      bu öykü sadece bir kişinin hayatı değil, bir çok kişinin yaşanmışlıklarını gözlemleyip,kurgulayarak yazdığım hikaye...
      böyle biri ne var ne de yok diyemem:)
      sevgilerimle.

      Sil
  6. su an sismis ayaklarim cocuk sesinden uguldayan kulaklarima ragmen okudugumu anladimmi diye soruyorum kendime.

    sevilcim büdük seni cocuk bulmuyor bence kendini yasli buluyor :))
    iki korkak inatci keci bir köprüde ;)bakalim kim pes edecek ikiside sirilsiklam asik ama gururlari büyük
    öpüldün kugum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım Neden bu kadar çok yoruldun?
      olsun bir ara sakin kafayla tekrar okursun,benimde bazen olur tekrar döner okurum.
      evet çok keçiler:)
      öpüldünn,sevgiler...

      Sil
  7. :)) oh kaçmışta iyi olmuş kaç gündür işlerim var pc oturamıyodum otursamda senin sayfana bakıp çıkıyodum devamı gelmişmi diye bağımlılık yaptı artık yüreğine, kalemine sağlık canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Sağol canım,Sevil!i sevdiğine sevindim:)))),
      umarım her şey yolundadır!
      sevgiler canım...

      Sil
  8. Didemde neymiş öyle :)
    Nahit'te Sevil'e aşık olurmu şimdi.
    Sevil gidip salak serhatla evlenmesin ya nolur :)

    YanıtlaSil
  9. bende okudum nerdeyse hepsini aynı gün:)) ama gerçek sanıyordum neyse ki kurguymuşta içim rahatladı :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa sevindim:) seri halinde okuyunca daha anlaşılır oluyor,birde seri halde yazabilsem:),
      Teşekkürler...

      Sil
  10. sonunu meraK ediyorum :))
    sevgiler canım...
    yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Eveeet sevil asiksin bunu ben bile anladim sen neden anlamadin gulum :p
    bak masal kahramaniylada konusuyorum yanliz bu iyiden iyiye bana tanidik gelmeye basladim :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Evet siz bayağı samimi olmaya başladınız Seville:))
      Tanıdık gelmeyemi başladın:))
      ben de kime benzettiğini merak etmeye başladım:)

      Sil
  12. Harikasın çok güzel gidiyor devalı şaşırtıyorsun sonunu bekliyorum kuğucum sevgiler öptüm canımı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,
      geliyor hemen devamı:),
      sevgiler.... öptüm.

      Sil
  13. Merakla devamını bekliyorum:))Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. Canım,
    kızımın nişanı araya girince epey ara vermiştim. Öykünün kaldığım yerinden devam edince ortaya çok güzel şeyler çıkmış. Hakan'ın nişanlısından ayrılması ve artık senin için hiç bir anlamı olmaması çok hoş olmuş. Yaşam geriye bakılmayacak kadar kısa ve güzel. Kıymetini bir kere anlamdığına göre hiç anlamazdı?
    Nahit çok hoş biri. Sen aşık olduğunu anladığına göre bakalım nasıl davranacaksın? Bu mutsuzluk durumunu lehine çevirebilecek misin? Ya da tam tersine kanka durumu mu olacak? Merakla bekliyorum.
    Ellerine ve kalemine sağlık.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett biliyorum ,nişan resimlerini gördüm, harikalar,
      ALLAH tamamına erdirsin...
      Bakalım yazar benim nasılsa :)
      sevgilerimle...

      Sil
  15. Bence Kuğum Sevil'e söyle gitsin Nahit'le konuşsun :)

    YanıtlaSil
  16. Valla kuğum eskilerin (arkası yarını) gibi oldu. Merakla bekliyorum diğer bölümü.
    Emeğine sağlık canım.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen arkası yarın gibi bir şey oldu:)
      Sevgiler,canım...

      Sil
  17. Complimenti per il tuo bellissimo blog!!! Ciao

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğin için teşekkürler,
      hoşgeldin,sevgiler...

      Sil
  18. Ben okumayalı bir sürü devam gelmiş Kuğum ya, şimdi sıra diğerlerini okumada :) biliyodum zaten Nahit'e ilgi duyduğunu :)

    YanıtlaSil
  19. BİLDİİM BİLDİM NAHİTTE AŞIK NAHİTTE.BİLİYORUM İŞTE...zARİF KUGUM KANDİLİNİ EN SON YAZINDADA KUTLAYACAĞIM AMA ŞİMDİDE KUTLUYORUN..öPTÜM PEK ÇOK..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bende çooookk öptüm hemde çok çokk:))

      Sil
  20. Hahahhaaa :) Bu bir dizi hikayeymiş ya! :) Ben de siz yaşıyorsunuz sandım! :D İlahi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ben yaşadıklarımı anlatsam roman olurdu:))

      Sil
  21. Biliyordum kiii Nahite aşık olduğunu :)

    YanıtlaSil
  22. Nahit'le aralarında birşeyler olacağı gün gibi açıktı zaten.Ters köşe olduk zamanında ama neyse:)Didem de tam kaşarmış.Yakışır mı bu şimdi.Hem de hamile.Vay be ne insanlar vaR.Allah uzak tutsun.Bakalım neler olacak daha:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakıyorum sarmış seni öykü:))) sevindimmm:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zona ve Ben...

 Küstüm!  Bu kuğu nerelerde diye  Hiç merak ta etmiyorsunuz?  Ölsem yedim çıkmış olacak.  Bir tek Benbir sormuş Allah razı olsun.    H asta oldum   o kadar  çok yemek Bloğu yapan arkadaşım var ancak bir tas çorba yapanım yok! Al kuğu bu çorbayı içte iyileş diyenim yok! Üç haftadır zona ile mücadele ediyorum daha önce bu hastalığa yakalanan blogcu arkadaşım A hesteydi-beste ile    hasta olduğu dönemlerde  konuşmuştuk hasta olduğu dönemlerde... ''Çok ağrılarım var acı çekiyorum'' demişti ve bende ona ''seni anlıyorum'' demiştim aynı acıyı yaşamadan anlayamıyormuş insan. yatağa hapseden ailevi ilişkilerden çevreden ve işten koparan bir hastalıkmış.  Son zamanlarda  istediğim bir kaç gün tatildi. Çok yorgundum yorgunluk stres sayesinde bir anlık boşluğumdan beni yakalayan bu hastalık.  Üç hafta  önce, sadece bir dakikada çıktı ve ilk olarak minnacık bir kaç sivilce gibi boynuma yerleşti sıcaktan olduğunu düşünüp ağrılara kulak asmadım.

Şşş! Kızlar bağırmaz

 Şşşş Kızlar bağırmaz  Eğer anne ve ya anne adayı  iseniz mutlaka izlemeniz gereken bir  film... Bu filmin bir karesine  instagramda  rastladığımda izlemeye karar verdim  Ramazanda  gece birde işten gelince  sahura kadar  uyumayayım diye  açtım filmi.   Film o kadar etkileyici ve sürükleyiciydi ki     film bittiğinde  sabah ezanına sadece beş dakika kalmış...  Sadece su içebildim filmin üzerine  yemek falan yiyemezdim zaten rüyamda da  Şirini gördüm  günlerce içimden çıkmadı  . Filmin beni bu kadar çok etkilemesinin sebebi ise çok gerçekçi olması  ... Oyuncular:Babak Hamidian, Merila Zare'i, Tannaz Tabatabayi  Tür:İran SinemasıYapım  Yılı:2010 Orjinal İsim:Hiss Dokhtarha Faryad Nemizanand  Puanı 8.2 Bir okuyucunun yorumu Dünya meşgaleleri yüzünden çocukları ile ilgilenmeyen ebeveynler Şehvetleri  ve sapkın düşünceleri  kendini bile düşünmeyen   caniler, masumların hayatlarını karartan sübyancılar... Dile düşmemek için şik

mutsuz bir insancık

 bazen kaçmak gerekir, kendinden , herkesten. çok bunaldım .çok yalnızım o kadar yalnızım ki  her gün pazarları dahil  16 saat çalışıp yine de çok yorgun değil. çok yalnızım. kimseye açıklayamadığım tuhaf bir yalnızlık.iki kaşımın arasında zaman geçtikçe  çıkan iz , ne kadar somurtkan biri olduğumun gayet açık kanıtlarında biri olsa gerek. ahh tabe efenim ne diyorsun be kuğu nerelerdeydin diyeceksiniz ! devrik cümlelerimi itinasız  virgülü noktası doğru yerde olmadını bildiğim  satırlarımın pek kimsenin umrunda olmadığını düşündüğümden sadece beynimde yazıyorum. mutsuz yalnız hatta halen fakirim...  hayatta en çok istediğim bir evimin olmasıydı ben biriktirdikçe ev fiyatları arttı .ben mutlu olmaya çalıştıkça sorunlar daha da arttı. bazen yaşamıma son mu versem diyorum sonra iğne batsa uf uf  diyorum canımın çok tatlı olduğunun farkına varıyorum . şey gibi bir  şry bozulsa onu tamir ederken daha da çok bozuyorum. . sonuç olarak mutsuzum .